quote:
Pas goed op jezelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Net bijna flauwgevallen van de pijn... nu plat op de bank en minimaal 4 dagen plat blijven
doe me best.... zit alleen met 1 probleem.... boodschappenquote:
Pics!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Houniet het volgende:
Weer nieuwe kleren. Voel me echt goed. Nu nog even snel trainen
.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:31 schreef heavenstar het volgende:
OMFG!!!! ik heb kaartjes voor Roger Waters....!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
(Alles goed me je?
)
Ik ga volgende week kaartjes voor Cannibal Corpse, Katatonia, Watain en Trench Hell.
Wel kut dat de kaartjes voor GNR al dit weekend in de verkoop gaan, kan ik dus wel vergeten.
Wil je naar GNR in Nijmegen?quote:
ze komen niet in Nijmegen,....is afgelast maar dus wel in Arnhem...morgen ga ik dus bellen...duhuhhh....en G. gaat natuurlijk mee....quote:
truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
behoefte aan een schouderen dan natuurlijk wel die ene die ik niet kan krijgen
Watain mag wel eens naar Nederland komen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef laforest het volgende:
[..]![]()
(Alles goed me je?
)
Ik ga volgende week kaartjes voor Cannibal Corpse, Katatonia, Watain en Trench Hell.
Wel kut dat de kaartjes voor GNR al dit weekend in de verkoop gaan, kan ik dus wel vergeten.
Ik heb Watain in de Baroeg gezien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Watain mag wel eens naar Nederland komen...
Jaaaa gezelligquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ze komen niet in Nijmegen,....is afgelast maar dus wel in Arnhem...morgen ga ik dus bellen...duhuhhh....en G. gaat natuurlijk mee....hopelijk wel kaartjes of ga jij het regelen...
![]()
dus ik zeg: DOEN!
![]()
http://www.livenation.nl/artist/guns-n-roses-tickets
yip yip yip.quote:
met yip yip moet ik aan avatar: the last airbender denken als ie zijn luchtbizon aanspoort om te vliegenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
met yip yip moet ik aan avatar: the last airbender denken als ie zijn luchtbizon aanspoort om te vliegen
Ja en niet verslapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef heavenstar het volgende:
Kan niet beter eigenlijk...nu lekker naar bed.....
zelfde helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |