Ik ontken alles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij was mijn moeder he. En dan is ST m'n zusOok al ontkent ze het
Terechte klacht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar was ik het dan wel weer mee eens. TT's die beginnen met "Waar...." zijn nooit grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Dat deed je de vorige keer anders nietquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
ik denk dat ik maar eens richting mn bedje ga.
Welterusten en tot morgen
Wank ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Truste mamquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens en SuperrrTuxxx weltruste:W
Succes morgen allemaal
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik lees het morgen tijdens de les wel
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik ga ook zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Truste
En ik lees het morgen tijdens de les wel
Ga jij met Fed mee ofzo, vaak rond dezelfde tijd weg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens en SuperrrTuxxx weltruste:W
Succes morgen allemaal
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij weet ook alles hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij met Fed mee ofzo, vaak rond dezelfde tijd weg.
~Si vis amari, ama~
Kuddedieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Och als er een schaap over de dam is...
Nu je het zegt..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij met Fed mee ofzo, vaak rond dezelfde tijd weg.
Tuurlijk weet ik alles.quote:
Ik vond al dat ik weinig ruimte heb maar nu ben ik eruitquote:
Is hij zo dik dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik weinig ruimte heb maar nu ben ik eruit
Truste mensen van het goeie leven
Nee dat was ikquote:
quote:ZEROPOP ’S-HERTOGENBOSCH afgelast
Wegens tegenvallende ticketverkoop heeft de organisatie van ZEROPOP helaas moeten vaststellen dat het niet haalbaar is het eerste duurzame popfestival ZEROPOP door te laten gaan.
Het festival zou plaatsvinden in het Paleiskwartier in ‘s Hertogenbosch op 19 en 20 juni 2010. De organisatie betreurt het dat ondanks al haar inspanningen, de inzet en enthousiasme van de partners alsmede de sterke programmering er helaas onvoldoende progressie zit in de kaartverkoop van het popfestival, maar hoopt in de toekomst alsnog een succesvolle editie te kunnen neerzetten.
De reeds verkochte kaarten worden z.s.m. terugbetaald aan de bezoekers. De organisatie dankt u voor het vertrouwen in ZEROPOP.
Dat soort figuren liepen 2 jaar geleden hier ook in de wijk. Iedere keer als Nederland had gewonnen liepen hun om 3 uur snachts met dat kut geluid door de wijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus echt ziek mensen hier ergens zitten nu nog in de tuin met oranje toppers op en dingen die roepen; OLEE OLEE OLEEE WE ARE THE CHAMPIONSS!
Keeeer 602910337654 keer
Dood moeten ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |