Jawel. Maar we laten vrouwen graag in de waan dat zij de enigen zijn die dat kunnen, zodat jullie denken dat jullie bijzonder zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?
Lekker voor je, moedersquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus echt ziek mensen hier ergens zitten nu nog in de tuin met oranje toppers op en dingen die roepen; OLEE OLEE OLEEE WE ARE THE CHAMPIONSS!
Keeeer 602910337654 keer
Dood moeten ze!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jij wilt sex met je moeder en je zus?
Moet van mama Barriequote:
Ja da's vast Fed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus echt ziek mensen hier ergens zitten nu nog in de tuin met oranje toppers op en dingen die roepen; OLEE OLEE OLEEE WE ARE THE CHAMPIONSS!
Keeeer 602910337654 keer
Dood moeten ze!
Daar ging mn fantasiequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Maar we laten vrouwen graag in de waan dat zij de enigen zijn die dat kunnen, zodat jullie denken dat jullie bijzonder zijn
zijn diepste gevoelens komen bovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahahhahaha bijdehand wilt seks met zijn moeder en zus!
sssssssssssssssssssstquote:
Ik voel me ineens heel vies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahahhahaha bijdehand wilt seks met zijn moeder en zus!
Hhahahaha diepquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zijn diepste gevoelens komen boven![]()
Sorry...quote:
Nee gelukkig niet zeg.quote:
Wtfquote:
Ik heb nog wel een leukequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik ga mezelf niet eens verdedigen
's-Hertogenbosch deel 30. Waar Bijdehand seks wil met zijn moeder en zusquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik ga mezelf niet eens verdedigen
whahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch deel 30. Waar Bijdehand seks wil met zijn moeder en zus
Daar was ik het dan wel weer mee eens. TT's die beginnen met "Waar...." zijn nooit grappig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij was mijn moeder he. En dan is ST m'n zusquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar was ik het dan wel weer mee eens. TT's die beginnen met "Waar...." zijn nooit grappig.
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij was mijn moeder he. En dan is ST m'n zusOok al ontkent ze het
Terechte klacht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar was ik het dan wel weer mee eens. TT's die beginnen met "Waar...." zijn nooit grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Dat deed je de vorige keer anders nietquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
ik denk dat ik maar eens richting mn bedje ga.
Welterusten en tot morgen
Wank ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Truste mamquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens en SuperrrTuxxx weltruste:W
Succes morgen allemaal
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik lees het morgen tijdens de les wel
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik ga ook zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Truste
En ik lees het morgen tijdens de les wel
Ga jij met Fed mee ofzo, vaak rond dezelfde tijd weg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens en SuperrrTuxxx weltruste:W
Succes morgen allemaal
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij weet ook alles hequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij met Fed mee ofzo, vaak rond dezelfde tijd weg.
~Si vis amari, ama~
Kuddedieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Och als er een schaap over de dam is...
Nu je het zegt..quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij met Fed mee ofzo, vaak rond dezelfde tijd weg.
Tuurlijk weet ik alles.quote:
Ik vond al dat ik weinig ruimte heb maar nu ben ik eruitquote:
Is hij zo dik dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vond al dat ik weinig ruimte heb maar nu ben ik eruit
Truste mensen van het goeie leven
Nee dat was ikquote:
quote:ZEROPOP ’S-HERTOGENBOSCH afgelast
Wegens tegenvallende ticketverkoop heeft de organisatie van ZEROPOP helaas moeten vaststellen dat het niet haalbaar is het eerste duurzame popfestival ZEROPOP door te laten gaan.
Het festival zou plaatsvinden in het Paleiskwartier in ‘s Hertogenbosch op 19 en 20 juni 2010. De organisatie betreurt het dat ondanks al haar inspanningen, de inzet en enthousiasme van de partners alsmede de sterke programmering er helaas onvoldoende progressie zit in de kaartverkoop van het popfestival, maar hoopt in de toekomst alsnog een succesvolle editie te kunnen neerzetten.
De reeds verkochte kaarten worden z.s.m. terugbetaald aan de bezoekers. De organisatie dankt u voor het vertrouwen in ZEROPOP.
Dat soort figuren liepen 2 jaar geleden hier ook in de wijk. Iedere keer als Nederland had gewonnen liepen hun om 3 uur snachts met dat kut geluid door de wijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Keeeer 602910337654 keer
Dood moeten ze!
Idd.quote:
Ja had ze ook al gezien, het apparte is dat ze al iemand hadden aangehouden voordat deze beelden werden getoond (paar dagen terug).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef ruud.nl het volgende:
Er zijn videobeelden van die brandstichting in de flat op het van Coehoornplein:
http://www.zie.nl/video/o(...)n-Bosch/m1bz1b8fi5cr
Wat een sukkel.
School is saai gelukkig nog maar tot 12. En het opstaan gaat altijd moeilijk hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Thanks! hoe ist op school? ging het opstaan een beetje xD
Hahahaha dat is grappigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef ruud.nl het volgende:
Er zijn videobeelden van die brandstichting in de flat op het van Coehoornplein:
Wat een sukkel.
Haha okee! nog ff volhouden dan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
School is saai gelukkig nog maar tot 12. En het opstaan gaat altijd moeilijk he![]()
Nog plannen vandaag?
Hahahaha dat zou echt mooi zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik wil graag een animated gifje van als ie zo staat te trappelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef BarrieButsers het volgende:
BEFEHL IST BEFEHL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Spuit 11quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef ruud.nl het volgende:
Wat een sukkel.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef BarrieButsers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Dit is toch bij jou ofwa?quote:
Daar had ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Niet iedereen zit de hele dag als een kluizenaar voor de tv/internet.
Ze wilde dat je 11x over haar heen zou spuitenquote:
Pff doe even normaal ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze wilde dat je 11x over haar heen zou spuiten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben geen puber maar vind wel alles leuk. Dus je stelling is gedeeltelijk gelogenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vergeet af en toe dat ik tussen pubers zit die echt alles leuk vinden.
Maar jij bent een apart geval. Als je 50 bent ben je nog zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben geen puber maar vind wel alles leuk. Dus je stelling is gedeeltelijk gelogen
Nee trut, dit is bij mij onderquote:
Huh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef BarrieButsers het volgende:
SuperrrTuxx is op dr teentjes getrapt
Ik verdenk Joranquote:Drie weken na de ontvoering van de Duitse bankiersvrouw Maria Bögerl is op zo'n 10 kilometer van haar huis het lijk van een vrouw gevonden.
De Duitse politie wil niet ingaan op speculaties dat het om Bögerl gaat.
...
Bron: http://nos.nl/artikel/161(...)k-dood-gevonden.html
Die valt toch alleen op breezersletjes?quote:
De reactie is te verwachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Huh?
Dat gedrag is al heel lang irritant, maar ik zeg er nooit wat van. Vandaar dat ik nu ook kan voorspellen wat jouw reactie hierop is.![]()
dat vrouwke in peru is alles behalve een breezersletjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die valt toch alleen op breezersletjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Ja achter het station. Op die andere hoek gingen we altijd een Turkse pizza halenquote:
150 euro!!!!!!!quote:Muziekfeest op Markt overtrad regels geluid
DEN BOSCH - Het Muziekfeest van de TROS van afgelopen dinsdag op de Bossche Markt heeft herhaaldelijk de geluidsregels overtreden.
Afspraak was dat het geluid op maximaal 80 decibel mocht, maar er werd door de gemeente meerdere keren 90 decibel gemeten. "We hebben geen klachten gehad van omwonenden, maar we hebben meerdere keren zelf het geluid gemeten", aldus een woordvoerder van de gemeente. De TROS kreeg meerdere waarschuwingen van de gemeente, maar was kennelijk niet onder de indruk. "Als wij er iets van zeiden ging de muziek zachter, maar later werd de muziek weer harder gezet." De gemeente schrijft mogelijk een boete van 150 euro uit. "Maar daar zullen ze niet van onder de indruk zijn. Dat is voor ons ook aanleiding om te overwegen de boetes te verhogen. Bij een volgende keer zullen we een indringend gesprek aangaan."
Bron: http://www.brabantsdagbla(...)ad-regels-geluid.ece
Pfft wat een weer inderdaad, van mij mag het weer winter wordenquote:
Ben jij er ook zo eentjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pfft wat een weer inderdaad, van mij mag het weer winter worden
Niet normaal het verschil tussen onder de gordel en er boven. Maar goed, als het maar bruin wordt.quote:
nooooo, zomer is toch zeker wel beter dan winter?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pfft wat een weer inderdaad, van mij mag het weer winter worden
In elk land waar ik ooit ben geweest in de zomer is het uit te houden, maar niet in Nederlandquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nooooo, zomer is toch zeker wel beter dan winter?Al moet ik zeggen dat het hier vaak niet uit te houden is... Stom klimaat
Precies. Zo warm enzo bahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In elk land waar ik ooit ben geweest in de zomer is het uit te houden, maar niet in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |