Jawel. Maar we laten vrouwen graag in de waan dat zij de enigen zijn die dat kunnen, zodat jullie denken dat jullie bijzonder zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet meerdere dingen op het zelfde moment doen?
Lekker voor je, moedersquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus echt ziek mensen hier ergens zitten nu nog in de tuin met oranje toppers op en dingen die roepen; OLEE OLEE OLEEE WE ARE THE CHAMPIONSS!
Keeeer 602910337654 keer
Dood moeten ze!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jij wilt sex met je moeder en je zus?
Moet van mama Barriequote:
Ja da's vast Fed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus echt ziek mensen hier ergens zitten nu nog in de tuin met oranje toppers op en dingen die roepen; OLEE OLEE OLEEE WE ARE THE CHAMPIONSS!
Keeeer 602910337654 keer
Dood moeten ze!
Daar ging mn fantasiequote:Op donderdag 3 juni 2010 23:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel. Maar we laten vrouwen graag in de waan dat zij de enigen zijn die dat kunnen, zodat jullie denken dat jullie bijzonder zijn
zijn diepste gevoelens komen bovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahahhahaha bijdehand wilt seks met zijn moeder en zus!
sssssssssssssssssssstquote:
Ik voel me ineens heel vies.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahahhahaha bijdehand wilt seks met zijn moeder en zus!
Hhahahaha diepquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zijn diepste gevoelens komen boven![]()
Sorry...quote:
Nee gelukkig niet zeg.quote:
Wtfquote:
Ik heb nog wel een leukequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik ga mezelf niet eens verdedigen
's-Hertogenbosch deel 30. Waar Bijdehand seks wil met zijn moeder en zusquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ik ga mezelf niet eens verdedigen
whahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
's-Hertogenbosch deel 30. Waar Bijdehand seks wil met zijn moeder en zus
Daar was ik het dan wel weer mee eens. TT's die beginnen met "Waar...." zijn nooit grappig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij was mijn moeder he. En dan is ST m'n zusquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar was ik het dan wel weer mee eens. TT's die beginnen met "Waar...." zijn nooit grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |