En ook hier: [Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Stemmen
Oke, tof voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef Juicyhil het volgende:
ik ga stemmen op de piratenpartij
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ook hier: [Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Donequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Stemmen
Misschien niet binnen 3, maar ik zag 'm echt wel binnen 10 secquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef Pagan het volgende:
Zoekplaatje, antwoord aub niet verklappen, er valt toch niets te winnen.
[ afbeelding ]
Al gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Stemmen
Twee keer natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Stemmen
Wat zij zegt en op beide vragenquote:
Kom je dan naar mij?????quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.mycitydeal.nl/in/.Jj5hdy/,18239?nlp
Nog maar een keer. NS dagkaart voor 2 personen voor 20 euro! Onbeperkt door heel NL reizen.
Ik heb hem maar ff besteld
Zeker een echtelijke ruzie waarbij de echtgenote alle kleren van haar man in de gracht heeft gedonderd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Morretje, does vertellen over Isabel![]()
En foto's willen we zien![]()
Oh , t viel wat tegen met dat lijk .
Ow ja, einde maandquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ff snel de einde maand afmaken en dan kijk ik ff naar de linkjes en zulks
Na je taaltoets mop, en onthou die ff voor tijdens je taaltoetsquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef Qwea het volgende:
Echt totaal belachelijk.nu net in de trein zie ik dat er ren klein slijtgat in mijn nagelnieuwe broek van 70 euro zit.En jeans centre alkmaar heeft geen normaal nr. ik loop naar mijn taaltoets wel langs.Hufters
Die had ik niet eens gezien.Ik zit op mijn foon, dan mag da. Duim je voor me?O+quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Na je taaltoets mop, en onthou die ff voor tijdens je taaltoets
Dan mogen al je vergeten hoofdletters en zulks, naar ipv na is geen excuusquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die had ik niet eens gezien.Ik zit op mijn foon, dan mag da. Duim je voor me?O+
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
Gooooeeedemiddag
wat een ontzettend heerlijk weer!!!
@Q succes!canvas word morgen geleverd, die van jou OhOh?
Yups , ook morgen, snel he, ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
Gooooeeedemiddag
wat een ontzettend heerlijk weer!!!
@Q succes!canvas word morgen geleverd, die van jou OhOh?
ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups , ook morgen, snel he, ik ben heel benieuwd
quote:
Jij buitenlander ook zijn, isch goedddddddtttttttttttttquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef Qwea het volgende:
Okeej sgatjuhhssta nu te wachten. Ik kan me hopeloos opwinden over die hoerenkut broek verdomme. Kan ik ook nog weer de stad in. Had gelukkig wel de bon van die broek in mijn jas zitten
fuck me, alleen maar buitenlanders hier voor die toets. Waar de neuk do I fit in???????
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijk
begin al een beetje bruin te worden
nu nog wat meer geluk met t banenzoeken
klinkt goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij buitenlander ook zijn, isch goedddddddttttttttttttt![]()
[..]Niiiice!
Haha ja XD Wat een gedoe he. Nou, dat ziekenhuis is verleden tijd, klaar![]()
Ik had woensdag al een sollicitatie de deur uitgedaan naar de thuiszorg, en vandaag werd ik gebeld dat ik op gesprek mocht komenEn weet je wat ze heel netjes zeiden? Dat het wel een functie voor niveau 4 EN 5 was (ik krijg natuurlijk wel een contract voor niveau 5, dat werd nog bevestigd), maar dat ik me daar van bewust was en dat het wellicht minder uitdagend was. Een functie als klantfunctionaris (ofzo), zou meer voor mijn niveau zijn, maar als die vrij komt dan kan ik daar alsnog in doorstromen
Ik vind het allemaal best! Met alleen maar patiëntcontact beginnen is helemaal goed wat mij betreft
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt goed!
ik zit op t moment op een gevoel van t boeit niet welk werk, als maar werk. maar goed mijn ding komt nog wel
heb vorige week een soll gehad, positief gesprek enzo, als ik niet verhuisd was maar nog in Utrecht woonde had ik de baan gehad, hoe ironisch.
achja, morgen nog even langs t uitzendbureau.
ach, tis niet andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ja precies... Echt?Jeutje, wat zonde zeg.
grafisch/media(online/offline)/fotografie/administratief/eventueel winkelquote:Zo is het, gewoon doorgaan met zoeken... Zoek je nog in bepaalde sectoren?
Mag ik mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Collega heeft doodleuk een WK trip plus tickets gewonnen met een hele duffe foto
![]()
Ja, genoeg sectoren iig.. Maar wel net degenen waar weinig in te vinden is of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, tis niet anders
[..]
grafisch/media(online/offline)/fotografie/administratief/eventueel winkel
valt wel meequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, genoeg sectoren iig.. Maar wel net degenen waar weinig in te vinden is of niet?![]()
nope. dat kan mijn pols en nek niet aanquote:Overweeg je nog om de zorg in te gaan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maes het volgende:
R voor de 2e keer deze week telefoon kwijt / gestolen. Dat kind kost me een geld
Jammer. In ieder geval veel succes met zoeken nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt wel mee
[..]
nope. dat kan mijn pols en nek niet aan
Nu is het nog wel lekker, van het weekend wordt het eigenlijk al weer te warm met 26-27 graden. Ik wilde een flink stuk wandelen maar daar moet ik nog maar eens over nadenken.quote:
Oef, das niet zo mooi, en ze weet dus niet of ze m verloren is of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maes het volgende:
R voor de 2e keer deze week telefoon kwijt / gestolen. Dat kind kost me een geld
Da's niet zo handig maar voor 3 tientjes heb je een Nokia 3310, die zijn zo suf dat niemand 'm wil stelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maes het volgende:
Te warm?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu is het nog wel lekker, van het weekend wordt het eigenlijk al weer te warm met 26-27 graden. Ik wilde een flink stuk wandelen maar daar moet ik nog maar eens over nadenken.
Gestolen, want haar ipod is ook wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oef, das niet zo mooi, en ze weet dus niet of ze m verloren is of niet?
Doe je dr de groetjes?
Kees mist dr
Ahwwwquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Check mn hooligans:
[Centraal]Foto's met honden #29
Ja daar dacht ik ook al aan, dat dat mss niet zo handig is hequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu is het nog wel lekker, van het weekend wordt het eigenlijk al weer te warm met 26-27 graden. Ik wilde een flink stuk wandelen maar daar moet ik nog maar eens over nadenken.
Ik moet _nu_ werken terwijl het net lekker isquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Te warm?![]()
Heerlijkkkkkkk! Ruilen? Ik moet werken
Ik ga dan wel lekker bakken in de zon hoorNo problemoooo
Dat wordt echt geen doen vrees ik, tis nu al niet meer lekker wandelweer hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet _nu_ werken terwijl het net lekker is![]()
En ik wilde niet bakken maar 20 km door Zuid-Limburg lopen met een flinke rugzak
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
Nee, de plannen voor dat weekend moeten maar even op de schop, met die temperaturen kan ik beter de duinen of de zee opzoeken (of gewoon helemaal niks doen).
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zit je hele weekend vol, zo heb je geen hol te doen
Nee joh, ik snap het volkomen , ik had t ook no way gedaan als ik jou was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Stomme weer ook in Nederland, het is hier óf 12 graden, grijs en kil en een paar dagen later zweet je weg met 30+
Neuh, ik heb t ff niet meer op lekker op t gras zitten met al die ranzige rottekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:10 schreef Maes het volgende:
Maar wel lekker in het gras zitten in de schaduw van een boom op een picknick kleedje met allemaal lekkere hapjes.
Die ik persoonlijk wat minder vind (maar qua verkiezingen gepaster) dan de vraag wat ze nú gaan doen.quote:21 waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
Ohw, ja, dan is het minderquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet _nu_ werken terwijl het net lekker is![]()
En ik wilde niet bakken maar 20 km door Zuid-Limburg lopen met een flinke rugzak
Nog geen teek gezien:)quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik heb t ff niet meer op lekker op t gras zitten met al die ranzige rotteken
Ik dacht dat mobiel vet traag zou gaan.Valt reuze mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit in het topic, te wachten tot ze inlogt (wat voor nick zou ze kiezen, VeganBabe oid). Ik zal proberen er een vraag van jou tussen te gooien maar ik wil niet de voorgestelde orde verstoren, zoals er nu al eentje doet.
edit: ah, ik zie dat jij het topic ook gevonden hebt Q.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijd met andere partijen, waren in dit geval blij dat de SP vragen heeft gesteld. Doublure heeft geen zin. Ken situatie, is te complex om daarover in dit korte bestek iets te zeggen, heeft m'n aandacht, dieren mogen niet dupe worden van onstane situatie
een desire?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
he Q, raad eens wat er morgen bij mij op de mat valt...
Ik vind het echt een belachelijk antwoord. Waar ze zich veelste makkelijk vanaf maakt. De klere met PvdD. Ik mail graus wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
Marianne over de DTH-kwestie (en de vraag waarom zij geen vragen stelden itt. de SP):
[..]
Huh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijk antwoord. Waar ze zich veelste makkelijk vanaf maakt. De klere met PvdD. Ik mail graus wel.
"blabla de dieren mogen niet het slachtoffer worden bla bla"quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijk antwoord. Waar ze zich veelste makkelijk vanaf maakt. De klere met PvdD. Ik mail graus wel.
quote:
Serieus, ik heb nog nooit zo'n stompzinnig antwoord meegemaakt. Ik dacht dat Teeven er wat van kon, maar dit is 800x erger.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh.
Idd.Zonde. Was juist iets waar ze haar steun over kon betuigen, of zich in mengen toch??
Jeuzus. Los issie vet duurquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
los, neem pas een abbo als ik aan de stufi zit
Een wattes? Desire? Dit krijg ik als eerste resultaat bij afbeeldingen bij google:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gok dat het een mobiel is?Echt he. Blijkbaar krijg je een groot ego als je in de kamer zit, zij geeft nu al (na een paar jaar) stompzinnige, politiek correcte antwoorden....quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog nooit zo'n stompzinnig antwoord meegemaakt. Ik dacht dat Teeven er wat van kon, maar dit is 800x erger.
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een wattes? Desire? Dit krijg ik als eerste resultaat bij afbeeldingen bij google:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gok dat het een mobiel is?
[..]
Echt he. Blijkbaar krijg je een groot ego als je in de kamer zit, zij geeft nu al (na een paar jaar) stompzinnige, politiek correcte antwoorden....![]()
🐙
Ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
als je een abbo neemt betaal je d'r toch ook voor
je ma beseft dat ze voor een sim only abbo meer dan de helft goedkoper uit is he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik nietMijn ma wilde het abo, ik kreeg de foon
En dan betaal je gespreid
Je moet wel ff een paar apps installeren. Zoals bv Callmeter NG om je gesprekstijd en je smsjes te kunnen bijhouden, Auto taskmanager om je tasken te killen als je foon in slaapstand gaat zodat hij minder verbruikt.. en natuurlijk nutteloze apps zoals de airhorn en de wk app om het wk schema te hebbenquote:
Jup. Heb ik haar nog gezegd ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ma beseft dat ze voor een sim only abbo meer dan de helft goedkoper uit is he?
naturellementquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet wel ff een paar apps installeren. Zoals bv Callmeter NG om je gesprekstijd en je smsjes te kunnen bijhouden, Auto taskmanager om je tasken te killen als je foon in slaapstand gaat zodat hij minder verbruikt.. en natuurlijk nutteloze apps zoals de airhorn en de wk app om het wk schema te hebben
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet nog niet, zit er wel aan te denken
Ik doe ook niet mee met al die nieuwigheid. Ten eerste is het overbodig. Ten tweede doen de oude modellen het het langst en het best en ten derde wordt er zoveel oorlog om gevoerd dat mensen het imo gewoon niet kunnen maken om om de haverklap een nieuw model aan te schaffen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Gek genoeg ben ik heel ouderwets en bel ik voornamelijk met mijn telefoon.
Of nee ook niet.
Ik word er mee gebeld, en ik sms er mee.
Ik heb een afdankertje als toestel, en een sim only abbo wat me nog geen 6 euro per maand kost
mijn vorige telefoon heb ik in 2006 gekocht, dus om de haverklap valt wel meequote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee met al die nieuwigheid. Ten eerste is het overbodig. Ten tweede doen de oude modellen het het langst en het best en ten derde wordt er zoveel oorlog om gevoerd dat mensen het imo gewoon niet kunnen maken om om de haverklap een nieuw model aan te schaffen.
Ah liefquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier vanmiddag in de tuin uitgebreid genoten van het eerste nestje pimpelmezen in de nestkast dit jaar!
Geweldig, vorig jaar ook op precies kunnen zien!
Pa of ma zat in de kersenboom de kleintjes te lokken, echt keihard en verwachtte tussendoor politie acties van mij om diverse katten weg te sturen.![]()
Het was echt genieten!![]()
Hier een van de waarschijnlijk 6 of 7. De laatste twee durfden er nog niet uit.
Ahw!! Wat leuk!! Wat goed dat ze zijn uitgevlogen ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hier vanmiddag in de tuin uitgebreid genoten van het eerste nestje pimpelmezen in de nestkast dit jaar!
Geweldig, vorig jaar ook op precies kunnen zien!
Pa of ma zat in de kersenboom de kleintjes te lokken, echt keihard en verwachtte tussendoor politie acties van mij om diverse katten weg te sturen.![]()
Het was echt genieten!![]()
Hier een van de waarschijnlijk 6 of 7. De laatste twee durfden er nog niet uit.
Pays Desire Sense BraveSoul 1.5 rom zat ik naar te glurenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn er nog alternatieve roms uit die de moeite waard zijn dan?
Motorola's zijn okquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn vorige telefoon heb ik in 2006 gekocht, dus om de haverklap valt wel mee
[ afbeelding ]
Ik mijn LG cookie nog geen jaar geleden. En daarvoor had ik 1 jaar een SE w7001 en daarvoor een jaar een K750i en daarvoor een samsung 500d.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn vorige telefoon heb ik in 2006 gekocht, dus om de haverklap valt wel mee
[ afbeelding ]
quote:
ziet er netjes uit, ik zal eerst maar eens kijken hoe de normale sense skin bevaltquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pays Desire Sense BraveSoul 1.5 rom zat ik naar te gluren
die is inderdaad netjes, alhoewel ik geen nokia fan ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
Nokia N97 miniGeweldig ding
En nee, ik heb er geen problemen mee, de N97 had de meeste kinderziekten, de mini is echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit. Hotlinking fail.
Ja idd, dat is nog meer een smartphone.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die is inderdaad netjes, alhoewel ik geen nokia fan ben.
als ik een Nokia zou nemen zou ik die N900 met Maemo nemen, ik geloof niet dat ze een Android model hebben? En alsnog zou ik nog eerder voor een openmoko freerunner gaan met debian
het laatste ding is een compleet open-source telefoon, waar je zelf aan kan en mag sleutelen, bij alle andere telefoons gooien ze dat op slot (wat belachelijk is, je mag op je pc ook installeren wat je wilt, waarom zou dat bij een telefoon niet mogen...)quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd, dat is nog meer een smartphone.Volgensmij. Ik heb er niet zoveel verstand van. Mn man wil idd ook een HTC, ik weet niet precies welke.
Ik hou van NokiaGaat nooit kapot en het is toegankelijker dan bijv. een blackberry ofzo. En zo een touchscreen met nog een toetsenbord vind ik een geweldige combinatie ^^
Eh, wattes?dat laatste is abracadabra voor me
Oeh, nice!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het laatste ding is een compleet open-source telefoon, waar je zelf aan kan en mag sleutelen, bij alle andere telefoons gooien ze dat op slot (wat belachelijk is, je mag op je pc ook installeren wat je wilt, waarom zou dat bij een telefoon niet mogen...)
en Debian is een vorm van linux
HAHAHHAquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
"prutser, ik rij wel zonder je naar de finish"
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
Whehehehe die faalt echt hardquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
Was ie in z'n vorig leven misschien een kat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe die faalt echt hard![]()
![]()
Ik heb kattenbrokjes voor Hans gekocht, die vindt ie vet lekker
I wish, dan had ik alleen Hans nog maar gehad nuquote:
Bil blauw verven dan maar hequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Kende ik al lang joh.
Ik wil een blauwe, net zoals Kelis hiero:
Als NL wereldkampioen wordt ( whehehehehe ) verf ik m serieus waar oranjequote:
Ik dacht echt dat zij wel goed zou zijn, ze heeft zulke onwijs gave nummersquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb d'r ooit eens live gezien, en dat zoog behoorlijk
quote:
Ik heb ze allemaal wel geslooptquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
en sloop je ze allemaal of wil je gewoon steeds een nieuwe?
cookie was zeker een teleurstelling?
Nou ja aan de ene kant kan ik me er wel wat bij voorstellen. Kneusjes die nergens wat van weten slopen op die manier wel van alles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, ik zal eerst maar eens kijken hoe de normale sense skin bevalt
maar alleen voor de su acces zou ik het al overwegen, tis toch eigenlijk belachelijk dat je niet eens su mag zijn op je eigen gsm
oeh daar zeg je watquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja aan de ene kant kan ik me er wel wat bij voorstellen. Kneusjes die nergens wat van weten slopen op die manier wel van alles.
Maar let je wel ff op? Je hebt grote kans dat als je hem root je garantie vervalt.
EN lomp ook nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit me er over te verbazen dat mijn zusje van 18 zit te smakken met brood alsof ze op een kwal zit te kauwen![]()
18 jaar nog niet normaal kunnen eten
Dat is voor mij ook best wel (afgezien van dat ik lui ben) de no go om het niet te doen. En volgens mij heeft HTC 2 jaar garantie.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh daar zeg je wattoch eens naar kijken
![]()
anders laat ik em wel een paar maanden standaard draaien, als alle onderdelen er nog werkend opzitten na die periode flash ik de rom wel
poepkleurquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook best wel (afgezien van dat ik lui ben) de no go om het niet te doen. En volgens mij heeft HTC 2 jaar garantie.
Ik zweer, jij isch verliefd morg. Ik ben al
wat voor kleur krijg je hem?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
poepkleur![]()
srsly, sinds wanneer is zwart not done? misschien ergens een leuke skin te vinden
ik ben kleurenblind, dus yay, dan lijkt het in ieder geval voor mij zwartquote:Op donderdag 3 juni 2010 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die bruine heb ik ook. Is net zwart! Zie je amper. Of ik ben kleurenblind
Ow Maes, wat een cutiequote:
Nee, vreemd/quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
EN lomp ook nog![]()
Hoe kan dat? Ik snap het niet
nope, krulvrijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, vreemd/
Zwabber. heeft ze ook van die krullen?
Dat zou kunnen, baalt ze daar niet van? Dat jij de krullen hebt en zij niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, krulvrij
dat zal het zijn, krulgenen zijn goeie genen!
ik ben er nog niet in geslaagd iets te vinden waar zij niet van baaltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, baalt ze daar niet van? Dat jij de krullen hebt en zij niet?
Jullie hebben wel de zelfde ouders?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben er nog niet in geslaagd iets te vinden waar zij niet van baalt
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, krulvrij
dat zal het zijn, krulgenen zijn goeie genen!
Oepsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een nestje roodborstjes in de tuin. Rossi heeft ze ook al ontdekt.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
QFT![]()
Mogge!
Hans had hele goede zin vanochtend, die was zo gezellig dat ik me bijna ziek ging melden![]()
Babykraaivrij vragen![]()
Maja, toch maar weer braaf komen werken hoor
Geen idee, ik zit te ver weg om m goed te horen!quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit vast hier, mijn moeder's nieuwe telefoon wordt hier bezorgd vandaag
En de mijne vandaag bij m'n vader, en nu moet ik eerst wachten tot de telefoon van mijn moeder er is aahhhhhhhhhhhhhh *stuiterstuiterstuiter* [ afbeelding ]
Ohhhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mn boek is er, de nieuwe John Irving , eindelijk in pocket in t Engels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt het hele weekend lezen op t balkon met Hans en de dogz
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat wel hoog in mijn top 10, denk op een vierde of vijfde plek of zoquote:
Maarten is echt hilarisch.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:43 schreef DeZwabber het volgende:
Maarten 't Hart is ook goed
die komt uit Maassluis trouwens, en een hele hoop maassluizers hebben een hekel aan em omdat hij een vader/neef/oom beledigd zou hebben in een boek
Het zusje van een vriend van me had het over een vlucht regenwurmen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maarten is echt hilarisch.
Ik heb alleen zijn echte klassieker, droomkoninging en de Kroongetuige en een Vlucht Regenwulpen geloof ik, nooit gelezen![]()
En het Psalmenoproer ligt nog in het seal in de kast, die hele erge religieuze meuk is me wat te zwaar soms.
Oh en zn boek over Bach ligt ook nog op de te lezen stapel![]()
Maar boeken als Onder de Korenmaat en de Scheltopusik en zo zijn echt geweldig, en de Gevaren van Joggen, zijn verzamelde collums, daar moest ik echt vaak hardop om lachen![]()
Ik moet die verzameling es compleet gaan maken.
Als ik klaar ben met Murakami![]()
Oh ja , en net als Connie Palmen en ik issie jarig op 25 november
nee, kon toen even geen filmpje draaien, ga em even aanzettenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Hey Pagan![]()
Zwabberlief, had je gisteren mn filmpje van Triggerfinger met Selah Sue gekeken toevallig???
Jaaaaaaaaa doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, kon toen even geen filmpje draaien, ga em even aanzetten
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het zusje van een vriend van me had het over een vlucht regenwurmen.
hij is zeker geniaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa doen![]()
Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ik vond m geniaal
Mogge esferquote:
Echt goed hequote:
Ik vind haar solo ook wel leuk, maar ik vind dr rockend met die oude mannen veel en veel tofferquote:
Hey Qut!quote:
Geeeeeeeeeeeeeeen idee. Per brief. Denk wel dat ik geslaagd ben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey Qut!
Wanneer hoor je iets over je toets???
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeen idee. Per brief. Denk wel dat ik geslaagd ben.
En nu maar hopen dat je dik gezakt bent heaquote:
Dan las je ook dat ik foto's vroeg toch???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:20 schreef Morretje het volgende:
Ahh, KeessieIk vind d'r echt leuk op je filmpjes oh-oh!
En Phoebe! Parmantig mini-hondje!![]()
oh-oh, ik las je vraag gister nog wel, maar posten 's middags lukt niet hier vanwege de dame, en 's avonds ben ik te lam. Dus vandaar nu pas weer een reactie.
Het gaat hier heel goed, toevallig was de wijkverpleegkundige hier net, ze is sinds vorige week vrijdag 150 gram gegroeid.. Borstvoeding loopt als een tierelier, althans, als ik op d'r luiers afga![]()
En ze is zoooooo leuk![]()
bullshitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef Pagan het volgende:
Net even wezen wandelen sjokken met de honden, heeft Bullie in de verse ganzenpoep liggen rollen.![]()
Hij is nu zwart/wit/groen. Zo maar even de hogedrukspuit pakken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef Pagan het volgende:
Net even wezen wandelen sjokken met de honden, heeft Bullie in de verse ganzenpoep liggen rollen.![]()
Hij is nu zwart/wit/groen. Zo maar even de hogedrukspuit pakken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan las je ook dat ik foto's vroeg toch???
![]()
![]()
Klinkt goed, je geniet volop?
Te laat!quote:
Othello had daar vroeger een handje van, vooral dode vis vond hij heerlijk om in te rollen. Ongeacht het weer (ijs daargelaten, dat vinden die schaatsers zo lastig) smeet ik hem direct ver het water in zodat hij moest terug zwemmen, iets waar hij een vreselijke hekel heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Pagan
![]()
Das t enige waar ik goed op moet letten met Hans.
Dat mijn poeprollers niet in zn schijt liggen.
Maar tis nog niet gebeurd![]()
En vooral K & K zijn dr normaal niet vies van hoor.
Die is geel zeg!quote:
quote:
He, jammerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Te laat!![]()
Schone, frisse en zeer gepikeerde bul.
Echt, ik word dr niet goed van, dit ding gaat niet meer aan naar hierquote:
als ik een sultane eet vliegt hij meteen rondjes rondom m'n hoofd, als hij dan het papiertje krijgt gaat hij vrolijk zitten knisperenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vond ie de sultana lekker? XD
[..]
He, jammer
Mooi dattie weer fris isHaha, ja, meestal vinden ze dat niks he
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, ik word dr niet goed van, dit ding gaat niet meer aan naar hier![]()
Maar ik heb ff een kussen van de stoelen in de keuken gepakt, dat helpt wel
Gewoon zwart maar glad, en de combi jurkje legging maakt me te glibberig voor mn leren bureaustoelquote:
HHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ik een sultane eet vliegt hij meteen rondjes rondom m'n hoofd, als hij dan het papiertje krijgt gaat hij vrolijk zitten knisperen
LMAOquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop zo dat Hans geen rondjes om mijn hoofd gaat vliegen als ik binnen zit te eten
![]()
![]()
Ik krijg dr meteen van die beelden bij van die man met die helicopters bij Help mijn man heeft een hobby![]()
Waar je je megazoomlens als je m nodig hebt heaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
't Is vandaag zwaluwdag, een dozijn van die vorkstaartstraaljagertjes is aan het stunten boven m'n veldje
Oh ik had t dr maandag nog over met mn bezoek.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had t dr maandag nog over met mn bezoek.
Hij heeft ook allemaal van dat spul, dus we hadden t over die uitzending, zegt zn vriendin, nou, als ie toch 1 keer met zo een ding voor mn kop kwam vliegen als ik tv aan t kijken was, dan konden ze een nieuw programma gaan maken.
Help mijn vrouw heeft een honkbalknuppel![]()
Ze zou m zo zn dure chopper uit de lucht meppen
Nee echt zo klats met een honkbalknuppel die heli van een paar duuzend euro aan diggelen meppenquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee echt zo klats met een honkbalknuppel die heli van een paar duuzend euro aan diggelen meppen
quote:
In m'n tas die naast me staat, hoezoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar je je megazoomlens als je m nodig hebt hea![]()
Ohhhhhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:59 schreef Barbaaf het volgende:
Ik krijg net dit vakantiekiekje binnen van een collega (expres niet verkleind):
[ afbeelding ]
![]()
bron: http://vogels.geens.nl
(voor de geinteresseerden: lees de EXIF
Holy shit, das een mooitje, zowel vogel als fotoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:59 schreef Barbaaf het volgende:
Ik krijg net dit vakantiekiekje binnen van een collega (expres niet verkleind):
[ afbeelding ]
![]()
bron: http://vogels.geens.nl
(voor de geinteresseerden: lees de EXIF
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:12 schreef Barbaaf het volgende:
Geweldig hè. 't Is trouwens een Purperreiger. Die collega is er ook eentje die rustig een halve dag in een hutje gaat zitten te wachten tot er wat leuks langs vliegt.
Alleen als ik door moet werken, als ik de spullen bij me heb kan ik er zeker van zijn dat er niets bijzonders gebeurt. (als ik ze niet meeneem liggen er vossen te zonnen, vechten de futen de reigers de tent uit en lopen de karekieten de polonaisequote:
600 F/4 met 1.4x teleconverter, mooi ding maar loeizwaar, meer dan 5kg voor één objectief.quote:
ik was laatst in de foka in rotterdam, en daar lag deze:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen als ik door moet werken, als ik de spullen bij me heb kan ik er zeker van zijn dat er niets bijzonders gebeurt. (als ik ze niet meeneem liggen er vossen te zonnen, vechten de futen de reigers de tent uit en lopen de karekieten de polonaise)
[..]
600 F/4 met 1.4x teleconverter, mooi ding maar loeizwaar, meer dan 5kg voor één objectief.
Whehehehehehehe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Alleen als ik door moet werken, als ik de spullen bij me heb kan ik er zeker van zijn dat er niets bijzonders gebeurt. (als ik ze niet meeneem liggen er vossen te zonnen, vechten de futen de reigers de tent uit en lopen de karekieten de polonaise)
[..]
Dan denk ik jezus, dat past echt van zn levensdagen nooitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was laatst in de foka in rotterdam, en daar lag deze:
[ afbeelding ]
dan weet je ook even niet wat je ziet
daar is hij ook niet voor, viezertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan denk ik jezus, dat past echt van zn levensdagen nooit
Ow , pfieuw!quote:
Als je daarmee gaat vliegtuigspotten zien ze je voor een terrorist aan (vooral met de versie die legergroen gespoten is, lag een tijdje bij Kamera-Express).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was laatst in de foka in rotterdam, en daar lag deze:
[ afbeelding ]
dan weet je ook even niet wat je ziet
quote:
inderdaad, volgens mij pluggen ze het gat in de zeebodem van BP met zoietsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als je daarmee gaat vliegtuigspotten zien ze je voor een terrorist aan (vooral met de versie die legergroen gespoten is, lag een tijdje bij Kamera-Express).
[..]
![]()
Whehehehe kom maar langs zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Strega het volgende:
Zo, hier gaan we even de hort op.
Wil een paar lampions op zonneenergie. En een nieuwe windgong.
Asperges en aardbeien halen bij de bio aspergekweker.
Groente en fruit halen bij de bio kruidenkweker en even zien of er nog een aanvulling op m'n munt verzameling staat.
Zou dit willen weekend dat ik in Limburg zat, Mediterrane dagen bij www.bastin.nl
Zier er allemaal goed uit!
Hoe laat moet ik dr zijn??????????quote:
fotooooquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik dr zijn??????????
Oh as we speak wordt mn canvas bezorgd![]()
Ik ben echt zooooooo benieuwd, maar ik laat m maar netjes ingepakt beneden staan , pak hem liever thuis uitquote:
Faunaaaaaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
beetje ploaties schieten
Flora:
[ afbeelding ]
en Fauna:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ook trek dus hou je bekquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had trek en heb een beetje bruschettakruiden water en olijfolie tot een prutje geroerd en op brood gesmeerd![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga er denk ik nog maar eentje smeren, die kruiden zijn zo lekker![]()
![]()
Oehhhh lekkerrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik had trek en heb een beetje bruschettakruiden water en olijfolie tot een prutje geroerd en op brood gesmeerd![]()
Aaaaw, zo zit Hans ook, en met zn bakkes open danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
afkoelen met de vleugels open, tis warmmmmm
Neeeeeeeeeeej.quote:
ik ga maar weer een lekker broodje smerenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeej.
Ik show m wel als ie hangt.
Hijs weer ingepakt nu
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga maar weer een lekker broodje smeren
ja, en toen bekeek je je canvas zonder er een foto van te makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat wij iets moois hadden saampjes
Jij eet lekkers en ik heb niksquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en toen bekeek je je canvas zonder er een foto van te maken
zal ik de rest even in een envelop proppen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij eet lekkers en ik heb niks![]()
We laten ons moois toch niet door zulke futiliteiten verpesten???
Heul nie, sinds ik die vogel heb heb ik geen tijd meer voor bento's.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zal ik de rest even in een envelop proppen?
trouwens, jij hebt iedere dag een bento!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |