En ook hier: [Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Stemmen
Oke, tof voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef Juicyhil het volgende:
ik ga stemmen op de piratenpartij
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ook hier: [Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Donequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Stemmen
Misschien niet binnen 3, maar ik zag 'm echt wel binnen 10 secquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:10 schreef Pagan het volgende:
Zoekplaatje, antwoord aub niet verklappen, er valt toch niets te winnen.
[ afbeelding ]
Al gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Stemmen
Twee keer natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:59 schreef Qwea het volgende:
Stemmen
Wat zij zegt en op beide vragenquote:
Kom je dan naar mij?????quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.mycitydeal.nl/in/.Jj5hdy/,18239?nlp
Nog maar een keer. NS dagkaart voor 2 personen voor 20 euro! Onbeperkt door heel NL reizen.
Ik heb hem maar ff besteld
Zeker een echtelijke ruzie waarbij de echtgenote alle kleren van haar man in de gracht heeft gedonderd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Morretje, does vertellen over Isabel![]()
En foto's willen we zien![]()
Oh , t viel wat tegen met dat lijk .
Ow ja, einde maandquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ff snel de einde maand afmaken en dan kijk ik ff naar de linkjes en zulks
Na je taaltoets mop, en onthou die ff voor tijdens je taaltoetsquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef Qwea het volgende:
Echt totaal belachelijk.nu net in de trein zie ik dat er ren klein slijtgat in mijn nagelnieuwe broek van 70 euro zit.En jeans centre alkmaar heeft geen normaal nr. ik loop naar mijn taaltoets wel langs.Hufters
Die had ik niet eens gezien.Ik zit op mijn foon, dan mag da. Duim je voor me?O+quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Na je taaltoets mop, en onthou die ff voor tijdens je taaltoets
Dan mogen al je vergeten hoofdletters en zulks, naar ipv na is geen excuusquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die had ik niet eens gezien.Ik zit op mijn foon, dan mag da. Duim je voor me?O+
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
Gooooeeedemiddag
wat een ontzettend heerlijk weer!!!
@Q succes!canvas word morgen geleverd, die van jou OhOh?
Yups , ook morgen, snel he, ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:18 schreef Ynske het volgende:
Gooooeeedemiddag
wat een ontzettend heerlijk weer!!!
@Q succes!canvas word morgen geleverd, die van jou OhOh?
ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups , ook morgen, snel he, ik ben heel benieuwd
quote:
Jij buitenlander ook zijn, isch goedddddddtttttttttttttquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:20 schreef Qwea het volgende:
Okeej sgatjuhhssta nu te wachten. Ik kan me hopeloos opwinden over die hoerenkut broek verdomme. Kan ik ook nog weer de stad in. Had gelukkig wel de bon van die broek in mijn jas zitten
fuck me, alleen maar buitenlanders hier voor die toets. Waar de neuk do I fit in???????
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijk
begin al een beetje bruin te worden
nu nog wat meer geluk met t banenzoeken
klinkt goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij buitenlander ook zijn, isch goedddddddttttttttttttt![]()
[..]Niiiice!
Haha ja XD Wat een gedoe he. Nou, dat ziekenhuis is verleden tijd, klaar![]()
Ik had woensdag al een sollicitatie de deur uitgedaan naar de thuiszorg, en vandaag werd ik gebeld dat ik op gesprek mocht komenEn weet je wat ze heel netjes zeiden? Dat het wel een functie voor niveau 4 EN 5 was (ik krijg natuurlijk wel een contract voor niveau 5, dat werd nog bevestigd), maar dat ik me daar van bewust was en dat het wellicht minder uitdagend was. Een functie als klantfunctionaris (ofzo), zou meer voor mijn niveau zijn, maar als die vrij komt dan kan ik daar alsnog in doorstromen
Ik vind het allemaal best! Met alleen maar patiëntcontact beginnen is helemaal goed wat mij betreft
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt goed!
ik zit op t moment op een gevoel van t boeit niet welk werk, als maar werk. maar goed mijn ding komt nog wel
heb vorige week een soll gehad, positief gesprek enzo, als ik niet verhuisd was maar nog in Utrecht woonde had ik de baan gehad, hoe ironisch.
achja, morgen nog even langs t uitzendbureau.
ach, tis niet andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Ja precies... Echt?Jeutje, wat zonde zeg.
grafisch/media(online/offline)/fotografie/administratief/eventueel winkelquote:Zo is het, gewoon doorgaan met zoeken... Zoek je nog in bepaalde sectoren?
Mag ik mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Collega heeft doodleuk een WK trip plus tickets gewonnen met een hele duffe foto
![]()
Ja, genoeg sectoren iig.. Maar wel net degenen waar weinig in te vinden is of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach, tis niet anders
[..]
grafisch/media(online/offline)/fotografie/administratief/eventueel winkel
valt wel meequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, genoeg sectoren iig.. Maar wel net degenen waar weinig in te vinden is of niet?![]()
nope. dat kan mijn pols en nek niet aanquote:Overweeg je nog om de zorg in te gaan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maes het volgende:
R voor de 2e keer deze week telefoon kwijt / gestolen. Dat kind kost me een geld
Jammer. In ieder geval veel succes met zoeken nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
valt wel mee
[..]
nope. dat kan mijn pols en nek niet aan
Nu is het nog wel lekker, van het weekend wordt het eigenlijk al weer te warm met 26-27 graden. Ik wilde een flink stuk wandelen maar daar moet ik nog maar eens over nadenken.quote:
Oef, das niet zo mooi, en ze weet dus niet of ze m verloren is of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maes het volgende:
R voor de 2e keer deze week telefoon kwijt / gestolen. Dat kind kost me een geld
Da's niet zo handig maar voor 3 tientjes heb je een Nokia 3310, die zijn zo suf dat niemand 'm wil stelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:47 schreef Maes het volgende:
Te warm?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu is het nog wel lekker, van het weekend wordt het eigenlijk al weer te warm met 26-27 graden. Ik wilde een flink stuk wandelen maar daar moet ik nog maar eens over nadenken.
Gestolen, want haar ipod is ook wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oef, das niet zo mooi, en ze weet dus niet of ze m verloren is of niet?
Doe je dr de groetjes?
Kees mist dr
Ahwwwquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Check mn hooligans:
[Centraal]Foto's met honden #29
Ja daar dacht ik ook al aan, dat dat mss niet zo handig is hequote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu is het nog wel lekker, van het weekend wordt het eigenlijk al weer te warm met 26-27 graden. Ik wilde een flink stuk wandelen maar daar moet ik nog maar eens over nadenken.
Ik moet _nu_ werken terwijl het net lekker isquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Te warm?![]()
Heerlijkkkkkkk! Ruilen? Ik moet werken
Ik ga dan wel lekker bakken in de zon hoorNo problemoooo
Dat wordt echt geen doen vrees ik, tis nu al niet meer lekker wandelweer hierquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet _nu_ werken terwijl het net lekker is![]()
En ik wilde niet bakken maar 20 km door Zuid-Limburg lopen met een flinke rugzak
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
Nee, de plannen voor dat weekend moeten maar even op de schop, met die temperaturen kan ik beter de duinen of de zee opzoeken (of gewoon helemaal niks doen).
quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo zit je hele weekend vol, zo heb je geen hol te doen
Nee joh, ik snap het volkomen , ik had t ook no way gedaan als ik jou was!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Stomme weer ook in Nederland, het is hier óf 12 graden, grijs en kil en een paar dagen later zweet je weg met 30+
Neuh, ik heb t ff niet meer op lekker op t gras zitten met al die ranzige rottekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:10 schreef Maes het volgende:
Maar wel lekker in het gras zitten in de schaduw van een boom op een picknick kleedje met allemaal lekkere hapjes.
Die ik persoonlijk wat minder vind (maar qua verkiezingen gepaster) dan de vraag wat ze nú gaan doen.quote:21 waarom heeft de PvdD geen kamervragen gesteld over de situatie bij dierenthuis, terwijl de SP dit zich wel aantrok?
Ohw, ja, dan is het minderquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik moet _nu_ werken terwijl het net lekker is![]()
En ik wilde niet bakken maar 20 km door Zuid-Limburg lopen met een flinke rugzak
Nog geen teek gezien:)quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik heb t ff niet meer op lekker op t gras zitten met al die ranzige rotteken
Ik dacht dat mobiel vet traag zou gaan.Valt reuze mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zit in het topic, te wachten tot ze inlogt (wat voor nick zou ze kiezen, VeganBabe oid). Ik zal proberen er een vraag van jou tussen te gooien maar ik wil niet de voorgestelde orde verstoren, zoals er nu al eentje doet.
edit: ah, ik zie dat jij het topic ook gevonden hebt Q.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:57 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
We doen geen wedstrijd met andere partijen, waren in dit geval blij dat de SP vragen heeft gesteld. Doublure heeft geen zin. Ken situatie, is te complex om daarover in dit korte bestek iets te zeggen, heeft m'n aandacht, dieren mogen niet dupe worden van onstane situatie
een desire?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
he Q, raad eens wat er morgen bij mij op de mat valt...
Ik vind het echt een belachelijk antwoord. Waar ze zich veelste makkelijk vanaf maakt. De klere met PvdD. Ik mail graus wel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
Marianne over de DTH-kwestie (en de vraag waarom zij geen vragen stelden itt. de SP):
[..]
Huh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijk antwoord. Waar ze zich veelste makkelijk vanaf maakt. De klere met PvdD. Ik mail graus wel.
"blabla de dieren mogen niet het slachtoffer worden bla bla"quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het echt een belachelijk antwoord. Waar ze zich veelste makkelijk vanaf maakt. De klere met PvdD. Ik mail graus wel.
quote:
Serieus, ik heb nog nooit zo'n stompzinnig antwoord meegemaakt. Ik dacht dat Teeven er wat van kon, maar dit is 800x erger.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Huh.
Idd.Zonde. Was juist iets waar ze haar steun over kon betuigen, of zich in mengen toch??
Jeuzus. Los issie vet duurquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
los, neem pas een abbo als ik aan de stufi zit
Een wattes? Desire? Dit krijg ik als eerste resultaat bij afbeeldingen bij google:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gok dat het een mobiel is?Echt he. Blijkbaar krijg je een groot ego als je in de kamer zit, zij geeft nu al (na een paar jaar) stompzinnige, politiek correcte antwoorden....quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog nooit zo'n stompzinnig antwoord meegemaakt. Ik dacht dat Teeven er wat van kon, maar dit is 800x erger.
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een wattes? Desire? Dit krijg ik als eerste resultaat bij afbeeldingen bij google:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gok dat het een mobiel is?
[..]
Echt he. Blijkbaar krijg je een groot ego als je in de kamer zit, zij geeft nu al (na een paar jaar) stompzinnige, politiek correcte antwoorden....![]()
🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |