@ katth >>quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, als je raidleader bent moet je zelf alle tactics maar nalopen met de groep, en als iemand iets niet snapt kunnen ze het aan je vragen. Als je als raidleader wilt dat iedereen 100% alle puntjes in het gevecht al kent leef je in de verkeerde wereld. Daarbij is het ook meer een kwestie van doen en vervolgens herkennen en leren, in plaats van heel de theorie naar je hoofd geslingerd krijgen zonder dat je een seconde van het gevecht ziet.
Voor de Lich King wordt dat ook vaak gedaan. Gewoon rustig de eerste phase uitleggen, en proberen. Als we dan in de volgende phase terecht komen wordt dat de volgende poging behandeld, etc. Kost misschien een paar wipes, maar werkt veel beter dan in 1 keer ALLES uitleggen en dan maar lopen kutten om door de eerste phases heen te komen.
Veel Succes op LK met die tacticsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Katth het volgende:
Mijn uitleg zou zijn:
Move from fire and pew pew.
winquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Katth het volgende:
Mijn uitleg zou zijn:
Move from fire and pew pew.
LK is zo moeilijk eigenlijk niet, alleen nabs met een reactie vermogen van 10seconden maken het je moeilijkquote:
Die rechter is Recount, linker weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de gemarkeerde vlakken voor?
Omen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Die rechter is Recount, linker weet ik niet meer
Helemaal rechts aan de zijkant is een uitschuifbare bar die je bij je blizzard UI standaard rechts kan laten zien.
Das een gelikte GUI! Welke addon is dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
We zullen zien hoe ver we daarmee komenquote:
LUI 3.0quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Das een gelikte GUI! Welke addon is dat?
Oh, en toch weer ff mijn vorige post actueel maken; draait wow op deze LAPTOP?? Wat denken jullie?
Ja draaien zal WoW wel. Al zal je wat met de settings moeten vogelen. Ultra zal ik niet doen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Das een gelikte GUI! Welke addon is dat?
Oh, en toch weer ff mijn vorige post actueel maken; draait wow op deze LAPTOP?? Wat denken jullie?
waar kan ik die krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Greater Blessings werken alleen bij groeps/raid-leden, is dat het probleem misschien?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:50 schreef Dibble het volgende:
Ok peeps, ik heb dus een serieus probleem hier. Kan geen greater blessings geven aan anderen. Heb zat symbol of kings maar het gaat gewoon niet. Op mezelf lukt het wel. Heb ook met de muis geprobeerd maar hij blijft grijs als ik over iemand anders zweef. Gisteren werkte het wel gewoon enz.
WHY>?
Volgens mij ben ik de enige die het doorheeftquote:
Ik ben te lui om die boxes open te makenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die het doorheeft![]()
Jammer dat je hem niet een paar jaar eerder kreeg, zo tijdens vanilla ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |