abonnement Unibet Coolblue
pi_82315903
ik ben begonnen met het lvlen van een human lock op me gf's server...maar ik heb nooit alliance gespeeld. wat een kut starters gebied zeg. het gaat een stuk langzamer dan horde en stormwind is KLOTE. al die kleine weggetjes die nergens heengaan of juist de verkeerde kant op..

daar mag van mij een bom op
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:10:33 #52
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82316419
Deathwing komt er langs in Cataclysm.
pi_82316496
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:10 schreef GI het volgende:
Deathwing komt er langs in Cataclysm.
good enough for me!
pi_82316859
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 08:42 schreef dikke_donder het volgende:
ik ben begonnen met het lvlen van een human lock op me gf's server...maar ik heb nooit alliance gespeeld. wat een kut starters gebied zeg. het gaat een stuk langzamer dan horde en stormwind is KLOTE. al die kleine weggetjes die nergens heengaan of juist de verkeerde kant op..

daar mag van mij een bom op
Duurt 10 minuten voordat je precies de weg weet
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 09:31:45 #55
159966 lifeblind
pi_82316882
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 08:42 schreef dikke_donder het volgende:
ik ben begonnen met het lvlen van een human lock op me gf's server...maar ik heb nooit alliance gespeeld. wat een kut starters gebied zeg. het gaat een stuk langzamer dan horde en stormwind is KLOTE. al die kleine weggetjes die nergens heengaan of juist de verkeerde kant op..

daar mag van mij een bom op
Ik verdwaal altijd in Orgrimmar (of ieder andere Horde stad). Alhoewel, ik verdwaal eigenlijk overal behalve in Stormwind

Human startgebied is best tof hoor, je moet alleen niet te lang blijven hangen Je kan heel lang questen in Westfall, maar dat is gewoon saai, dus zo snel mogelijk richting Duskwood!


Gister met de guild nog wat leuke dingen gedaan. Eerst Onyxia op 10 man (inclusief de More Dots! achievement. Wist niet dat ie zo heette, maar zodra ik 't zag wist ik meteen dat 't naar dat filmpje verwees van die Onyxia raid

Daarna zijn we meteen doorgegaan naar OS, en hebben we na veel ploeteren The Twilight Zone gehaald Iedere keer had Sartharion nog maar 100 a 200 K health over Daarna won ik de Drake en de Bag
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:51:45 #56
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82317388
Zondag LK 25 Heroic

Gisteren heeft mijn guild Sindragosa gedowned en we zijn nu 11/12 Heroic.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 4 juni 2010 @ 09:57:58 #57
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82317571
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:31 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik verdwaal altijd in Orgrimmar (of ieder andere Horde stad). Alhoewel, ik verdwaal eigenlijk overal behalve in Stormwind

Human startgebied is best tof hoor, je moet alleen niet te lang blijven hangen Je kan heel lang questen in Westfall, maar dat is gewoon saai, dus zo snel mogelijk richting Duskwood!


Gister met de guild nog wat leuke dingen gedaan. Eerst Onyxia op 10 man (inclusief de More Dots! achievement. Wist niet dat ie zo heette, maar zodra ik 't zag wist ik meteen dat 't naar dat filmpje verwees van die Onyxia raid

Daarna zijn we meteen doorgegaan naar OS, en hebben we na veel ploeteren The Twilight Zone gehaald Iedere keer had Sartharion nog maar 100 a 200 K health over Daarna won ik de Drake en de Bag
Oggri is easy. Het is alleen die tunnel die dingen vervelend maakt
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 10:25:00 #58
159966 lifeblind
pi_82318512
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 09:57 schreef GI het volgende:

[..]

Oggri is easy. Het is alleen die tunnel die dingen vervelend maakt
De keren dat ik er kom, is de lokale bevolking niet zo blij met me, dus dan heb ik niet echt tijd om de boel eens goed te verkennen
pi_82320543
Vraagje, denken jullie dat deze laptop WoW soepel draait?
http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/895197/

bvd voor de reactie
webby
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_82321743
13% lk hc10m na 3 uurtjes spelen. Ik dacht eerst dat het vet lastig zou zijn maar valt eigenlijk super mee. mwa 20% buff heeft er denk ik ook wel mee te maken. Als we hem deze week killen zetten we die in het vervolg uit
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:33:38 #61
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82323711
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 08:08 schreef GI het volgende:
<TVP>
Leeft die guild nog?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:48:02 #62
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82324292
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Leeft die guild nog?
Hell no.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:57:04 #63
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82324692
Na eergisteren icc25 geraidlead te hebben en gisteren onze lk10 run, is de QQ op het forum begonnen hoor

Nadat ik erachter kwam dat iemand niet alle tactics kende van LK heb ik de raid stop gezet totdat dat persoon alles even nalas/nakeek. Ik kon hem niet verwijderen omdat er niemand anders viable online was dus ik was gebonden aan die persoon.

Vonden ze te "harsh" en waren het er dus niet mee eens.

Maar eerst wel enthousiast zijn en vragen of ik wil raidleaden en dan achteraf liggen zeiken

Toen ik zei dat het niet kennen van tactics een gebrek aan intresse en motivatie betekend in mijn ogen, barstte de bom echt

Soms hé (tis maar goed dat de officer achter mij stond )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82324710
momenteel weinig tijd om te wowwen speel heel klein beetje op me druid alt (lvl74 atm).
blergh nog maar ongeveer 80 Pagina's documentatie af hebben voor maandag 12:00. Anders zak ik automatische voor me examen

@jagga - Gewoon eruit gooien en 9mannen met 20% is dat zeker mogelijk
Jeweet!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:09:25 #65
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82325277
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef Vengswiejj het volgende:
momenteel weinig tijd om te wowwen speel heel klein beetje op me druid alt (lvl74 atm).
blergh nog maar ongeveer 80 Pagina's documentatie af hebben voor maandag 12:00. Anders zak ik automatische voor me examen

@jagga - Gewoon eruit gooien en 9mannen met 20% is dat zeker mogelijk
nee in ons geval niet

Hartstikke casual het guild waar ik in zit, en we hebben al problemen zat op LK, om dan gaan te 9-mannen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82325548
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef jagga het volgende:
Na eergisteren icc25 geraidlead te hebben en gisteren onze lk10 run, is de QQ op het forum begonnen hoor

Nadat ik erachter kwam dat iemand niet alle tactics kende van LK heb ik de raid stop gezet totdat dat persoon alles even nalas/nakeek. Ik kon hem niet verwijderen omdat er niemand anders viable online was dus ik was gebonden aan die persoon.

Vonden ze te "harsh" en waren het er dus niet mee eens.

Maar eerst wel enthousiast zijn en vragen of ik wil raidleaden en dan achteraf liggen zeiken

Toen ik zei dat het niet kennen van tactics een gebrek aan intresse en motivatie betekend in mijn ogen, barstte de bom echt

Soms hé (tis maar goed dat de officer achter mij stond )
dit is een actie naar mijn

ik geef je ook gelijk
pi_82325641
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef jagga het volgende:
Na eergisteren icc25 geraidlead te hebben en gisteren onze lk10 run, is de QQ op het forum begonnen hoor

Nadat ik erachter kwam dat iemand niet alle tactics kende van LK heb ik de raid stop gezet totdat dat persoon alles even nalas/nakeek. Ik kon hem niet verwijderen omdat er niemand anders viable online was dus ik was gebonden aan die persoon.

Vonden ze te "harsh" en waren het er dus niet mee eens.

Maar eerst wel enthousiast zijn en vragen of ik wil raidleaden en dan achteraf liggen zeiken

Toen ik zei dat het niet kennen van tactics een gebrek aan intresse en motivatie betekend in mijn ogen, barstte de bom echt

Soms hé (tis maar goed dat de officer achter mij stond )
Onze raid leader legt voor elke boss nog maals de tacs uit en vraagt of mensen nog vragen heeft die hij dan kan beantwoorden
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:17:35 #68
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82325643
de grap is juist: degene die ik die verplichtte zooi op te zoeken had er helemaal geen problemen mee en wist precies wat ik bedoelde _!

Ach ja, casuals kunnen geen kritiek verdragen niks nieuws onder de zon denk ik
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:19:03 #69
265154 Ezio
Koekert
pi_82325705
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dit is een actie naar mijn

ik geef je ook gelijk
Ik heb er laatst een Hunter uitgeschopt (ik ben hunter classleader) omdat hij weigerde om Iceblade Arrows te gebruiken ipv Saronite Razorheads. Dat vond hij te duur

Dat is goed, moet je zelf weten. Maar dan moet je niet verwachten dat we je meenemen naar de LK
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:19:10 #70
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82325712
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:17 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Onze raid leader legt voor elke boss nog maals de tacs uit en vraagt of mensen nog vragen heeft die hij dan kan beantwoorden
Dit doe ik ook, echter doe ik ook het volgende. Ik vraag een random raidmember om een bepaalde fase oid uit te leggen...

Een goede test om uit te vinden om ze hun "huiswerk"( ) doen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_82325839
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef jagga het volgende:

[..]

Dit doe ik ook, echter doe ik ook het volgende. Ik vraag een random raidmember om een bepaalde fase oid uit te leggen...

Een goede test om uit te vinden om ze hun "huiswerk"( ) doen
Ohw hij legt alles gewoon haarfijn uit via teamspeak en deelt dat de dps groepen per boss in etc en iedereen luister gewoon
pi_82326055
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:19 schreef jagga het volgende:

[..]

Dit doe ik ook, echter doe ik ook het volgende. Ik vraag een random raidmember om een bepaalde fase oid uit te leggen...

Een goede test om uit te vinden om ze hun "huiswerk"( ) doen
daar zou je me hebben..ik weet wat ik moet doen en vaak ook als ranged/healer (ben zelf melee dps) maar uitleggen, ho maar
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:29:24 #73
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_82326094
Het begrijpelijk uitleggen van een fight is heel wat anders dan daadwerkelijk weten wat je moet doen. Als iemand het aan mij zou vragen terwijl ik niet de RL ben zou ik zeggen "Aren't you raidleading?"
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:29:34 #74
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82326101
Mijn uitleg zou zijn:

Move from fire and pew pew.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82327313
Ja, als je raidleader bent moet je zelf alle tactics maar nalopen met de groep, en als iemand iets niet snapt kunnen ze het aan je vragen. Als je als raidleader wilt dat iedereen 100% alle puntjes in het gevecht al kent leef je in de verkeerde wereld. Daarbij is het ook meer een kwestie van doen en vervolgens herkennen en leren, in plaats van heel de theorie naar je hoofd geslingerd krijgen zonder dat je een seconde van het gevecht ziet.

Voor de Lich King wordt dat ook vaak gedaan. Gewoon rustig de eerste phase uitleggen, en proberen. Als we dan in de volgende phase terecht komen wordt dat de volgende poging behandeld, etc. Kost misschien een paar wipes, maar werkt veel beter dan in 1 keer ALLES uitleggen en dan maar lopen kutten om door de eerste phases heen te komen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:17:42 #76
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_82328242
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, als je raidleader bent moet je zelf alle tactics maar nalopen met de groep, en als iemand iets niet snapt kunnen ze het aan je vragen. Als je als raidleader wilt dat iedereen 100% alle puntjes in het gevecht al kent leef je in de verkeerde wereld. Daarbij is het ook meer een kwestie van doen en vervolgens herkennen en leren, in plaats van heel de theorie naar je hoofd geslingerd krijgen zonder dat je een seconde van het gevecht ziet.

Voor de Lich King wordt dat ook vaak gedaan. Gewoon rustig de eerste phase uitleggen, en proberen. Als we dan in de volgende phase terecht komen wordt dat de volgende poging behandeld, etc. Kost misschien een paar wipes, maar werkt veel beter dan in 1 keer ALLES uitleggen en dan maar lopen kutten om door de eerste phases heen te komen.
@ katth >> komt het wel op neer ja maar toch

@ ufo

Ik verwacht niet dat iemand tot in de puntjes alles kent. ik wil echter wel dat iemand(welke rol ze ook spelen) begrijp wat hij/zij moet doen, en eventuele abilities kent die op hem/haar van toepassing zijn.
Valkyrs bijv: Ik verwacht stuns van rogues,, frost traps van hunter/concussive shots. Alleen dps is niet genoeg. Niet snel genoeg switchen is een no no.

Het kan als healer bijv geen kwaad om te weten of er een grote hit op de tanks aankomt. Als je dit weet als healer kun je er rekening mee houden, en gepast reageren. IPV compleet verrast te worden, cooldowns gebruiken om in te grijpen, om vervolgens diezelfde cooldowns niet meer te kunnen gebruiken wanneer het echt nodig is.

En ik leg alles maar dan ook alles uit. Van wat dps / tanks/healers moeten doen, tot assignments, tot bossabilities, dus
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:43:26 #77
265154 Ezio
Koekert
pi_82329398
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Katth het volgende:
Mijn uitleg zou zijn:

Move from fire and pew pew.
Veel Succes op LK met die tactics
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:45:36 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_82329495
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Katth het volgende:
Mijn uitleg zou zijn:

Move from fire and pew pew.
win
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_82330862
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Veel Succes op LK met die tactics
LK is zo moeilijk eigenlijk niet, alleen nabs met een reactie vermogen van 10seconden maken het je moeilijk .
Bij ons als het een full guild run is wordt er niks meer uitgelegd qua tacs, er wordt gewoon van je verwacht dat je het weet, fail je, dan krijg je het te horen ook, fail je vaker op het zelfde dan lig je eruit.

Het enigste wat bij ons gezegt word is:
U tank that U tank that, Nuke that, BL at ...%

en dan tjakkaah.
Jeweet!
pi_82333367
jewelcrafting level 338. Dure hobby
pi_82333377

Waar zijn de gemarkeerde vlakken voor?
pi_82333409
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de gemarkeerde vlakken voor?
Die rechter is Recount, linker weet ik niet meer

Helemaal rechts aan de zijkant is een uitschuifbare bar die je bij je blizzard UI standaard rechts kan laten zien.
Jeweet!
pi_82333468
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Die rechter is Recount, linker weet ik niet meer

Helemaal rechts aan de zijkant is een uitschuifbare bar die je bij je blizzard UI standaard rechts kan laten zien.
Omen?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82334314
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de gemarkeerde vlakken voor?
Das een gelikte GUI! Welke addon is dat?

Oh, en toch weer ff mijn vorige post actueel maken; draait wow op deze LAPTOP?? Wat denken jullie?
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:39:38 #85
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82334458
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Metonae het volgende:

[..]

Omen?
Yup
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:42:20 #86
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82334593
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Veel Succes op LK met die tactics
We zullen zien hoe ver we daarmee komen
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82334746
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Das een gelikte GUI! Welke addon is dat?

Oh, en toch weer ff mijn vorige post actueel maken; draait wow op deze LAPTOP?? Wat denken jullie?
LUI 3.0

betreft de laptop: ligt eraan welke versie je ervan pakt, over het algemeen moet ie t aan kunnen echter!! de videokaart is bout, en zoals al wordt aangegeven daarbij op de site wat je linkt:

Op het moederbord van een laptop zit meestal al een grafische chip, die over
het algemeen wordt aangeduid als ‘onboard videokaart’. Deze chip is voldoende
voor 2D- applicaties, zoals Office en internet. Wanneer u een onboard
videokaart heeft zal het voor de processor, het RAM-geheugen en het moederbord
veel moeite kosten om 3D-beelden te tonen. De chip maakt namelijk gebruik van
deze onderdelen van uw laptop. Het is dan ook aan te raden om voor het spelen
van 3D-spellen en videobewerking, een laptop te kiezen met een aparte
videokaart. Een aparte videokaart gebruikt zijn eigen chip en zijn eigen
geheugen. Uw systeem zal in dit geval dan ook sneller zijn dan bij gebruik van
een onboard videokaart.
Jeweet!
pi_82339658
Zo ik heb mijzelf ook maar eens bij de OP gezet.
pi_82354781
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Das een gelikte GUI! Welke addon is dat?

Oh, en toch weer ff mijn vorige post actueel maken; draait wow op deze LAPTOP?? Wat denken jullie?
Ja draaien zal WoW wel. Al zal je wat met de settings moeten vogelen. Ultra zal ik niet doen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_82356070


deal with it
  zaterdag 5 juni 2010 @ 07:50:30 #91
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_82356992
Ok peeps, ik heb dus een serieus probleem hier. Kan geen greater blessings geven aan anderen. Heb zat symbol of kings maar het gaat gewoon niet. Op mezelf lukt het wel. Heb ook met de muis geprobeerd maar hij blijft grijs als ik over iemand anders zweef. Gisteren werkte het wel gewoon enz.

WHY>?
*Hosselcopter*
  zaterdag 5 juni 2010 @ 07:56:00 #92
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_82357021
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:17 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de gemarkeerde vlakken voor?
waar kan ik die krijgen ?
*Hosselcopter*
pi_82357573
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 07:56 schreef Dibble het volgende:

[..]

waar kan ik die krijgen ?
www.wow-lui.com
pi_82358737
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 07:50 schreef Dibble het volgende:
Ok peeps, ik heb dus een serieus probleem hier. Kan geen greater blessings geven aan anderen. Heb zat symbol of kings maar het gaat gewoon niet. Op mezelf lukt het wel. Heb ook met de muis geprobeerd maar hij blijft grijs als ik over iemand anders zweef. Gisteren werkte het wel gewoon enz.

WHY>?
Greater Blessings werken alleen bij groeps/raid-leden, is dat het probleem misschien?
pi_82361651
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 02:26 schreef RTB het volgende:
[ afbeelding ]


Volgens mij ben ik de enige die het doorheeft

Jammer dat je hem niet een paar jaar eerder kreeg, zo tijdens vanilla ofzo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:51:29 #96
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82362253
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:30 schreef Ezio het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik de enige die het doorheeft

Jammer dat je hem niet een paar jaar eerder kreeg, zo tijdens vanilla ofzo
Ik ben te lui om die boxes open te maken . Maarja, wel tof als je zoiets eruit krijgt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82363470
Nog geen epics gezien uit die boxes. Maar wel 2 of 3 blue's. Ook wel leuk. Das wel het leuke van een Rogue.. beetje aankloten in dungeons, of naar binnen sneaken bij de vijand (horde).

Gister nog leuke ICC25 gedaan. (8.2k op Saurfang, was 1ste daar). Maar leuke was toen ik de RL een gouge gaf bij de Lady toen ze een MC had. Ik deed ongeveer 400 dmg. Mevrouw gaat een paar seconden dood. En beschuldigt mij ervan haar gekilled te hebben. Heb de logs nog eens bekeken en daar zat een 16k bladestorm tussen.. en laten we nu maar 1 warrior bij ons hebben

Ze was daarna erg still en kreeg nog een complimentje op Saurfang.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:46:27 #98
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_82363794
Ik vind mijn moonkin zo cool tegenwoordig. Met Starfall doe ik gewoon 73000 DPS on AoE packs in ICC

/epeen

We moeten wel LK nog killen op 10 man...
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_82365571
Ik ga ook weer balance spelen. Laatst m'n guildleader gecontact of ik een paar keer mee kon draaien in ICC. Het liefst ging ik op m'n rogue, maar er is genoeg melee. Omdat ik mage niet echt boeiend meer vind en m'n warlock poepgear heeft was boomkin wel een goed idee, ook om de buffs die ik dan geef.

M'n gear is alleen wel een beetje oud, 4 pieces T9 en wat toc 10/25 spul. Nu maar even die nieuwe heroics enzo doen om m'n laatste ilvl 219 en 226 items te vervangen en dan icc in ,
pi_82367886
Begint goed, direct de T10,5 legs uit VoA en ook genoeg emblems voor de shoulders .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')