Succes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:07 schreef Giertje het volgende:
ik ben echt net wakker
maar ik ga effe want ik heb om 11 uur een afspraak
Wat hebben gangs met uitslapen te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben geen Blood, geen Crib, ik ben Bloedserieus
Nieuw bloed!quote:
slapen is overrated johquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben helemaal niet uitgeslapen, heb uren wakker gelegen vannachtMaar vandaag is het vast weer mooi weer, dat maakt het wel een beetje goed
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Vrij weinig. Niets eigenlijk..quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat hebben gangs met uitslapen te maken.
Ok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vrij weinig. Niets eigenlijk..
We zijn hier alleen een wedstrijd aan het doen, de meest slechte Nederlandstalige rapnummers. En dus kwam dat stukje voorbij
C-walkquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
ssssst doorvertellen hoor maar slapen is heerlijkquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
slapen is overrated joh![]()
[..]
ik ben snik heet, door de traan op mijn wang zou je denken dat ik snik heet_!
quote:
chagrijnige mensen pesten is leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan heb jij mij nog niet zien functioneren op te weinig slaap
![]()
Kun je lachen
Of niet, want dan ben ik chagrijnig
Maar dat is vandaag niet zo
![]()
En hoi Bunny!
yikes smiley overkillquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Kun je lachen
![]()
En hoi Bunny!
Ik vind het er wel grappig uitzienquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Mooie dansstyle dat, niemand die begrijpt wat ik erin zie.
Stiekem is Bart nog gewoon een klein pubertjequote:
Met sinterklaas was jij heul niet sjaggoquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Kun je lachen
![]()
En hoi Bunny!
ik quote marijke hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem is Bart nog gewoon een klein pubertje
Wat heb ik met de smileyoverkill van IJkje te maken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Feit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja behoorlijke fail van mijquote:
Niemand eigenlijk tochquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met sinterklaas was jij heul niet sjaggo
Ik ben groter dan jijquote:
Truequote:
Ooh leuk! Ben je al zenuwachtig?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen!![]()
nog 1 nachtje slapen en dan heb ik een afspraakje!
Met C0n?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen!![]()
Met con?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen!![]()
Oeh spannend. Leuke jongen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen!![]()
MET WIE!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:23 schreef Olle. het volgende:
goedemorgen!![]()
quote:
Gmta enzulksquote:
of madamme cinqquote:
nog niet maar komt nog welquote:
neequote:
quote:
quote:
stiekem moest ik lachen:Dquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oeh spannend. Leuke jongen?![]()
Al vaker een afspaakje gehad met die persoon?
GMTAquote:
Wij halen de 25 jaar welquote:
met de doktersassistentequote:
Je wist niet dat het bestond?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
![]()
[..]vertel!
Mooi dameschvleesch uit Ommen?
Great Minds Think Alikequote:
grote mensen trekken afquote:
Dat doet de vermoeidheidquote:
ik heb de post niet eens kunnen lezen daardoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet de vermoeidheidSorry...
Ik ben kleinquote:
oke thnx!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de post niet eens kunnen lezen daardoor_!
Ja volgens mij welquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke thnx!![]()
ik geloof jou eerder dan Pezu want niet alle grote mensen trekken af...
heb geleerd dat het bij vrouwen anders ligt![]()
Ja PANIEK!!quote:
Ik zou ook eerder het blondje geloven dan een wijze manquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke thnx!![]()
Ze hebben iets veranderd in The Matrix!quote:
Ow ja? Nais! Dat zijn altijd leuke vrouwtjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
met de doktersassistente
maaruuh een keer een afspraakje met jou bij de broodjeszaak
vrouwen trekken ook af hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:31 schreef Olle. het volgende:
[..]
oke thnx!![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was al fanatiek mijn router aan het resetten
ik zal straks even het nummer van de assistente hier voor je regelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze hebben iets veranderd in The Matrix!
[..]
Ow ja? Nais! Dat zijn altijd leuke vrouwtjesIk kom te weinig bij de dokter denk ik
Yesssss
Waarom dat dan? Als er 1 site moeilijk doet ga ik mn router niet resetten hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was al fanatiek mijn router aan het resetten
Doe ik niet aanquote:
Ben ik ook nietquote:[..]
geile mensen dan
en ja fok was er zelfs even stuk van
There is no spoon!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wil ik dat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal straks even het nummer van de assistente hier voor je regelen_!
Bastards!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Als er 1 site moeilijk doet ga ik mn router niet resetten hoor![]()
[..]
Doe ik niet aan![]()
[..]
Ben ik ook niet![]()
Ik schrok
quote:
voor mij was 1 keer genoegquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Ow ja? Nais! Dat zijn altijd leuke vrouwtjesIk kom te weinig bij de dokter denk ik
Yesssss
Pics!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, misschien vind jij het juist wel lekker
Pics!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef Olle. het volgende:
[..]
voor mij was 1 keer genoeg:D
maar we zullen het wel zien heb er zin in iig en zij ook zoals ik begrepen heb dus moet goed komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon kom goed vastpakken, naar je mond bewegen, je lippen op de rand zetten, kom zover schuin houden totdat de soep in je mond glijdt, opgelostquote:
Maar.. There is ook no soepquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon kom goed vastpakken, naar je mond bewegen, je lippen op de rand zetten, kom zover schuin houden totdat de soep in je mond glijdt, opgelost
slotjequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon kom goed vastpakken, naar je mond bewegen, je lippen op de rand zetten, kom zover schuin houden totdat de soep in je mond glijdt, opgelost
Nog net niet neequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
Nog niet in rondjes aan het rennen? 'De wereld vergaat, de wereld vergaat!'
ja hoor perfect voor dat geldquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef Olle. het volgende:
trouwens ik wil een aniti virus op mijn computer installeren is
ik had enige tijd geleden antivir (www.antivir.com)
weten jullie toevallig of die nog steeds goed is?
Msn en andere sites deden ook raarquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom dat dan? Als er 1 site moeilijk doet ga ik mn router niet resetten hoor![]()
Die is nog primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef Olle. het volgende:
trouwens ik wil een aniti virus op mijn computer installeren is
ik had enige tijd geleden antivir (www.antivir.com)
weten jullie toevallig of die nog steeds goed is?
Ben jij ook een geit?quote:
AVG Free is ook een goed alternatief.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is nog prima
Is je Windows legaal? Zo ja, Microsoft heeft ook een AV programma tegenwoordig, ook nog weinig klachten over gehoord
dat heb je te vaak op f5 geramdquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Msn en andere sites deden ook raar
Ja ik ben een geit, jij ook dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben jij ook een geit?
hihi, als je een geit bent, heb je iets epics.
nee man te traag, spoort veel minder op en een hogere cpu belastingquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
AVG Free is ook een goed alternatief.
jah windows 7 legaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is nog prima
Is je Windows legaal? Zo ja, Microsoft heeft ook een AV programma tegenwoordig, ook nog weinig klachten over gehoord
Mijn papa had me die aangeraden maar de laatste tijd is die toch heel wat slechter geworden vind ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bart heeft niks epics. Geiten en ossen gaan trouwens niet goed samen, moet ik hem nu dumpen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben een geit, jij ook dan?![]()
Dus Bart heeft niks epics?
die is primaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah windows 7 legaal
Omdat de laatste tijd mijn internet gewoon erg traag is op mijn desktop heb ik zoiets van even een controle van een scanner...
overigens Pezu ik download de gratis versie
deze heb ik ook wel eens gedaan...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man te traag, spoort veel minder op en een hogere cpu belasting
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspxquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah windows 7 legaal
Omdat de laatste tijd mijn internet gewoon erg traag is op mijn desktop heb ik zoiets van even een controle van een scanner...
overigens Pezu ik download de gratis versie
Ik ben nooit fan geweest van AVG, tbh..quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa had me die aangeraden maar de laatste tijd is die toch heel wat slechter geworden vind ik
quote:
Was al bekent. Hmm of je word de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart heeft niks epics. Geiten en ossen gaan trouwens niet goed samen, moet ik hem nu dumpen?
ik zal eens kijken!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx
[..]
Ik ben nooit fan geweest van AVG, tbh..
Maakt niks uit, mijn papa had me dat aangeraden dus dat gebruikte ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
[..]
ja dat vinden sommige moden niet zo leuk en dan doen ze het even nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zou het? maar het gaat zo snel hier
![]()
Die van Windows geeft niet dagelijks een popupquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik zal eens kijken!
welke raad je aan?
antivir of deze van windows?
Ik heb het gemerkt jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
[..]
ook minder actieve engine en guard updatesquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van Windows geeft niet dagelijks een popup
oke ik download die van windhoos!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van Windows geeft niet dagelijks een popup
Ik doe Bart niet dumpen. Ik heb geen post-it hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was al bekent. Hmm of je word de uitzondering die de regel bevestigd
belangrijkste is dat we er weer zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
ja dat vinden sommige moden niet zo leuk en dan doen ze het even niet
Ik vraag me al tijden af wat een post-it ermee te maken heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe Bart niet dumpen. Ik heb geen post-it hier.
We mogen elkaar alleen dumpen per post-it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af wat een post-it ermee te maken heeft
Wij gaan elkaar dumpen met behulp van een Post-It.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm logischquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We mogen elkaar alleen dumpen per post-it.
Jij bent eigenlijk ook een Gilf, alleen staat de G voor iets andersquote:
post-it je op je pc scherm hangen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar we blijven toch altijd bij elkaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar dumpen met behulp van een Post-It.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar dumpen met behulp van een Post-It.
En degene die is eerste is zet op de achterkant: 'FiPo (st-it)' ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We mogen elkaar alleen dumpen per post-it.
Gaylord?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook een Gilf, alleen staat de G voor iets anders
Dan moet je ;t zoals Aiden doen, een post it met 'I;m sorry, I can't' op haar laptop plakken, en dan weggaan terwijl zij nog slaapt na een nachtje geyle neuqsecks.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
post-it je op je pc scherm hangen:
sorry, het is uit!
weet je hoe romantisch
Typ die zin nu eens in normaal, begrijpelijk Nedelands?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
En degene die is eerste is zet op de achterkant: 'FiPo (st-it)' ?
Hoe heet je nou, beste jongen?quote:
Uit welke zwijmelserie komt dit nou weer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je ;t zoals Aiden doen, een post it met 'I;m sorry, I can't' op haar laptop plakken, en dan weggaan terwijl zij nog slaapt na een nachtje geyle neuqsecks.
ja of op het voorhoofd plakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je ;t zoals Aiden doen, een post it met 'I;m sorry, I can't' op haar laptop plakken, en dan weggaan terwijl zij nog slaapt na een nachtje geyle neuqsecks.
Goed planquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
En degene die is eerste is zet op de achterkant: 'FiPo (st-it)' ?
Sex and the city.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit welke zwijmelserie komt dit nou weer?
Nee, gaat niet lukken denk ik. In mijn hoofd was ie grappigerquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Typ die zin nu eens in normaal, begrijpelijk Nedelands?
Uuhm.. Wacht ik weet het antwoord op deze!quote:[..]
Hoe heet je nou, beste jongen?
quote:
En toen zag ik het voor me. DW die al springend een poging doet om een post-it op Bart zn voorhoofd te plakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou al een post-it met 'neger' op Ez; voorhoofd plakken.
geen sorrie er bij zettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
post-it je op je pc scherm hangen:
sorry, het is uit!
weet je hoe romantisch
jij doet toch geen negersquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou al een post-it met 'neger' op Ez; voorhoofd plakken.
Een beetje het happen naar pijnenburg effectquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het voor me. DW die al springend een poging doet om een post-it op Bart zn voorhoofd te plakken
Sorry
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
speciaal voor HM nog meer oranje ellende[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is voor de vorm hehquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
geen sorrie er bij zetten
want het spijt je niet, anders deed je het niet
Ik vloer ;m gewoon eerst natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het voor me. DW die al springend een poging doet om een post-it op Bart zn voorhoofd te plakken
Sorry
Jij ziet het ook voor je hequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje het happen naar pijnenburg effect![]()
![]()
![]()
owquote:
Die shirts zijn geniaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
speciaal voor HM nog meer oranje ellende[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetjequote:
Klopt. Hij is een neger in blanke verpakking. Net als onze grote vriend Thijs Bosma.quote:
Alsof ik in de kroeg mn shirt zo omhoog trekquote:
mja okequote:
Epic boobsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik in de kroeg mn shirt zo omhoog trek
En Huppelkindquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een neger in blanke verpakking. Net als onze grote vriend Thijs Bosma.
whiggersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een neger in blanke verpakking. Net als onze grote vriend Thijs Bosma.
je kan er toch wat onder aan doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die blijven mooi in mn shirt verstoptquote:
Ja een BH meer niet is te warmquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die blijven mooi in mn shirt verstopt
Huppelkind en zijn watermeloenquote:
ik loop serieus nu nog met t shirt en daarover iets aanquote:
doe dat dan tenminste met een echt bier merkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik start een Jillz actie maar dan voor vrouwelijke supporters!
Ja dat programma ervanquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik start een Jillz actie maar dan voor vrouwelijke supporters!
Jij toch welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Donequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat programma ervanAls je zo graag wilt dat ;t shirt uitgaat, geef dan zelf het goede voorbeeld ofzo! Ga zelf halfnaakt rondlopen
Heineken hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe dat dan tenminste met een echt bier merk_!
Jij mag wel naakt.quote:
ik vodn het best zolang het maar geen grolsch of bavaria isquote:
Heineken is erger dan grolsch of bavaria.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vodn het best zolang het maar geen grolsch of bavaria is
Uuhm.. Dat doe ik thuis wel, op mijn werk kunnen ze dat niet aan denk ik!quote:
HJquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heineken is erger dan grolsch of bavaria.
jij bent vrouwquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heineken is erger dan grolsch of bavaria.
Je bent te geil voor je collega;s?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuhm.. Dat doe ik thuis wel, op mijn werk kunnen ze dat niet aan denk ik!
En denk dat Olle. me dan zometeen ook raar aankijkt bij de broodjeszaak!
IK HOU VAN JOUquote:
Pff warmquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik loop serieus nu nog met t shirt en daarover iets aan_!
Nee echt niet. Wat denk je wel niet van mijquote:
Ja ik weet het ik mag het niet drinken alleen naar m;n vent toe brengen.quote:
Ja! Ze kunnen me nu al nauwelijks verdragen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent te geil voor je collega;s?
quote:
warm? ik vind het fris somsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff warm
[..]
Nee echt niet. Wat denk je wel niet van mij
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik mag het niet drinken alleen naar m;n vent toe brengen.
Ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja! Ze kunnen me nu al nauwelijks verdragen!
Ja.quote:[..]
Alweer?
Waf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm? ik vind het fris soms![]()
mja ik ben stuk ofzo_!
[..]
braaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Je kan er toch wat onder doen ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff warm
Nee echt niet. Wat denk je wel niet van mij
Maandag maar even naar ;t gemeentehuis?quote:
Dat kan maar mn oranjeoutfit is nu al zo warmquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan er toch wat onder doen ofzo
Wat is je oranjeoutfit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan maar mn oranjeoutfit is nu al zo warm
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waf.wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ok ik geef het opquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan maar mn oranjeoutfit is nu al zo warm
jah dan ligt het bedrijven terrein even stil ja! dat moet nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuhm.. Dat doe ik thuis wel, op mijn werk kunnen ze dat niet aan denk ik!
En denk dat Olle. me dan zometeen ook raar aankijkt bij de broodjeszaak!
Is goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maandag maar even naar ;t gemeentehuis?
Doet pijn aan je ogen zo oranjequote:
Het was nog vrijwillig ook.quote:
Dat komt goed uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is goed!
Ik woon mooi aan het water waar genoeg plek is voor bier, barbeque en veel mensen?
Inderdaadquote:
Gewoon gemeentehuis joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je op het strand trouwen!
Moeten we wel even zand bestellen.. En palmbomen..
En dan in het oranje ipv wit trouwenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon gemeentehuis joh.
We kunnen ook de 14e trouwen, en dan een bigass tv neerzetten om met z;n allen voetbal te kijken.
Dan ben ik op vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon gemeentehuis joh.
We kunnen ook de 14e trouwen, en dan een bigass tv neerzetten om met z;n allen voetbal te kijken.
con boft maarquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn nieuwe kruidenplantjes staan zoooooooooooo lekker te ruiken in de tuin
Oranje staat mij niet. Mag ik ook in het wit/blauw trouwen, en dan een rood hoedje op doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan in het oranje ipv wit trouwenGeniaal DW...
Huwelijksreis?quote:
Ik kan je nog meer vertellen maar dat wil je niet weten.quote:
Maakt niet uit. Grieks etenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuuuhm. Ok.
We gaan dan wel naar Griekenland dat ligt al vast
ooh okquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan je nog meer vertellen maar dat wil je niet weten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oranje staat mij niet. Mag ik ook in het wit/blauw trouwen, en dan een rood hoedje op doen?
quote:
bommelettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]en stoofpotjes en kip uit de oven en en en en en en...
bommeletten, gruwelijk lekkere omelettenquote:
Ik wil ook Grieks kunnen kokenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we aan gaan trouwen, anders zou ik je nu vragen!
maar omeletten zijn met eiquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
bommeletten, gruwelijk lekkere omeletten
Ik ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me een prima oplossing, ben benieuwd naar de trouwfoto's
Op zijn Grieksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat meen je niet mopquote:
Baas boven baasquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm jullie gaan naar Griekenland, Bart en ik gingen op huwelijksreis naar de Apenheul![]()
indische kippensoep met een ei erinquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]!
Eindelijk iemand die ook niet van ei houdt
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Op zijn GrieksNiet op z;n grieks neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hihi ik weet van niksquote:
dat meen ik wel schat, ik eet denk ik 2 eieren per jaar, omdat ik op de één of andere onverklaarbare manier 1 keer per jaar zin heb in gebakken ei op brood en that's it.quote:
Jaaaaa, die mensen zijn schaars he?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]!
Eindelijk iemand die ook niet van ei houdt
nee ik bedoel dat er ei in een omelet zitquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat meen ik wel schat, ik eet denk ik 2 eieren per jaar, omdat ik op de één of andere onverklaarbare manier 1 keer per jaar zin heb in gebakken ei op brood en that's it.
Die zijn zeker schaars! Misschien moeten we er een Hyves voor oprichten!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa, die mensen zijn schaars he?![]()
Maar ja, nu ga je al met DW trouwen
Je mag ;m wel af en toe lenen, dan ga ik met Thijs spelenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaa, die mensen zijn schaars he?![]()
Maar ja, nu ga je al met DW trouwen
Dan pleegt Ez zelfmoord, omdat hij er niet bij mag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die zijn zeker schaars! Misschien moeten we er een Hyves voor oprichten!
Uhm.. Ow ja..Driehoeksverhouding?
oh, hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat er ei in een omelet zit![]()
btw ei in rookvlees
quote:
Nee dankje, ik ben nogal jaloers en egoïstischquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die zijn zeker schaars! Misschien moeten we er een Hyves voor oprichten!
Uhm.. Ow ja..Driehoeksverhouding?
En als 'ie dan moet huilen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag ;m wel af en toe lenen, dan ga ik met Thijs spelen
Dan knuffel ik ;m en vlei ik zijn hoofdje tegen m;n tiet aan.quote:
Ach, is een orgie-huwelijk al uitgevonden? Dan vinden we die bij deze uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan pleegt Ez zelfmoord, omdat hij er niet bij mag.
succes dermeequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef PeZu het volgende:
ooh ik ga gekraakt worden, fijne middag popjes![]()
en tot ooit
Ouch!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef PeZu het volgende:
ooh ik ga gekraakt worden, fijne middag popjes![]()
en tot ooit
Hell no!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan knuffel ik ;m en vlei ik zijn hoofdje tegen m;n tiet aan.
Nee, dan pleeg jij zelfmoord, omdat ik je dump.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan pleegt Ez zelfmoord, omdat hij er niet bij mag.
* 8108139dpths spontaan ook huilen moet...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan knuffel ik ;m en vlei ik zijn hoofdje tegen m;n tiet aan.
komt het kind in je naar bovenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
* 8108139dpths spontaan ook huilen moet...![]()
wat een verassingquote:
Met een post-it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan pleeg jij zelfmoord, omdat ik je dump.
death by paper cutsquote:
beter dat je dan nog niet onderweg er naar toe wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef PeZu het volgende:
gvd de gvd, heb je ernet 5 minuten over gedaan je fiets uit de schuru te halen en ben je de staart al uit belt de k kraker dat ie de afspraak moet verzetten![]()
![]()
ja dat was ik dus al hehquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter dat je dan nog niet onderweg er naar toe was
oow ja ik las verkeerdquote:
Zelfmoord ook. Slagader doorsnijden met een Post-Itquote:
ik had niet zo netjes getypt omdat ik fokking boos ben, meneer kan wel 30 van te voren afzeggen maar ik moet het 24 uur van te voren meldenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik las verkeerd
dat is behoorlijk klote indd
Ez is een emo...quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zelfmoord ook. Slagader doorsnijden met een Post-It
quote:
of beter gezegd memo (snap je hem memo _> post-it)quote:
Lady was je al voor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
of beter gezegd memo (snap je hem memo _> post-it)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
ik was je al voor over het voor zijnquote:
Ik ben emo omdat DW zelfmoord gaat plegen met een Post-It?quote:
succesquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef Olle. het volgende:
Mensen fijne middag!![]()
deze jonge gaat voor het eerst in zijn leven naar de Ikea!
Jij verzint het toch? En je plaatst er nog een 'quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben emo omdat DW zelfmoord gaat plegen met een Post-It?
daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef Olle. het volgende:
ik ga meestal kijken op marktplaats of kringloopquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er ooit de hele inrichting voor mijn eerste huisje gekocht...
no worries bij de iekea is alle van dermate kwaliteit dat al snel oud oogtquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga meestal kijken op marktplaats of kringloop
ik heb een voorliefde voor dingen die oud ogen
Ik verzin het ja, dat maakt mij niet gelijk emo. Ik voer het niet uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:36 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij verzint het toch? En je plaatst er nog een '' bij ook...
Ben je 12 dan ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:34 schreef Olle. het volgende:
Ikea is toch juist een grote speeltuin. Daar moet je juist heen gaan als je jong bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je 12 dan ofzo?![]()
Oh wacht..Thijs was er al toen hij een paar maanden was
ik bedoel antiek oudquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
no worries bij de iekea is alle van dermate kwaliteit dat al snel oud oogt
dat snap hoor schatquote:
heumeuquote:
neuken?quote:
naatje houd nou eens op met zeiken, wij vinden de ikea wel nuttigquote:
Daarom ook de PI, want ik heb zelf 1 kast en 1 bureau van ikea staanquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
naatje houd nou eens op met zeiken, wij vinden de ikea wel nuttig
geen idee, ik ga wel iigquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef Desunoto het volgende:
Guns N' Roses naar Arnhem
Is stoeprand al flauwgevallen?
de bertbyquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom ook de PI, want ik heb zelf 1 kast en 1 bureau van ikea staan
die mensen moeten gewoon preventief geruimd worden imhoquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jullie zijn toch hopelijk niet van die mensen die naar de woonboulevard gaan op 2e pinksterdag enzo
Preventief is juist onhandig. Laat ze gewoon gaan en dan heb je ze allemaal bij elkaar en begin dan met ruimen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon preventief geruimd worden imho
Voor het preventieve gedeelte is het al te laat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
die mensen moeten gewoon preventief geruimd worden imho
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...quote:
NEE!!quote:
hoezo is het volgend jaar jaar geen pinksteren danquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voor het preventieve gedeelte is het al te laat.
ik heb dat van mijn pa die heeft ook een voorliefde voor antiekquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik hou op zich wel van zooi met een 'verweerd' uiterlijk, maar niet van antiek... ik heb liever strak en modern...
Fikkie stekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Preventief is juist onhandig. Laat ze gewoon gaan en dan heb je ze allemaal bij elkaar en begin dan met ruimen.
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jullie zijn toch hopelijk niet van die mensen die naar de woonboulevard gaan op 2e pinksterdag enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Homofoob?quote:
Bedankt nu heb ik dat nummer in m'n hoofdquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fikkie steken![]()
Burn, baby, burn. Disco inferno!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een pot natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |