Waf.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
warm? ik vind het fris soms![]()
mja ik ben stuk ofzo_!
[..]
braaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Je kan er toch wat onder doen ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff warm
Nee echt niet. Wat denk je wel niet van mij
Maandag maar even naar ;t gemeentehuis?quote:
Dat kan maar mn oranjeoutfit is nu al zo warmquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan er toch wat onder doen ofzo
Wat is je oranjeoutfit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan maar mn oranjeoutfit is nu al zo warm
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waf.wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ok ik geef het opquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan maar mn oranjeoutfit is nu al zo warm
jah dan ligt het bedrijven terrein even stil ja! dat moet nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuhm.. Dat doe ik thuis wel, op mijn werk kunnen ze dat niet aan denk ik!
En denk dat Olle. me dan zometeen ook raar aankijkt bij de broodjeszaak!
Is goed!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maandag maar even naar ;t gemeentehuis?
Doet pijn aan je ogen zo oranjequote:
Het was nog vrijwillig ook.quote:
Dat komt goed uitquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is goed!
Ik woon mooi aan het water waar genoeg plek is voor bier, barbeque en veel mensen?
Inderdaadquote:
Gewoon gemeentehuis joh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kun je op het strand trouwen!
Moeten we wel even zand bestellen.. En palmbomen..
En dan in het oranje ipv wit trouwenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon gemeentehuis joh.
We kunnen ook de 14e trouwen, en dan een bigass tv neerzetten om met z;n allen voetbal te kijken.
Dan ben ik op vakantiequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon gemeentehuis joh.
We kunnen ook de 14e trouwen, en dan een bigass tv neerzetten om met z;n allen voetbal te kijken.
con boft maarquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn nieuwe kruidenplantjes staan zoooooooooooo lekker te ruiken in de tuin
Oranje staat mij niet. Mag ik ook in het wit/blauw trouwen, en dan een rood hoedje op doen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan in het oranje ipv wit trouwenGeniaal DW...
Huwelijksreis?quote:
Ik kan je nog meer vertellen maar dat wil je niet weten.quote:
Maakt niet uit. Grieks etenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uuuuhm. Ok.
We gaan dan wel naar Griekenland dat ligt al vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |