Uit welke zwijmelserie komt dit nou weer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je ;t zoals Aiden doen, een post it met 'I;m sorry, I can't' op haar laptop plakken, en dan weggaan terwijl zij nog slaapt na een nachtje geyle neuqsecks.
ja of op het voorhoofd plakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je ;t zoals Aiden doen, een post it met 'I;m sorry, I can't' op haar laptop plakken, en dan weggaan terwijl zij nog slaapt na een nachtje geyle neuqsecks.
Goed planquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
En degene die is eerste is zet op de achterkant: 'FiPo (st-it)' ?
Sex and the city.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit welke zwijmelserie komt dit nou weer?
Nee, gaat niet lukken denk ik. In mijn hoofd was ie grappigerquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Typ die zin nu eens in normaal, begrijpelijk Nedelands?
Uuhm.. Wacht ik weet het antwoord op deze!quote:[..]
Hoe heet je nou, beste jongen?
quote:
En toen zag ik het voor me. DW die al springend een poging doet om een post-it op Bart zn voorhoofd te plakkenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou al een post-it met 'neger' op Ez; voorhoofd plakken.
geen sorrie er bij zettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
post-it je op je pc scherm hangen:
sorry, het is uit!
weet je hoe romantisch
jij doet toch geen negersquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou al een post-it met 'neger' op Ez; voorhoofd plakken.
Een beetje het happen naar pijnenburg effectquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het voor me. DW die al springend een poging doet om een post-it op Bart zn voorhoofd te plakken
Sorry
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
speciaal voor HM nog meer oranje ellende[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is voor de vorm hehquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
geen sorrie er bij zetten
want het spijt je niet, anders deed je het niet
Ik vloer ;m gewoon eerst natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen zag ik het voor me. DW die al springend een poging doet om een post-it op Bart zn voorhoofd te plakken
Sorry
Jij ziet het ook voor je hequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje het happen naar pijnenburg effect![]()
![]()
![]()
owquote:
Die shirts zijn geniaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
speciaal voor HM nog meer oranje ellende[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetjequote:
Klopt. Hij is een neger in blanke verpakking. Net als onze grote vriend Thijs Bosma.quote:
Alsof ik in de kroeg mn shirt zo omhoog trekquote:
mja okequote:
Epic boobsquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik in de kroeg mn shirt zo omhoog trek
En Huppelkindquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een neger in blanke verpakking. Net als onze grote vriend Thijs Bosma.
whiggersquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Hij is een neger in blanke verpakking. Net als onze grote vriend Thijs Bosma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |