deze heb ik ook wel eens gedaan...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
AVG Free is ook een goed alternatief.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man te traag, spoort veel minder op en een hogere cpu belasting
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspxquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah windows 7 legaal
Omdat de laatste tijd mijn internet gewoon erg traag is op mijn desktop heb ik zoiets van even een controle van een scanner...
overigens Pezu ik download de gratis versie
Ik ben nooit fan geweest van AVG, tbh..quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa had me die aangeraden maar de laatste tijd is die toch heel wat slechter geworden vind ik
quote:
Was al bekent. Hmm of je word de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart heeft niks epics. Geiten en ossen gaan trouwens niet goed samen, moet ik hem nu dumpen?
ik zal eens kijken!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx
[..]
Ik ben nooit fan geweest van AVG, tbh..
Maakt niks uit, mijn papa had me dat aangeraden dus dat gebruikte ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
[..]
ja dat vinden sommige moden niet zo leuk en dan doen ze het even nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zou het? maar het gaat zo snel hier
![]()
Die van Windows geeft niet dagelijks een popupquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik zal eens kijken!
welke raad je aan?
antivir of deze van windows?
Ik heb het gemerkt jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
[..]
[..]
ook minder actieve engine en guard updatesquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van Windows geeft niet dagelijks een popup
oke ik download die van windhoos!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die van Windows geeft niet dagelijks een popup
Ik doe Bart niet dumpen. Ik heb geen post-it hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was al bekent. Hmm of je word de uitzondering die de regel bevestigd
belangrijkste is dat we er weer zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:47 schreef PeZu het volgende:
ja dat vinden sommige moden niet zo leuk en dan doen ze het even niet
Ik vraag me al tijden af wat een post-it ermee te maken heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe Bart niet dumpen. Ik heb geen post-it hier.
We mogen elkaar alleen dumpen per post-it.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag me al tijden af wat een post-it ermee te maken heeft
Wij gaan elkaar dumpen met behulp van een Post-It.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm logischquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We mogen elkaar alleen dumpen per post-it.
Jij bent eigenlijk ook een Gilf, alleen staat de G voor iets andersquote:
post-it je op je pc scherm hangen:quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar we blijven toch altijd bij elkaar?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar dumpen met behulp van een Post-It.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar dumpen met behulp van een Post-It.
En degene die is eerste is zet op de achterkant: 'FiPo (st-it)' ?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We mogen elkaar alleen dumpen per post-it.
Gaylord?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook een Gilf, alleen staat de G voor iets anders
Dan moet je ;t zoals Aiden doen, een post it met 'I;m sorry, I can't' op haar laptop plakken, en dan weggaan terwijl zij nog slaapt na een nachtje geyle neuqsecks.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
post-it je op je pc scherm hangen:
sorry, het is uit!
weet je hoe romantisch
Typ die zin nu eens in normaal, begrijpelijk Nedelands?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
En degene die is eerste is zet op de achterkant: 'FiPo (st-it)' ?
Hoe heet je nou, beste jongen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |