Ik hoop dat we gewoon Marianne of Thiemie ofzo mogen zeggen, want zoals we haar nu aanspreken lijkt het wel of we iemand van 85 aansprekenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
Mevrouw Thieme is nog bezig met vragen beantwoorden van een tijdje geleden.
Geduld
Dat valt nou eenvoudig weg niet te realiseren met regeltjes. Mensen worden in hun doen en denken beïnvloed door hun geloof en hier kunnen wij verder niks aan doen. Je kan geen wet opstellen die verbied beslissingen te maken die overeenkomen met standpunten uit religiën.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt een mooi antwoord, maar hoe denkt de PvdD dit te kunnen realiseren? Ik wil kerk en staat ook graag strict gescheiden zien, gaat de PvdD daarvoor zorgen? Ik hecht ook veel waarde aan individuele vrijheid en verantwoordelijkheid, waarom wil de PvdD ons dan duurzame energie en vegetarisch eten opdringen?
Mooie woorden gaan het hem niet doen, jammer maar helaas.
Dus u ziet toekomst in 50 miljoen haantjes?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:34 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
Kuikentje, want daarvan gaan er jaarlijks 50 miljoen leven de hakselaar in of ze worden vergast louter omdat ze als haantje geboren zijn
Zodra de PVV kiest voor mededogen en duurzaamheid, jazeker, maar daar zie ik nog weinig vanquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:04 schreef MisterMister93 het volgende:
[..]
Oke duidelijk![]()
Nog maar een vraag dan. STELT u zich voor dat de pdvd en de pvv de grootste partijen van Nederland worden, en de enige mogelijkheid is een coalitie met de PVV. Zou u voor deze coalitie kiezen?
Promoten lijkt me, hoe wil je de wereld verplichten vegetarisch te eten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat valt nou eenvoudig weg niet te realiseren met regeltjes. Mensen worden in hun doen en denken beïnvloed door hun geloof en hier kunnen wij verder niks aan doen. Je kan geen wet opstellen die verbied beslissingen te maken die overeenkomen met standpunten uit religiën.
En wat betreft vegetarisch eten, wil de PvdD dit verplichten of slechts promoten?
Die subsidie moet er komen en downloaden voor eigen gebruik moet vrij zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:56 schreef Stefan het volgende:
Beste Marianne, ik heb 2 vragen
Nederland heeft 40.000 asieldieren die worden opgevangen door de dierenbescherming. Maar de dierenbescherming krijgt geen subsidies. Waarom eigenlijk niet? Elke idioot met een penseel of een blokfluit krijgt subsidie, er gaan miljarden naar de JSF of een onrendabele spoorlijn. Maar de dierenbescherming mag het zelf opknappen, terwijl zonder hen de straten vol zouden zitten met zwerfdieren.
Vraag 2: Ik wil voor mijn kinderen de tv-serie Lassie en Flipper hebben, en die wil ik graag downloaden. Niet om door te verkopen maar eigen gebruik. Hoe staat de PvdD in de discussie over downloaden?
Dat lijkt mij ook lastig maar Levolution zegt in zijn bericht dat de PvdD vegetarisch vlees aan iedereen wil opdringen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Promoten lijkt me, hoe wil je de wereld verplichten vegetarisch te eten?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar wordt het geld voor die subsidie vandaan gehaald?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
Die subsidie moet er komen en downloaden voor eigen gebruik moet vrij zijn.
Hehe bij mij ook niet.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Marianne_Thieme het volgende:
downloaden voor eigen gebruik moet vrij zijn.
Lievvv! Denk aan 'm op 9 juni!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:08 schreef Majkool het volgende:
Wat vindt u van mijn hond?
[ afbeelding ]
Is ie niet lief?Is inmiddels wel een stuk gegroeid
En downloaden voor iemand anders gebruik?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
Die subsidie moet er komen en downloaden voor eigen gebruik moet vrij zijn.
Verboden dus, zoals het nu ook is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En downloaden voor iemand anders gebruik?
Wakker Dier, Bont voor dieren, Faunabeschermingquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:08 schreef MelR het volgende:
Hallo Marianne
Welke goede doelen mbt dieren draagt uzelf een warm hart toe?
Dan moet hij wel met een bron komen,quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:39 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook lastig maar Levolution zegt in zijn bericht dat de PvdD vegetarisch vlees aan iedereen wil opdringen.
Je kan wel een wet maken die discriminatie van homoseksuelen door christelijke instanties keihard aanpakt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:37 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat valt nou eenvoudig weg niet te realiseren met regeltjes. Mensen worden in hun doen en denken beïnvloed door hun geloof en hier kunnen wij verder niks aan doen. Je kan geen wet opstellen die verbied beslissingen te maken die overeenkomen met standpunten uit religiën.
En wat betreft vegetarisch eten, wil de PvdD dit verplichten of slechts promoten?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet hij wel met een bron komen,. Ik kan me niet voorstellen dat de PdvD dit in haar programma heeft staan.
Ik heb het niet gelezen. Samenvatting?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:23 schreef Re het volgende:
laten we het over het partijprogramma van de PvdD hebben mensen
Door het te verbieden natuurlijk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze discussie, hoe staat u tegenover de vleestaks? In het geval dat u vóór bent, welk percentage aan belasting op vlees is in uw ogen wenselijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |