Vegetarisch bedoel je,quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je jouw post zelf eens naleest, dan zal je zelf wel zien dat het klinkt alsof de PvdD volgens jou iedereen wil opdringen/verplichten om vlees te eten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:48 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
2 euro per kg en hoog BTW tarief. Eerste om maatschappelijke kosten vleesproductie uit te betalen, tweede om omschakeling naar duurzaam te financieren
Holy shit!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:48 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
2 euro per kg en hoog BTW tarief. Eerste om maatschappelijke kosten vleesproductie uit te betalen, tweede om omschakeling naar duurzaam te financieren
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:48 schreef Marianne_Thieme het volgende:
[..]
Daar zijn ze tegen geloof ik. Het voedsel komt namelijk niet terecht bij de dieren die extra voeding nodig hebben, maar bij degene die best nog hun eigen voedsel kunnen vindenquote:
quote:
Met dat standpunt ben ik het wel eens. Maargoed daar gaat het niet om,quote:
Inderdaad, bedankt dat u hier een aantal vragen heeft beantwoord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Mevrouw Thieme, ik weet niet of u nog meer tijd heeft om nog vragen te beantwoorden, maar in elk geval geweldig dat u hier als lijsttrekker (V) van de PvdD de tijd voor heeft willen nemen!
Dank daarvoor.
Jouw interpretatievermogen is geen maatstaf voor mijn opmerkingen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:47 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je jouw post zelf eens naleest, dan zal je zelf wel zien dat het klinkt alsof de PvdD volgens jou iedereen wil opdringen/verplichten om vlees te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |