Goede vraag! Zou graag wat meer vragen omtrent privacy beantwoord zien worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef Noway666 het volgende:
Ik vind de maatregel die in september 2009 ingevoerd is dat er bij paspoorten en id-kaarten er vingerafdrukken verplicht zijn, veel te ver gaan.
Het europese hof meld dat de privacy grof geschonden wordt, de duitsers hebben hier ook massaal tegen geprotesteerd.
Vingerafdrukken zijn niet 100% betrouwbaar en toch krijgt justitie daar inzage in, ondanks je strafbladloze verleden.
Hoe staat de PVDD hier tegen over ?
Over dat minister eten heb ik ook al een vraag gesteld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kan wel een wet maken die discriminatie van homoseksuelen door christelijke instanties keihard aanpakt.
Vegetarisch eten wordt gepromoot, maar moet de hele Tweede Kamer daarvoor een vleesvrije dag voor invoeren? Moet het volk echt gestuurd worden in zoiets onbenulligs als 'vegetarisch eten'. Waar blijft dan die persoonlijke verantwoordelijkheid waar mevrouw Thieme het over had? Terwijl Nederland een begrotingstekort weg te werken heeft, zit de PvdD zich druk te maken om het promoten van vegetarisch eten (wat mijns inziens ook nog eens onnatuurlijk is).
De vraag van Stefan ging over tv-series, dus daarvoor geldt het in elk geval volgens Marianne, neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Geldt dat alleen voor muziek of ook films, software en boeken?
Ook als je het download en aan iemand anders geeft? Dan mag het niet maar als je het zelf gebruikt dan mag het wel. Beetje een laf standpunt en makkelijk. Wat vind u van uploaden want als dat verboden is dan is er ook geen downloaden mogelijk. En hoe ziet u het voor zich met rechten op producten etc.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:40 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Verboden dus, zoals het nu ook is.
Wij zijn voor een veel betere privacybescherming. Het is te zot voor woorden dat NL per dag meer telefoontaps plaatst dan de VS in een jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:08 schreef Drinky het volgende:
Even een vraag die waarschijnlijk niet zo gebruikelijk is, maar ik denk voor velen mischien toch wel enigszins belangrijk is.
Hoe staat de PVDD tegenover het inperken van de privacy van het individu voor het grote goed? Moet de overheid de gewone burger overal kunnen controleren, inzicht hebben in elk aspect van diens leven om terrorisme te bestrijden? Zou een teveel aan veiligheidsmaatregelen niet juist voor het tegenovergestelde effect kunnen zorgen, dus dat men zo overspoeld is door alle informatie dat het de kritieke informatie er niet meer uit kan onderscheiden?
Dan verspreid je het toch? (Wat iets is dat wel verboden moet zijn)quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ook als je het download en aan iemand anders geeft? Dan mag het niet maar als je het zelf gebruikt dan mag het wel. Beetje een laf standpunt en makkelijk. Wat vind u van uploaden want als dat verboden is dan is er ook geen downloaden mogelijk. En hoe ziet u het voor zich met rechten op producten etc.
Dit is wat ik heb kunnen in het verkiezingsprogramma hieroverquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef 54cm het volgende:
[..]
Door het te verbieden natuurlijk!
Al krijgen we dan te maken met illegale varkenshouderijen op zolders en illegale vleestransporten....
http://www.partijvoordedi(...)ngsprogramma2010.pdfquote:De Partij voor de Dieren pleit voor matiging in de vleesconsumptie.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef system het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze discussie, hoe staat u tegenover de vleestaks? In het geval dat u vóór bent, welk percentage aan belasting op vlees is in uw ogen wenselijk?
Steeds meer mensen zien dat we de enige niet-single issue partij zijn. de andere partijen hebben het bijna uitsluitend over de westerse mens en z'n geld, wij zetten in op een duurzame toekomst voor de planeet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als PvdD niet als een one-issue partij zou overkomen zou ik misschien ook wel stemmen. Nu niet, en velen met mij. Ervaart u dat zelf niet als een probleem?
Ach, Ned_Bigby legt mij alleen maar woorden in de mond. 'Opdringen' is geen synoniem van 'verplichten'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan moet hij wel met een bron komen,. Ik kan me niet voorstellen dat de PvdD dit in haar programma heeft staan.
Maar dat kan natuurlijk "uberhaupt nooit ingevoerd worden daar de kosten veel te hoog zullen liggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef 54cm het volgende:
[..]
Door het te verbieden natuurlijk!
Al krijgen we dan te maken met illegale varkenshouderijen op zolders en illegale vleestransporten....
Dan lijkt vettaks mij beter?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef system het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze discussie, hoe staat u tegenover de vleestaks? In het geval dat u vóór bent, welk percentage aan belasting op vlees is in uw ogen wenselijk?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Ned_Bigby het volgende:
Marianne, zou je mij een kaartje/mailtje willen sturen met de vraag om op 9 juni op de PvdD te stemmen?
Tuurlijk, als je jouw post zelf eens naleest, dan zal je zelf wel zien dat het klinkt alsof de PvdD volgens jou iedereen wil opdringen/verplichten om vlees te eten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ach, Ned_Bigby legt mij alleen maar woorden in de mond. 'Opdringen' is geen synoniem van 'verplichten'.
Had op iets persoonlijkers gehoopt maar toch bedanktquote:
2 euro per kg en hoog BTW tarief. Eerste om maatschappelijke kosten vleesproductie uit te betalen, tweede om omschakeling naar duurzaam te financierenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
Mevr. Thieme, zou u volgende keer -mocht het weer mislopen met de dieren in de Oostvaardersplassen- wél ingrijpen en bijvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |