Je kan ook gewoon vragen om haar telefoonnummer hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:05 schreef Ringo het volgende:
Mevrouw Thieme, u bent mooi, slim, scherpzinnig en retorisch begaafd
Inderdaad, de Toto komt met belachelijke noteringen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan bijvoorbeeld een odd van Italie @ 1.40 tb. Mexico krijgen terwijl andere bookmakers op 1.80 zitten.
Niet dat ik gebruik maak van andere bookmakers, maar ik kom wel langzaam in de verleiding door dat gemonopolie van de staat
Ik ben helemaal geen voorstander van gewelddadige spellen, maar voel ook niks voor betutteling. is dus lastig punt, zou beste zijn als gebruikers er zelf afstand van namenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:48 schreef Fipotje het volgende:
Welkom mevrouw Thieme en succes,
Hoe kijkt u naar geweld tegen dieren in spellen? En zou het verboden moeten worden? Zo ja, hoe zit het dan met geweld tegen mensen (wat in 9 van de 10 spellen voorkomt).
Kortere vragen stellen lijkt me zinvoller.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:06 schreef BenSherman het volgende:
Je mag wel iets meer dan 1 of 2 zinnen antwoord geven op een vraag van 20+ zinnen, Marianne.
dan kan ze antwoord geven op 1 of 2 vragen en is de tijd alweer voorbijquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:06 schreef BenSherman het volgende:
Je mag wel iets meer dan 1 of 2 zinnen antwoord geven op een vraag van 20+ zinnen, Marianne.
Het doel hiervan is niet om pagina's lange heen en weer dialogen tussen twee personen te krijgen over één bepaalde kwestie. Het is eerder opgebouwd om korte interessante vragen te stellen die de nieuwschierigheid bij de leden hier wekt, gezien het feit dat veel leden niet bepaald veel weten over de Partij van de Dieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:06 schreef BenSherman het volgende:
Fred Teeven had er anders geen probleem mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kortere vragen stellen lijkt me zinvoller.
Dat is al een paar keer gezegd, dat is wel duidelijk inmiddels denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:06 schreef BenSherman het volgende:
Inderdaad, enige beargumentering is welkom.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:06 schreef BenSherman het volgende:
Klopt, moet daarom andersquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef Goudgraver het volgende:
Ik vind de kwestie rondom het gokbeleid in Nederland ook wel interessant. De politiek heeft op dat gebied echt raadgevers uit het wereldje zelf nodig.
Zoals het nu gaat speel je belastingontduiking en verslaving juist in de hand.
Goede vraag!quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:08 schreef Drinky het volgende:
Even een vraag die waarschijnlijk niet zo gebruikelijk is, maar ik denk voor velen mischien toch wel enigszins belangrijk is.
Hoe staat de PVDD tegenover het inperken van de privacy van het individu voor het grote goed? Moet de overheid de gewone burger overal kunnen controleren, inzicht hebben in elk aspect van diens leven om terrorisme te bestrijden? Zou een teveel aan veiligheidsmaatregelen niet juist voor het tegenovergestelde effect kunnen zorgen, dus dat men zo overspoeld is door alle informatie dat het de kritieke informatie er niet meer uit kan onderscheiden?
Bent u niet bang dat door een dergelijke coalitie te veel water bij de wijn gedaan moet worden door alle partijen en dat dit uiteindelijk leidt tot een rammelend regeringsakkoord?quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:02 schreef Marianne_Thieme het volgende:
Hagelslagcoalitie van PvdA, GL, SP,D66,CU,PvdD. Vraag gaat dus wel over ons ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |