Wel meer.quote:
quote:Ee swa je pokus zyn kk hard mattie door jou poku ben ik gestopt met die deal shiy mattie je hebt me geholpe kill jeweetzelf je bent my idool en je bent kk dope maybe wille we je produce bij onze label 'kk zehme' aiii da zette we je tracks online je word fakkong rapster mattie
Binnekort krijg je maoltje voor onze omin label mattie rustiggg![]()
aandachtshoerquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:34 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/moniquemeesie/status/15277236676
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:34 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/moniquemeesie/status/15277236676
Ja hij wordt nu weer verdacht van een moord in Peru.quote:
Ja, weet ik, maar suicide?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja hij wordt nu weer verdacht van een moord in Peru.
alsof ie zelfmoord pleegt is die gozer veel te laf voorquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja hij wordt nu weer verdacht van een moord in Peru.
Ja, dunno.quote:
Ik ook, voel me niet meer veilig op CS U.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:43 schreef RoBro het volgende:
balen dat de nvu niet meedoet met de verkiezingen ga ik toch maar op de pvv stemmen
moet je er morgenavond lopen lijkt het net alsof het varkensvlees in de aanbieding isquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ook, voel me niet meer veilig op CS U.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet je er morgenavond lopen lijkt het net alsof het varkensvlees in de aanbieding is
tweakers zijn niet enthousiastquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:48 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Waarom begroet niemand mij heul enthausiast?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:48 schreef Tweaker_5502 het volgende:
Waarom begroet niemand mij heul enthausiast?
Leugens. Anders had ik me hier natuurlijk nooit durven te vertonen, als ik dat niet was geweest.quote:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastquote:
quote:
quote:Dit is echt weer een typisch geval van plaatsvervangende schaamte.
Alleen al naar dat hoofd kijken is kut, maar dan begint dat stuk verdriet te klappen en dan krijg je toch helemaal zin om van een flatgebouw te springen!??
quote:
dat wou ik net gaan zeggenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:46 schreef -SG- het volgende:
KOM OPKONIJNTJEDOEMAARWIEBELENWIEBELENHUPPEL
Meld je dan even welke?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:53 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Bah ik maak wel een nieuw account.
die marianne thieme is een hypocriete kut eersteklas met haar leren laarzenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Gestemt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
Nee Ravenous is alles!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Maak dan een grappige kloon ofzo
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
Nu weet iedereen nog steeds dat je een Tweaker bent aangezien je in GAM SC hebt gepost.quote:
Battlefield speel ik niet en dit is niet mijn kloonquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:09 schreef Eckelberry het volgende:
[..]
Nee Ravenous is alles!En nu herkent iedereen die battlefield speelt hun geduchte tegenstander.
Achja het valt te combineren hoor. Mijn awesome tweakerness in GAM SC en mijn gewone awesomeheid hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nu weet iedereen nog steeds dat je een Tweaker bent aangezien je in GAM SC hebt gepost.
Beetje simpel stemmen winnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een debiel wijf is het ook. Je partijprogramma in simpele taal schrijven zodat verstandelijk gehandicapten ook kunnen stemmen. Sorry hoor, maar veel verstandelijk gehandicapten bereiken het niveau van een 18-jarige geestelijk niet. Waarom mogen zij dan wel stemmen terwijl er 18 voor moeten zijn?
er zijn ook genoeg zogenaamd verstandelijke mensen die geen verstand hebben zijn er meer dan je denktquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een debiel wijf is het ook. Je partijprogramma in simpele taal schrijven zodat verstandelijk gehandicapten ook kunnen stemmen. Sorry hoor, maar veel verstandelijk gehandicapten bereiken het niveau van een 18-jarige geestelijk niet. Waarom mogen zij dan wel stemmen terwijl er 18 voor moeten zijn?
Dat andere is omdat iedereen boven de 18 mag stemmen, ongeacht geestelijke gesteldheid. Als ze dat niet zouden doen, waar zouden ze dan de grens moeten trekken? Een democratie betekent dat iedereen mag bepalen, niet alleen de 'gezonde' mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daar gaat het me niet zozeer om.
Daarom, het faalt al hard genoeg dat zij mogen stemmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg zogenaamd verstandelijke mensen die geen verstand hebben zijn er meer dan je denkt
En dat is bullshit. En die grens is ingesteld omdat je op je 18e geestelijk (lees: GEESTELIJK) in staat moet zijn om die keuze te kunnen maken. Een 18-jarige verstandelijk gehandicapte met het verstand van een 4-jarige is geestelijk niet in staat om deze keus te maken dus mag m.i. ook niet stemmen. Want je kunt wel lekker hard roepen dat we in een democratie wonen, maar dan zouden er ook geen maatregelen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat andere is omdat iedereen boven de 18 mag stemmen, ongeacht geestelijke gesteldheid. Als ze dat niet zouden doen, waar zouden ze dan de grens moeten trekken? Een democratie betekent dat iedereen mag bepalen, niet alleen de 'gezonde' mensen.
Trustequote:
Waar moet je de grens dan trekken? Die wordt dan onduidelijk, en dan blijf je daar gezeik over krijgen. Die leeftijd is nou eenmaal ingesteld dus geldt hij voor iedereen, en niet alleen voor de gezonde mens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En dat is bullshit. En die grens is ingesteld omdat je op je 18e geestelijk (lees: GEESTELIJK) in staat moet zijn om die keuze te kunnen maken. Een 18-jarige verstandelijk gehandicapte met het verstand van een 4-jarige is geestelijk niet in staat om deze keus te maken dus mag m.i. ook niet stemmen. Want je kunt wel lekker hard roepen dat we in een democratie wonen, maar dan zouden er ook geen maatregelen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten.
eigenlijk hebben ze ook geen enkele reden en nut in het leven dus waarom hebben ze eigenlijk bestaansrechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En dat is bullshit. En die grens is ingesteld omdat je op je 18e geestelijk (lees: GEESTELIJK) in staat moet zijn om die keuze te kunnen maken. Een 18-jarige verstandelijk gehandicapte met het verstand van een 4-jarige is geestelijk niet in staat om deze keus te maken dus mag m.i. ook niet stemmen. Want je kunt wel lekker hard roepen dat we in een democratie wonen, maar dan zouden er ook geen maatregelen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten.
De grens moet gewoon op geestelijke gesteldheid getrokken worden, net zoals nu. Maar dan moet er dus ook daadwerkelijk naar die geestelijke leeftijd gekeken worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Waar moet je de grens dan trekken? Die wordt dan onduidelijk, en dan blijf je daar gezeik over krijgen. Die leeftijd is nou eenmaal ingesteld dus geldt hij voor iedereen, en niet alleen voor de gezonde mens.
Ja, en hoe wil je dat gaan uitvoeren? Dat iemand zo ff bepaalt wie er wel en wie er niet mag gaan stemmen? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De grens moet gewoon op geestelijke gesteldheid getrokken worden, net zoals nu.
Dat is niet zo moeilijk hoor, aangezien er altijd een diagnose wordt gemaakt van de geestelijke gesteldheid qua leeftijd bij verstandelijk gehandicapten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dat gaan uitvoeren? Dat iemand zo ff bepaalt wie er wel en wie er niet mag gaan stemmen? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Wtf is er met die PIquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, aangezien er altijd een diagnose wordt gemaakt van de geestelijke gesteldheid qua leeftijd bij verstandelijk gehandicapten.
En rot op met die kut PI.
Trustequote:
Maar ja, inderdaad, waar trek je dan de grens. Dat lijkt me een beetje lastig. Iemand is al snel geestelijk gehandicapt of heeft een achterstand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
hij is dequote:Op donderdag 3 juni 2010 07:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ja, inderdaad, waar trek je dan de grens. Dat lijkt me een beetje lastig. Iemand is al snel geestelijk gehandicapt of heeft een achterstand.
Oh en Zeroku;
De teloorgang van de PI.
Daarom haat iedereen die PI
Staat er ook bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 07:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
hij is depi vergeten, die is ook smerig
hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat er ook bij
, danwel : Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
Vieze gore PI is het inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ja, inderdaad, waar trek je dan de grens. Dat lijkt me een beetje lastig. Iemand is al snel geestelijk gehandicapt of heeft een achterstand.
Oh en Zeroku;
De teloorgang van de PI.
Wat onorgineel zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef MarkM het volgende:
Wisten jullie al dat Onorgineel de nieuwe moderator van PUB wordt?
Ik ken het verhaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh en Zeroku;
De teloorgang van de PI.
Heb het gehoord jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef MarkM het volgende:
Wisten jullie al dat Onorgineel de nieuwe moderator van PUB wordt?
Waarom download je op school?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:00 schreef Onorgineel het volgende:
schoolnetwerk download met maar 100kbps
boo fucking hoo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom download je op school?Ik heb er een note bij. Boohoo.
Pwnd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Booo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef -SG- het volgende:
Haha, je kan ook zeggen; Bo fucking ho!
Maar ik ken geen Bo.
Ook lekkerquote:
Niks grappigs aan imo. Heb je eindelijk vakantie, moet je nog een herexamen maken omdat een of andere idioot die tas heeft gestolen.quote:
quote:
Is het 1 april?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:07 schreef -SG- het volgende:
[Video] IKEA tapet invalide vast aan kast.
quote:
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zat mis te drukken.
Komtie daar vandaan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef mstr het volgende:
m NL totaal (2006)
als eerste naam: 32
als volgnaam: 29
v
als eerste naam: 66
als volgnaam: 31
m NL totaal (2006) %quote:
Hoeveel mensen zouden mijn naam hebbne. Hmm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de 100 mensen die hem als eerste naam heeft.
Nog minder dan met mijn naam!quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:48 schreef mstr het volgende:
Mijn zusje is één van de 6 vrouwen die haar naam als eerste naam heeft.
Er zijn ook 7 vrouwen met de naam piet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:55 schreef Marco001 het volgende:
m NL totaal (2006) %
als eerste naam: 28950
als volgnaam: 3698
v
als eerste naam: 6
als volgnaam: 101
meest [popu in 1971
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn ook 7 vrouwen met de naam piet.
Echt. Wtf.
Een mixje binnenhalen, moet toch wat te luisteren hebben tijdens dat geproevquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer een vrouw de naam Rik naar d'r dochter schreeuwenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er zijn ook 7 vrouwen met de naam piet.
Echt. Wtf.
Van Deadmauquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een mixje binnenhalen, moet toch wat te luisteren hebben tijdens dat geproev
Nee dat was ik niet gisterquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van Deadmau? Of was jij dat niet gister
?
Hmm, okay.quote:
Zielig voor die kinderenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/storm
![]()
Ik zeg neequote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 11:21 schreef Jotcha het volgende:
Kerncentrales, ja of nee?
Jahoor, mits voor medisch gebruik. om isotopen te maken.quote:
Genoeg zee om ons heen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zeg neeTe dichtbevolkt hier, kan te erg misgaan.
En voor stroom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jahoor, mits voor medisch gebruik. om isotopen te maken.
Maar als het ergens in Duitsland mis gaat, merken wij er met een beetje pech ook wat van...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zeg neeTe dichtbevolkt hier, kan te erg misgaan.
Mwah, ik vind echt dat je datsoort dingen alleen ergens neer moet zetten waar er niets mis kan gaan. Als er hier zo'n ding opblaast dan is heel nederland wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 11:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als het ergens in Duitsland mis gaat, merken wij er met een beetje pech ook wat van...
is het niet nodig.quote:
Wat dacht je van Gas en olie gekquote:
Dat raakt op en is erg vervuilend.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht je van Gas en olie gek
Care. Fuck het milieuquote:
Dat PVDD wijf: Ja, uranium raakt ook op. Ja niet als wij het niet gebruikenquote:
originele namen kunnen die auslanders ook niet verzinnen neequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/mohammed
"Zielig voor die kinderen"
Moet je van die tienermoedernegerwijvennamen zoeken bwehehehquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
originele namen kunnen die auslanders ook niet verzinnen nee
Geef er eens 1quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je van die tienermoedernegerwijvennamen zoeken bweheheh
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
219 hoeren geboren in 1998quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:40 schreef Renesite het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/cheyenne
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/priscilla
Flodder-tijdperk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef Jotcha het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Sjon
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Sjonnie
Que?
kampernamenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Moet je van die tienermoedernegerwijvennamen zoeken bweheheh
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Jannesquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Rielana, Rienalda, Riki, ga zo maar door.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Rielana, Rienalda, Riki, ga zo maar door.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar ok domenique zo noem je een kind toch ook niet
nvu is niet eens opgenomen in de stemwijzer genoeg reden voor mij om dat ding niet in te vullenquote:
Hoi, ik ben Juffrouw Anja, hoe heet jij?quote:
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Juffrouw Anja, hoe heet jij?
Doomeeeniekuu u e Juffrouw.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
Stepwijzer Stomwijzer Brandvoting, allemaal VVD/D66!!!
quote:
Ok.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:38 schreef RoBro het volgende:
ik ga maar blanco stemmen een ode aan mijn overleden kameraad janmaat
'Ola.quote:
De clip is erquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wakker worden met Save Room van John Legend![]()
![]()
quote:Geachte belegger,
Recent hebben de beurzen, in het bijzonder de aandelenmarkten, in het teken gestaan van grote onrust. Door de angst van het overslaan van de Griekse malaise naar andere (zuid) Europese landen, vertoonde de AEX nerveuze bewegingen.
Veel beleggers hebben de afgelopen jaren voor zekerheid gekozen door hun gelden weg te zetten op deposito. De huidige rentestanden zijn momenteel echter niet interessant te noemen.
Comtessa Vermogensbeheer kan voor haar cliënten een zeer defensieve portefeuille samenstellen die uitsluitend bestaat uit kwalitatief hoogwaardige vastrentende waarden. Op dit moment biedt een dergelijke portefeuille een netto rendement van 6,2% per jaar.
Heeft u interesse om eens vrijblijvend de beleggingsmogelijkheden met één van onze adviseurs door te nemen, neemt u dan contact met ons op. Ons telefoonnummer: 023 – 751 8410.
Met vriendelijke groet,
Drs Dick de Haan
Directeur
Ik wel, maar ik denk dat het teruggaat, want ik had het om schoenen besteld, maar ik heb alweer leukere gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Minne ook weer eens mar weet niet meer wat erin zit
En je moet contant betalen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey...
Oh, straks even op pad met flink wat geld..![]()
2 nieuwe 22"monitoren en wat andere meuk kopen op kosten v/d zaak
Denk je dat die negers om de hoek een pinautomaat op z'n rug hebbenquote:
400 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey...
Oh, straks even op pad met flink wat geld..![]()
2 nieuwe 22"monitoren en wat andere meuk kopen op kosten v/d zaak
Het zijn er wel TWEE !1!quote:
Fiets loopt dagelijks met 800 doekoe's over straat. Lekker naar de plaatselijke supermarkt.quote:
-1000 jij jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik loop elke dag met 1000 euro over straat!
Nee mangquote:
man, in mn linnker sok alleen alquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Fiets loopt dagelijks met 800 doekoe's over straat. Lekker naar de plaatselijke supermarkt.
denk het wel, moet zometeen geld ervoor ophalen bij HM ofzo.. dik 500 euroquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn jassie kost al 3000 euro, laat staan mijn onderbroek, ook al 232322 euro!
Wtf, wat een louche businessquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
denk het wel, moet zometeen geld ervoor ophalen bij HM ofzo.. dik 500 euro
Onderbroek die duurder is dan je jasquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn jassie kost al 3000 euro, laat staan mijn onderbroek, ook al 232322 euro!
Op een flinke afstand is dat toch net een gek konijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 13:21 schreef -SG- het volgende:
[afbeelding]
Weet nou niet of ik het mooi vind.
quote:
Alles lijkt op flinke afstand op een gek konijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op een flinke afstand is dat toch net een gek konijn?
Je geeft eerst geld uit aan het eerste wat je draagt, dus je onderbroek. Naarmate je bij je jas bent heb je uiteindelijk minder geld over om uit te geven.quote:
wut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij ontwikkelen betaalsystemen voor festivals.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Ravenous- het volgende:
GoedemogahKrijgt hij geen kramp in zijn kaken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
JA! Regel eens dat als je muntjes over hebt dat je die ook weer in kan leveren aan het eindquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wij ontwikkelen betaalsystemen voor festivals.
En je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA! Regel eens dat als je muntjes over hebt dat je die ook weer in kan leveren aan het eind
Ik gebruik 'm amper, maar ik zal m wel even ontlastenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Krijgt hij geen kramp in zijn kaken dan?
Ja, dat uiteraard ookquote:
Lekker jazz/soul muziek doet het altijd wel goed. En dan ook nog zo'n damequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Ravenous- het volgende:
GoedemogahOké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Sunrise.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lekker jazz/soul muziek doet het altijd wel goed. En dan ook nog zo'n dame![]()
Ik werd vanochtend wakker, zet TMF op, is daar Norah Jonesquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef -SG- het volgende:
Oh en toen ging ik naar de WC, kwam ik weer binnen, stond opeens; Can't touch this op.
Ik helemaal uit mijn dak gaan.
gaan wij niet over, wij doen alleen kaartverkoop systemen ontwikkelen en on-site support hiervoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA! Regel eens dat als je muntjes over hebt dat je die ook weer in kan leveren aan het eind
vette shit man!quote:
ooh, sparklesquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een debielen allemaal op Twilight NZB.
* Marco001 zoekt dekking..quote:
Welke?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
* Marco001 zoekt dekking..
Die nieuwe cornetto' is absurd lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |