De clip is erquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wakker worden met Save Room van John Legend![]()
![]()
quote:Geachte belegger,
Recent hebben de beurzen, in het bijzonder de aandelenmarkten, in het teken gestaan van grote onrust. Door de angst van het overslaan van de Griekse malaise naar andere (zuid) Europese landen, vertoonde de AEX nerveuze bewegingen.
Veel beleggers hebben de afgelopen jaren voor zekerheid gekozen door hun gelden weg te zetten op deposito. De huidige rentestanden zijn momenteel echter niet interessant te noemen.
Comtessa Vermogensbeheer kan voor haar cliënten een zeer defensieve portefeuille samenstellen die uitsluitend bestaat uit kwalitatief hoogwaardige vastrentende waarden. Op dit moment biedt een dergelijke portefeuille een netto rendement van 6,2% per jaar.
Heeft u interesse om eens vrijblijvend de beleggingsmogelijkheden met één van onze adviseurs door te nemen, neemt u dan contact met ons op. Ons telefoonnummer: 023 – 751 8410.
Met vriendelijke groet,
Drs Dick de Haan
Directeur
Ik wel, maar ik denk dat het teruggaat, want ik had het om schoenen besteld, maar ik heb alweer leukere gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Minne ook weer eens mar weet niet meer wat erin zit
En je moet contant betalen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey...
Oh, straks even op pad met flink wat geld..![]()
2 nieuwe 22"monitoren en wat andere meuk kopen op kosten v/d zaak
Denk je dat die negers om de hoek een pinautomaat op z'n rug hebbenquote:
400 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey...
Oh, straks even op pad met flink wat geld..![]()
2 nieuwe 22"monitoren en wat andere meuk kopen op kosten v/d zaak
Het zijn er wel TWEE !1!quote:
Fiets loopt dagelijks met 800 doekoe's over straat. Lekker naar de plaatselijke supermarkt.quote:
-1000 jij jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik loop elke dag met 1000 euro over straat!
Nee mangquote:
man, in mn linnker sok alleen alquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Fiets loopt dagelijks met 800 doekoe's over straat. Lekker naar de plaatselijke supermarkt.
denk het wel, moet zometeen geld ervoor ophalen bij HM ofzo.. dik 500 euroquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn jassie kost al 3000 euro, laat staan mijn onderbroek, ook al 232322 euro!
Wtf, wat een louche businessquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
denk het wel, moet zometeen geld ervoor ophalen bij HM ofzo.. dik 500 euro
Onderbroek die duurder is dan je jasquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn jassie kost al 3000 euro, laat staan mijn onderbroek, ook al 232322 euro!
Op een flinke afstand is dat toch net een gek konijn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 13:21 schreef -SG- het volgende:
[afbeelding]
Weet nou niet of ik het mooi vind.
quote:
Alles lijkt op flinke afstand op een gek konijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op een flinke afstand is dat toch net een gek konijn?
Je geeft eerst geld uit aan het eerste wat je draagt, dus je onderbroek. Naarmate je bij je jas bent heb je uiteindelijk minder geld over om uit te geven.quote:
wut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij ontwikkelen betaalsystemen voor festivals.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Ravenous- het volgende:
GoedemogahKrijgt hij geen kramp in zijn kaken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
JA! Regel eens dat als je muntjes over hebt dat je die ook weer in kan leveren aan het eindquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wij ontwikkelen betaalsystemen voor festivals.
En je geld terug krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA! Regel eens dat als je muntjes over hebt dat je die ook weer in kan leveren aan het eind
Ik gebruik 'm amper, maar ik zal m wel even ontlastenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Krijgt hij geen kramp in zijn kaken dan?
Ja, dat uiteraard ookquote:
Lekker jazz/soul muziek doet het altijd wel goed. En dan ook nog zo'n damequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Ravenous- het volgende:
GoedemogahOké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Sunrise.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Lekker jazz/soul muziek doet het altijd wel goed. En dan ook nog zo'n dame![]()
Ik werd vanochtend wakker, zet TMF op, is daar Norah Jonesquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:39 schreef -SG- het volgende:
Oh en toen ging ik naar de WC, kwam ik weer binnen, stond opeens; Can't touch this op.
Ik helemaal uit mijn dak gaan.
gaan wij niet over, wij doen alleen kaartverkoop systemen ontwikkelen en on-site support hiervoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA! Regel eens dat als je muntjes over hebt dat je die ook weer in kan leveren aan het eind
vette shit man!quote:
ooh, sparklesquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een debielen allemaal op Twilight NZB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |