De clip is erquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wakker worden met Save Room van John Legend![]()
![]()
quote:Geachte belegger,
Recent hebben de beurzen, in het bijzonder de aandelenmarkten, in het teken gestaan van grote onrust. Door de angst van het overslaan van de Griekse malaise naar andere (zuid) Europese landen, vertoonde de AEX nerveuze bewegingen.
Veel beleggers hebben de afgelopen jaren voor zekerheid gekozen door hun gelden weg te zetten op deposito. De huidige rentestanden zijn momenteel echter niet interessant te noemen.
Comtessa Vermogensbeheer kan voor haar cliënten een zeer defensieve portefeuille samenstellen die uitsluitend bestaat uit kwalitatief hoogwaardige vastrentende waarden. Op dit moment biedt een dergelijke portefeuille een netto rendement van 6,2% per jaar.
Heeft u interesse om eens vrijblijvend de beleggingsmogelijkheden met één van onze adviseurs door te nemen, neemt u dan contact met ons op. Ons telefoonnummer: 023 – 751 8410.
Met vriendelijke groet,
Drs Dick de Haan
Directeur
Ik wel, maar ik denk dat het teruggaat, want ik had het om schoenen besteld, maar ik heb alweer leukere gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Minne ook weer eens mar weet niet meer wat erin zit
En je moet contant betalen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey...
Oh, straks even op pad met flink wat geld..![]()
2 nieuwe 22"monitoren en wat andere meuk kopen op kosten v/d zaak
Denk je dat die negers om de hoek een pinautomaat op z'n rug hebbenquote:
400 euroquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Marco001 het volgende:
jeey...
Oh, straks even op pad met flink wat geld..![]()
2 nieuwe 22"monitoren en wat andere meuk kopen op kosten v/d zaak
Het zijn er wel TWEE !1!quote:
Fiets loopt dagelijks met 800 doekoe's over straat. Lekker naar de plaatselijke supermarkt.quote:
-1000 jij jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik loop elke dag met 1000 euro over straat!
Nee mangquote:
man, in mn linnker sok alleen alquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Fiets loopt dagelijks met 800 doekoe's over straat. Lekker naar de plaatselijke supermarkt.
denk het wel, moet zometeen geld ervoor ophalen bij HM ofzo.. dik 500 euroquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn jassie kost al 3000 euro, laat staan mijn onderbroek, ook al 232322 euro!
Wtf, wat een louche businessquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
denk het wel, moet zometeen geld ervoor ophalen bij HM ofzo.. dik 500 euro
Onderbroek die duurder is dan je jasquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:23 schreef Renesite het volgende:
Mijn jassie kost al 3000 euro, laat staan mijn onderbroek, ook al 232322 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |