Gestemt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Nee Ravenous is alles!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dat kan beter.
Maak dan een grappige kloon ofzo
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[Vragen] Marianne Thieme donderdag 3 juni te gast op FOK!
Nu weet iedereen nog steeds dat je een Tweaker bent aangezien je in GAM SC hebt gepost.quote:
Battlefield speel ik niet en dit is niet mijn kloonquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:09 schreef Eckelberry het volgende:
[..]
Nee Ravenous is alles!En nu herkent iedereen die battlefield speelt hun geduchte tegenstander.
Achja het valt te combineren hoor. Mijn awesome tweakerness in GAM SC en mijn gewone awesomeheid hier.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nu weet iedereen nog steeds dat je een Tweaker bent aangezien je in GAM SC hebt gepost.
Beetje simpel stemmen winnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een debiel wijf is het ook. Je partijprogramma in simpele taal schrijven zodat verstandelijk gehandicapten ook kunnen stemmen. Sorry hoor, maar veel verstandelijk gehandicapten bereiken het niveau van een 18-jarige geestelijk niet. Waarom mogen zij dan wel stemmen terwijl er 18 voor moeten zijn?
er zijn ook genoeg zogenaamd verstandelijke mensen die geen verstand hebben zijn er meer dan je denktquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een debiel wijf is het ook. Je partijprogramma in simpele taal schrijven zodat verstandelijk gehandicapten ook kunnen stemmen. Sorry hoor, maar veel verstandelijk gehandicapten bereiken het niveau van een 18-jarige geestelijk niet. Waarom mogen zij dan wel stemmen terwijl er 18 voor moeten zijn?
Dat andere is omdat iedereen boven de 18 mag stemmen, ongeacht geestelijke gesteldheid. Als ze dat niet zouden doen, waar zouden ze dan de grens moeten trekken? Een democratie betekent dat iedereen mag bepalen, niet alleen de 'gezonde' mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daar gaat het me niet zozeer om.
Daarom, het faalt al hard genoeg dat zij mogen stemmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg zogenaamd verstandelijke mensen die geen verstand hebben zijn er meer dan je denkt
En dat is bullshit. En die grens is ingesteld omdat je op je 18e geestelijk (lees: GEESTELIJK) in staat moet zijn om die keuze te kunnen maken. Een 18-jarige verstandelijk gehandicapte met het verstand van een 4-jarige is geestelijk niet in staat om deze keus te maken dus mag m.i. ook niet stemmen. Want je kunt wel lekker hard roepen dat we in een democratie wonen, maar dan zouden er ook geen maatregelen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat andere is omdat iedereen boven de 18 mag stemmen, ongeacht geestelijke gesteldheid. Als ze dat niet zouden doen, waar zouden ze dan de grens moeten trekken? Een democratie betekent dat iedereen mag bepalen, niet alleen de 'gezonde' mensen.
Trustequote:
Waar moet je de grens dan trekken? Die wordt dan onduidelijk, en dan blijf je daar gezeik over krijgen. Die leeftijd is nou eenmaal ingesteld dus geldt hij voor iedereen, en niet alleen voor de gezonde mens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En dat is bullshit. En die grens is ingesteld omdat je op je 18e geestelijk (lees: GEESTELIJK) in staat moet zijn om die keuze te kunnen maken. Een 18-jarige verstandelijk gehandicapte met het verstand van een 4-jarige is geestelijk niet in staat om deze keus te maken dus mag m.i. ook niet stemmen. Want je kunt wel lekker hard roepen dat we in een democratie wonen, maar dan zouden er ook geen maatregelen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten.
eigenlijk hebben ze ook geen enkele reden en nut in het leven dus waarom hebben ze eigenlijk bestaansrechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En dat is bullshit. En die grens is ingesteld omdat je op je 18e geestelijk (lees: GEESTELIJK) in staat moet zijn om die keuze te kunnen maken. Een 18-jarige verstandelijk gehandicapte met het verstand van een 4-jarige is geestelijk niet in staat om deze keus te maken dus mag m.i. ook niet stemmen. Want je kunt wel lekker hard roepen dat we in een democratie wonen, maar dan zouden er ook geen maatregelen aan de vrijheid van meningsuiting moeten zitten.
De grens moet gewoon op geestelijke gesteldheid getrokken worden, net zoals nu. Maar dan moet er dus ook daadwerkelijk naar die geestelijke leeftijd gekeken worden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Truste.
[..]
Waar moet je de grens dan trekken? Die wordt dan onduidelijk, en dan blijf je daar gezeik over krijgen. Die leeftijd is nou eenmaal ingesteld dus geldt hij voor iedereen, en niet alleen voor de gezonde mens.
Ja, en hoe wil je dat gaan uitvoeren? Dat iemand zo ff bepaalt wie er wel en wie er niet mag gaan stemmen? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De grens moet gewoon op geestelijke gesteldheid getrokken worden, net zoals nu.
Dat is niet zo moeilijk hoor, aangezien er altijd een diagnose wordt gemaakt van de geestelijke gesteldheid qua leeftijd bij verstandelijk gehandicapten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en hoe wil je dat gaan uitvoeren? Dat iemand zo ff bepaalt wie er wel en wie er niet mag gaan stemmen? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Wtf is er met die PIquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, aangezien er altijd een diagnose wordt gemaakt van de geestelijke gesteldheid qua leeftijd bij verstandelijk gehandicapten.
En rot op met die kut PI.
Trustequote:
Maar ja, inderdaad, waar trek je dan de grens. Dat lijkt me een beetje lastig. Iemand is al snel geestelijk gehandicapt of heeft een achterstand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 01:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
hij is dequote:Op donderdag 3 juni 2010 07:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ja, inderdaad, waar trek je dan de grens. Dat lijkt me een beetje lastig. Iemand is al snel geestelijk gehandicapt of heeft een achterstand.
Oh en Zeroku;
De teloorgang van de PI.
Daarom haat iedereen die PI
Staat er ook bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 07:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
hij is depi vergeten, die is ook smerig
hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staat er ook bij
, danwel : Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
Vieze gore PI is het inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ja, inderdaad, waar trek je dan de grens. Dat lijkt me een beetje lastig. Iemand is al snel geestelijk gehandicapt of heeft een achterstand.
Oh en Zeroku;
De teloorgang van de PI.
Wat onorgineel zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef MarkM het volgende:
Wisten jullie al dat Onorgineel de nieuwe moderator van PUB wordt?
Ik ken het verhaalquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh en Zeroku;
De teloorgang van de PI.
Heb het gehoord jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef MarkM het volgende:
Wisten jullie al dat Onorgineel de nieuwe moderator van PUB wordt?
Waarom download je op school?quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:00 schreef Onorgineel het volgende:
schoolnetwerk download met maar 100kbps
boo fucking hoo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom download je op school?Ik heb er een note bij. Boohoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |