Fquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nu zijn er 2, duurde zolang met F.
Nog een uurtje wachten las ik netquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu op bed en ga zo mijn ogen dicht doen
not againquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de binnenkant van me ogen bekijken
Doe de groeten he!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaar mijn opmerking in de TTquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
D. ik dacht dat je geen topic meer zou openen?
[..]
Tot zo!quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
Trustequote:Op donderdag 3 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ook, gezellig achter c_a aan !
Welterusten all, dames
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ook, gezellig achter c_a aan !
Welterusten all, dames
Laterrrrrquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:26 schreef D. het volgende:
Ik houd het trouwens ook maar eens voor gezien
Tot later vandaag![]()
Koentjequote:
Jurkjeskeuze al gemaakt??quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Koentje, ik ben alweer helemaal klaar, was veel te vroeg wakker
Ja ik heb hem al aan, erg bloemig ben ik vandaagquote:
En ook al direct aan de blote benen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al aan, erg bloemig ben ik vandaag
Nou half, ik heb er een legging onderquote:
Is nu ook nog maar 14 graden..... Brrr voor de beentjes andersquote:
Nog maar 14 gradenquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is nu ook nog maar 14 graden..... Brrr voor de beentjes anders
Marrrrr goedemorgen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:24 schreef Kally het volgende:
![]()
Jongste doet een onderbroek aan, hij heeft hem 6 keer verkeerd gedaan
Dan gaat de legging toch wel uit??quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog maar 14 graden![]()
Ik wil 30 graden, nu
Geniet van het weer tot zondag, daarna koelt het weer wat af...quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog maar 14 graden![]()
Ik wil 30 graden, nu
Hehehehequote:Op donderdag 3 juni 2010 07:24 schreef Kally het volgende:![]()
Jongste doet een onderbroek aan, hij heeft hem 6 keer verkeerd gedaan
Natuurlijk, dan gaat de bikini aanquote:
Daarom, in NL moet je genieten zolang het kan!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Geniet van het weer tot zondag, daarna koelt het weer wat af...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Geniet van het weer tot zondag, daarna koelt het weer wat af...
quote:
Ja, nou ja ik mag ook niet te bloot, moet wel netjes zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:34 schreef Koen66 het volgende:
Als man ben je wat beperkter in je keuzes qua kleding....
Short op de zaak is al 'not done'
Hier lopen helaas al teveel vrouwen waarvan ik liever zie dat ze zich bedekt kleden. Brrrrrrrquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, nou ja ik mag ook niet te bloot, moet wel netjes zijn![]()
En verder is het zowiezo 90% kerels....quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier lopen helaas al teveel vrouwen waarvan ik liever zie dat ze zich bedekt kleden. Brrrrrrr
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier lopen helaas al teveel vrouwen waarvan ik liever zie dat ze zich bedekt kleden. Brrrrrrr
Koen in bikiniquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Loop jij ook graag in je bikini over straat?
quote:
Ik ook, ik heb er wel 1 maar die draag ik alleen thuisquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Rottige bikini's vind ik dat trouwens
Ik zal het mijn baas zeggen. Zou de hint duidelijk zijn als ik in tregging kom?quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom, in NL moet je genieten zolang het kan!!!
Hahahahhaquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb er wel 1 maar die draag ik alleen thuis![]()
Ik krijg via mijn hyves een berichtje, ik krijg nog meer hulp met het leggen van mijn laminaatvloer, nu nog laminaat vinden
De sukkelquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
Is die Joran nou gevlucht? Lol, die gaat het leuk krijgen.
Ik zal hem straks even PM'en.quote:
Als niet vrouw zijnd.... Wasda???quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:40 schreef Marlalala het volgende:
Draag jij een triangel, Koen?
Ja, mafkees!quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
Is die Joran nou gevlucht? Lol, die gaat het leuk krijgen.
Tja, dat vind iedereen van zichzelfquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm dan moet ik eerst eens aan de Sonja oid...
Is goed, zeg maar dat ik dat gezegd hebquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:52 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zoooo...
Koppijn, auw.....
Mn lief kwam rond kwart vor elf this en we hebben tot bijna 3 uur zitten praten...
nou, dat maakt mijn dag dan weer een beetje goedquote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:52 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zoooo...
Koppijn, auw.....
Mn lief kwam rond kwart vor elf this en we hebben tot bijna 3 uur zitten praten...
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, dat maakt mijn dag dan weer een beetje goed
Ik dacht eigenlijk dat dit een triangel was:
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Hahahaha! The man triangle!quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, dat maakt mijn dag dan weer een beetje goed
Ik dacht eigenlijk dat dit een triangel was:
[ afbeelding ]
best wel, daarvoor een heeeeel pittig gesprek gehad met de oudste, daarna nog een ander kind die boven de wc pot hing. Dus ach, ik heb mijn vaderlijke rol weer met verve vervuld...quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Oh das wel tot laat ja
Bennyquote:
Ok, ok om jullie weer aan het werk te krijgen...quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
best wel, daarvoor een heeeeel pittig gesprek gehad met de oudste, daarna nog een ander kind die boven de wc pot hing. Dus ach, ik heb mijn vaderlijke rol weer met verve vervuld...
Het lijkt er wel opquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:57 schreef D. het volgende:
Zeg, gaat het hier nou 'gewoon' verder waar het in XFA gebleven was?
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:57 schreef D. het volgende:
Zeg, gaat het hier nou 'gewoon' verder waar het in XFA gebleven was?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou daar sta je dan op de parkeerplaats, niemand aanwezig!!!
En je moet met z'n tweetjes openen
Byebye Kally girlquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens mijn draakjes op school afzetten, en dan to the office, werk/school ze vandaag![]()
Succes, en tot straksquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens mijn draakjes op school afzetten, en dan to the office, werk/school ze vandaag![]()
Laterrrquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef Kally het volgende:
Dag Kally!quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef Kally het volgende:
Mooi weer, iedereen vroeg wakkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat een drukte op de vroege morgen....
C_aquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou daar sta je dan op de parkeerplaats, niemand aanwezig!!!
En je moet met z'n tweetjes openen
Ik hoopte dat iedereen weer een beetje over zou gaan tot de orde van de dag, zodat ik ook weer wat werk kan verrichten. Maar als het zo'n gezellige boel blijft....quote:
Nee idd...quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iedereen weer een beetje over zou gaan tot de orde van de dag, zodat ik ook weer wat werk kan verrichten. Maar als het zo'n gezellige boel blijft....
Gewoon regelen dat je betaald krijgt per postquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte dat iedereen weer een beetje over zou gaan tot de orde van de dag, zodat ik ook weer wat werk kan verrichten. Maar als het zo'n gezellige boel blijft....
Ik denk dat Danny niet genoeg geld heeft om mij te betalenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon regelen dat je betaald krijgt per post
Wat doe jij eigenlijk D.?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny niet genoeg geld heeft om mij te betalen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O wacht jij bent het...
Ik herkende je niet zonder emmer op je hoofd
Ik ben ondernemer.quote:
Oh dat klinkt wel leuk! Heeft het zin om verder te vragen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben ondernemer.
Ben bezig met de opzet/ontwikkeling van een van mijn ideeën, en da's nu bijna rond
Volgens mij op het gebied van fokpostspammenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk! Heeft het zin om verder te vragen?![]()
Ben wel benieuwd op welke gebied enzo...
Het heeft iets met auto's te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk! Heeft het zin om verder te vragen?![]()
Ben wel benieuwd op welke gebied enzo...
Daar zijn we sowieso allemaal erg goed inquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij op het gebied van fokpostspammen
Daar heb ik niet zoveel verstand van, en daar zit geen geld inquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij op het gebied van fokpostspammen
Ik denk het wel, gezien hoe vaak hij het over tetten heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Marlalala het volgende:
Wat doe jij Pheno? Iets met vormgeving?
Daar is het dan ook om te doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk ook wel logisch![]()
Wel gaaf, van je hobby je beroep maken!
ja, ik geef dingen wel vorm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Daar zijn we sowieso allemaal erg goed in![]()
Wat doe jij Pheno? Iets met vormgeving?
Hahaha autoriteitsprobleempje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is het dan ook om te doen
Ik heb veel in de verkoop gewerkt, maar als je hart niet ligt bij het product dan doet het je toch minder.
Daarbij weet ik al jaren dat ik niet het type ben om voor een baas te werken
What would Freud say....quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, gezien hoe vaak hij het over tetten heeft
Dat ik van tieten houd.quote:
Hahaha ja dus!quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O wacht jij bent het...
Ik herkende je niet zonder emmer op je hoofd
Nogmaals... dit is nog niksquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:44 schreef Dizer het volgende:
Wat gaan jullie hard
En de nummering klopt niet
Eigenlijk best lulligquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nogmaals... dit is nog niks
We zijn begonnen met de numering bij binnenkomst van de XFA'ers
Boekhouding is gewoon een kwestie van de rekeningen bijhouden, en aan het einde van het jaar schakel je een professional in om de jaarrekening op te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ja dus!
O.a. om die reden zou ik, later, ook wel iets voor mezelf willen beginnen. Maar goed, niet zo eenvoudig en je krijgt die ellende van boekhouden en andere braakdingen
Mwoah, zij hadden ook al met nummeren kunnen beginnen he, nu moegen wij het vuile werk weer opknappenquote:
Overgenomen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje wel ja
We hebben het hier letterlijk en figuurlijk overgenomen
Ja rekeningen bijhouden vind ik al niet leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:47 schreef D. het volgende:
[..]
Boekhouding is gewoon een kwestie van de rekeningen bijhouden, en aan het einde van het jaar schakel je een professional in om de jaarrekening op te maken
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Overgenomen?
Ze zijn toch nog steeds welkom hier
Hmmm, dat is een goeie vraagquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef Dizer het volgende:
Zeg, als er straks toch een Talentenjacht forum komt he? Gaan jullie dan ook weer weg?
ja dan ga jij toch mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:51 schreef Dizer het volgende:
Zeg, als er straks toch een Talentenjacht forum komt he? Gaan jullie dan ook weer weg?
Dat is toch altijd zo met fora die naar het archief zijn? Van WK 2006/IDO4 zul je ook niks vinden in mijn MYat.quote:
Maar nu lijk ik een kutuserquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met fora die naar het archief zijn? Van WK 2006/IDO4 zul je ook niks vinden in mijn MYat.
Die post van net was pas postnr 53435quote:
Nog niet, ik heb het wel aangekaart en ze gaan overleggen. Ik vind het eerlijk gezegd wel logisch met de hoeveelheid talentenjachten tegenwoordig. Kan Rauzer lekker donker oranje blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan ga jij toch mee?
Nee hoor ik blijf hier ook gewoon posten. Ik ben benieuwd of er zo'n forum komtWeet jij al wat meer?
Tuurlik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo met fora die naar het archief zijn? Van WK 2006/IDO4 zul je ook niks vinden in mijn MYat.
Hoezo?quote:
OKee, ik dacht dat die automatisch weggingen omdat je er niet meer in kan reageren...quote:Bij C_a kan ik van vorige edities nog posts in haar postgeschiedenis terugvinden
Ik zie nu pas dat Rauzer een andere kleur oranje heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb het wel aangekaart en ze gaan overleggen. Ik vind het eerlijk gezegd wel logisch met de hoeveelheid talentenjachten tegenwoordig. Kan Rauzer lekker donker oranje blijven
Okeequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:02 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlik wel
Uit jouw Mat: [Oefenen] Nederland - Mexico
Het is bij iedereen weg, omdat het forum nu op 'prive' staatquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar nu lijk ik een kutuser
Bij C_a kan ik van vorige edities nog posts in haar postgeschiedenis terugvinden
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Rauzer een andere kleur oranje heeft
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Rauzer een andere kleur oranje heeft
Kunnen ze niet de eerste letter blauw maken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doen ze om het modschap nog op te laten vallen, wat niet of nauwelijks lukt dus.
Ik vroeg me al af hoe dat op moest vallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doen ze om het modschap nog op te laten vallen, wat niet of nauwelijks lukt dus.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen ze niet de eerste letter blauw maken?
Ja, ook niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is bij iedereen weg, omdat het forum nu op 'prive' staat
Het is de hand van Sumeraquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het is bij iedereen weg, omdat het forum nu op 'prive' staat
dat denk ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien als tijdelijke oplossing omdat we door bleven posten?
Ja, dat sowieso.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien als tijdelijke oplossing omdat we door bleven posten?
Dat welquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef Rauzer het volgende:
Ook het topic niet zien?
We gaan sluiten!
Nee dat niet, maar ik kan daar nog wel posten, dacht even dat het daar hetzelfde was als met XFA nu. Maar XF2 is wel goed gesloten dus. Gaat met XFA ook nog gebeuren, alle users moeten daar nog read-only-rechten krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel
(we worden samengevoegd met XFA2?)
toen ik deze link naar V&A zag, dacht ik eerst dat je dus echt een [Gevraagd] XFA forum had geopendquote:
Ik heb XFA effe op 'privé' gezet omdat er nog gepost werd. Een andere FA zal straks het beter regelen, ik heb er nu effe geen tijd voor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:01 schreef D. het volgende:
Ze hebben het forum 'mee naar achteren' genomen
MoBloquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
maar mensen hier in een slowchat, hebben die nou heel veel vragen? Of gewoon veel aanbod?!
Dat was ik wel eerst van planquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik deze link naar V&A zag, dacht ik eerst dat je dus echt een [Gevraagd] XFA forum had geopend!
mijn collega s ok langdurig uitgeschakeld, dus vvorlopig verveel ik me niet hier..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo echt druk hier!
1 ziek, 1 vakantie, 3 vrijWe zitten maar met z'n tweetjes
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
Zo echt druk hier!
1 ziek, 1 vakantie, 3 vrijWe zitten maar met z'n tweetjes
nee die was gisteren al ziekquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zieke heeft gisteren te veel gesnoept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Eerst die babe van Roemenie in een naaktvideoquote:
Oww staat die eraan te komen???quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Eerst die babe van Roemenie in een naaktvideo
ONZ heeft toch al een SC?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
kan er in GC/ONZ niet een SC komen voor ons?!
ik hou ook niet zo van onzinquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
GC ook, maar in 1 van die zou ik niet meegaan.
tof!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De geruchten worden sterker dat Joran zelfmoord heeft gepleegd.
Goedemorgen!
Frikandelbroodjequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks broodjes halen bij de bakker, even bedenken wat ik ga eten.
quote:
Ik ga voor vanavond broodje zalm halen, daarna door naar personeelsbijeenkomst die tot half 10 duurtquote:
Ik weet wel beterquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen!
van nu.nl:quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen!
quote:Zelfmoord
Op internet doen hardnekkige geruchten de ronde dat Joran zelfmoord zou hebben gepleegd in de buurt van de Chileense grens, maar die verhalen zijn niet tot betrouwbare bronnen te herleiden.
Da's best lang, daarmee zou je toch op moeten vallenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En heeft hij straks een baard van hier tot Tokio.
dan zit je in het juiste forumquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef D. het volgende:
Ik heb net een ticket gekocht voor een festival waar ik helemaal niet heen ga
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zit je in het juiste forum
[TK] Ticket voor Festival waar ik niet heen ga
Waaromquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:35 schreef D. het volgende:
Ik heb net een ticket gekocht voor een festival waar ik helemaal niet heen ga
Nou...quote:
Kon je er geen samenvatting van maken? Dat scheelt vastquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:09 schreef Rauzer het volgende:
Pfffffff, scriptie laten uitprinten is echt onwijs duur!
okquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nou...
Ik heb laatst door toeval wat namen kunnen plakken bij nummers die ik 18 jaar geleden op een 'party' heb gehoord. Nu ik die namen had ben ik er wat ingedoken en kwam er toen achter dat er 5 jaar geleden een cd is uitgebracht waar meerdere van deze nummers opstaan. Deze cd is niet meer leverbaar, maar de platenmaatschappij wil me er wel eentje gratis toesturen als ik een ticket heb voor hun festival. Die heb ik dus nu gekocht
En dat moet je zelf maar betalen, of is er ook een soort print-subsidie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef Rauzer het volgende:
Ja die samenvatting zit er sowieso in maar dat gaat niet werken
Nee dat moet ik helemaal zelf doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
En dat moet je zelf maar betalen, of is er ook een soort print-subsidie?
Ik vind het nogal wat hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat moet ik helemaal zelf doen. Maar ik heb 4 exemplaren nodig, met 130 pagina's, en dat gaat niet onder de 70-80 euro
Ai.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:36 schreef Rauzer het volgende:
Nee, op m'n stageschool hebben ze ook geen goede printer
Bierquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nu vrij, maar ik ga studerenwel vanaf 16.00 uur bier en barbecue
Ik hoop op Hertog Jan, maar dat is echt ijdele hoopquote:
Ik geloof dat hier Heineken staat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop op Hertog Jan, maar dat is echt ijdele hoop
ik verwacht Grolsch of Heineken (of Dommelsch)
ik ga iets anders drinken alsBavaria
of
Amstel
Hertog Jan en Jupilerquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop op Hertog Jan, maar dat is echt ijdele hoop
ik verwacht Grolsch of Heineken (of Dommelsch)
ik ga iets anders drinken alsBavaria
of
Amstel
Succes!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef Pheno het volgende:
Dokter maar weer bellen. Volgens mij is zijn telefooncentrale kapot
Gelukt, ik moet naar een fysioquote:
Nou hij maakte de opmerking, ben geen 25 meer, toen zei ik nee 30 toch en toen moest hij blozenquote:
Hoi mopquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Kally
Nu zit ik hier helemaal alleenKan gelukkig wel doorwerken
Straks broodje zalm eten
Iddquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou hij maakte de opmerking, ben geen 25 meer, toen zei ik nee 30 toch en toen moest hij blozen![]()
Wat een watje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |