Waarom zijn Utrechtenaren altijd zo 'reis schuw' en dienen Groningers ongeveer 3 uur te reizen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Location change request naar Utrecht ofzo
Haha dat reizen maakt mij weinig uit maar ik ben nogal gierig. Ik heb nog geen OV dus met een dagretour kom ik op €41,40 uitquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zijn Utrechtenaren altijd zo 'reis schuw' en dienen Groningers ongeveer 3 uur te reizen?
Gaat even uitrekenen wat het verschil is*quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:25 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Haha dat reizen maakt mij weinig uit maar ik ben nogal gierig. Ik heb nog geen OV dus met een dagretour kom ik op €41,40 uit
Dat is wel een beter plan denk ik, Dat is wat centralerquote:
Care, maar uithoeken noord- of zuidwaarts zijn gewoon niet ideaal.quote:
Utrecht vind ik ook a-relaxt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, maar uithoeken noord- of zuidwaarts zijn gewoon niet ideaal.
Ja, maar daar hoeven mensen niet 4 uur voor te rijdenquote:
Zwolle is gelukkig geen uithoek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, maar uithoeken noord- of zuidwaarts zijn gewoon niet ideaal.
Valt relatief mee, aangezien het land minder breed dan lang isquote:
Als je een chille stad wil, Haarlem maar dat is vanaf Groningen een tiefuseind.quote:
Primaquote:
Hmm oke.quote:
Hebben ze ongetwijfeld een terras, een café en zon in de zomer.quote:
Meer heb je ook niet nodig denk ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben ze ongetwijfeld een terras, een café en zon in de zomer.
Dat heeft Utrecht ook en is dichterbij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben ze ongetwijfeld een terras, een café en zon in de zomer.
Ja voor jou ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat heeft Utrecht ook en is dichterbij.
Utrecht kom je toch wel overal in?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:50 schreef RoBro het volgende:
beter zoek je een stad waar ook kinderen die als 16 eruitzien in normale tenten binnenkomen dus utrecht lijkt me uitgesloten
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:48 schreef Bravebart het volgende:
Of anders Amsterdam, Haarlem of Zierikzee!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Als je een chille stad wil, Haarlem maar dat is vanaf Groningen een tiefuseind.
Je weet niet hoe chill Haarlem wel niet isquote:
Dat vindt mijn portomonnee net zo erg als jouw portomonnee het vindt om naar Groningen te gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:56 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je weet niet hoe chill Haarlem wel niet is
Tsja, dan betalen wij je drank wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vindt mijn portomonnee net zo erg als jouw portomonnee het vindt om naar Groningen te gaan.
Ik drink niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:59 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tsja, dan betalen wij je drank wel.
Euhhhh..quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik drink niet.![]()
Maargoed, dan is Utrecht toch maar een beter plan.
Ook geen fris?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik drink niet.![]()
Maargoed, dan is Utrecht toch maar een beter plan.
Ja maar ik zie nu al dat de helft niet komt als we dat doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh..Je wou toch wat dichterbij Groningen of wat.
Organiseer een minimeet op het CS in Groningen en reis vervolgens af naar de grotere meet in de omgeving van Utrecht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu al dat de helft niet komt als we dat doen
Daar gaan mijn klasgenoten altijd heen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
die tent is over een maand dicht en teveel auslanders
Kan je je porto in doen!quote:
Nietesquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ja, maar Eindhoven is net zo iets als Groningen.
Voor de meeste mensen te ver weg.
Nog nooit geweest maar Amsterdam enzo kom ik ook overal inquote:
studenstad versus toeristenstadquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:19 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nog nooit geweest maar Amsterdam enzo kom ik ook overal in
Laat ze lekker meeten, Groningers komen toch nooit naar Utrecht. Is nooit gebeurdquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Location change request naar Utrecht ofzo
Gast, stel je niet zo aan, Utrecht ligt gewoon lekker centraal. Organiseer lekker je meet, wij gaan wel weer een keer naar Utrecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 23:27 schreef Marco001 het volgende:
Pfff, altijd ook weer Utrecht..
Kan ansich wel, mits ik een auto kan fixen* Marco001 ekan rijden.. (rij zelf meestal op lpg dus lekker cheap, zou neer komen op zo'n 7 euro p/p met 4 man)
In Grunn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Zal toch wel weer die kankertent van een stairway worden![]()
![]()
Daarom zeg ik, doe lekker wat je wilt, maar dat mensen roepen en vragen om utrecht is omdat het lekker centraal is. Jouw redenen zijn prima, je hoeft jezelf niet te verdedigen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 09:05 schreef Marco001 het volgende:
Utrecht ligt wel centraal ja, maar dat was eigenlijk niet mijn bedoeling.. Zwolle o.i.d. zou best nog kunnen, maar als ik naar Utrecht ga kan ik net oz goed naar een kartmeet gaan.. Plus ik had het idee dat Deluna e.d. wel in Groningen wouden meeten, maar Utrecht te ver weg vonden..
Utrecht is best mogelijk, daar niet van. maar ik weet niet of ik dan kom. inderdaad, vanwege de kosten, maar ook vanwege de reistijd. zeker als het gezellig word.
begin juli? alleen 1-7juli mogelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef RenRen- het volgende:
Begin Juli, ik ben voorDan ben ik nog niet weg en dan is die hond er ook nog niet.
![]()
Ik ben trouwens wel voor een meet die ook overdag is (Wat gezien het weer wel te doen is, terrasjes pakken oid). Aangezien Groningen (Zwolle ook trouwens) echt zo'n uithoek is. Ik moet 3 uur reizen om er te komen, dus ik ga niet 's avonds alleen voor een drankje erheen.
Assen idem dito.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
groningen kom ik ook wel.. die 18 minuten reizen.
Dit, alleen voor Zwolle. Groningen doe ik niet aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef RenRen- het volgende:
Begin Juli, ik ben voorDan ben ik nog niet weg en dan is die hond er ook nog niet.
![]()
Ik ben trouwens wel voor een meet die ook overdag is (Wat gezien het weer wel te doen is, terrasjes pakken oid). Aangezien Groningen (Zwolle ook trouwens) echt zo'n uithoek is. Ik moet 3 uur reizen om er te komen, dus ik ga niet 's avonds alleen voor een drankje erheen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef Renesite het volgende:
Zwolle vind ik een leuk compromis, anders!
Animocheck:
GRONINGEN:
-Marco
ZWOLLE:
-marco
Dan zou ik kunnen, afhankelijk van het feit of ik een herkansing heb of nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef Marco001 het volgende:
mwah dan denk ik dat het Zwolle word. Goede tussenweg!
Vrijdag 2 juli ofzo doen? ben ik net terug van vakantie
Ja, dat voor mij ook. Nou ja, ik ga wat later weg, maar dan ben ik 10 dagen op vakantie, daarna ben ik jarig, komt er een hond, moet ik mijn verjaardag vierenquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 09:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
begin juli? alleen 1-7juli mogelijk! Iets met 3,5 week vakantie
[..]
Assen idem dito.
Afhankelijk van of ik dan m'n rijbewijs heb natuurlijk. Ik moet 2 juli praktijkexamen doenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:54 schreef Renesite het volgende:
Overdagmeetje!
Beetje hangen drinken hangen en hangen
Groningen:
- Fiets
- Rene
- Renren (het was een dag in begin juli)
- Luna
- Marco
Zwolle:
- Fiets
- Rene
- Marco
- Luna
- Mark
- Noortje
- Jotchje
- Ren
Gewoon doordeweeks.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Zwolle wil ik best komen, Groningen kom ik niet. Ik moet wel op tijd weten of ie doorgaat en hoe en wat zodat ik dat met mijn werk kan regelen.
Ja, maar vrijdags moet ik werken dat weet je. En sowieso gaan ze me in de vakantie meer inroosteren, dat weet ik nu al.quote:
Lift op eind juli!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Rock Werchter is begin juli. Dan ben ik dus in België.Oja en begin juli moet ik steeds werken. Eind juli kan wel!
Niks mis met buitenlanders, juist beterquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
die tent is over een maand dicht en teveel auslanders
Dan ben ik er iig sowieso niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 15:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Eind juli vind ik beter, dan kan ik beter vrij regelennn.
Ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef Smijn. het volgende:
Misschien Zwolle, ligt eraan wie er komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |