Daar gaan mijn klasgenoten altijd heen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
die tent is over een maand dicht en teveel auslanders
Kan je je porto in doen!quote:
Nietesquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ja, maar Eindhoven is net zo iets als Groningen.
Voor de meeste mensen te ver weg.
Nog nooit geweest maar Amsterdam enzo kom ik ook overal inquote:
studenstad versus toeristenstadquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:19 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nog nooit geweest maar Amsterdam enzo kom ik ook overal in
Laat ze lekker meeten, Groningers komen toch nooit naar Utrecht. Is nooit gebeurdquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
Location change request naar Utrecht ofzo
Gast, stel je niet zo aan, Utrecht ligt gewoon lekker centraal. Organiseer lekker je meet, wij gaan wel weer een keer naar Utrecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 23:27 schreef Marco001 het volgende:
Pfff, altijd ook weer Utrecht..
Kan ansich wel, mits ik een auto kan fixen* Marco001 ekan rijden.. (rij zelf meestal op lpg dus lekker cheap, zou neer komen op zo'n 7 euro p/p met 4 man)
In Grunn?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Zal toch wel weer die kankertent van een stairway worden![]()
![]()
Daarom zeg ik, doe lekker wat je wilt, maar dat mensen roepen en vragen om utrecht is omdat het lekker centraal is. Jouw redenen zijn prima, je hoeft jezelf niet te verdedigen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 09:05 schreef Marco001 het volgende:
Utrecht ligt wel centraal ja, maar dat was eigenlijk niet mijn bedoeling.. Zwolle o.i.d. zou best nog kunnen, maar als ik naar Utrecht ga kan ik net oz goed naar een kartmeet gaan.. Plus ik had het idee dat Deluna e.d. wel in Groningen wouden meeten, maar Utrecht te ver weg vonden..
Utrecht is best mogelijk, daar niet van. maar ik weet niet of ik dan kom. inderdaad, vanwege de kosten, maar ook vanwege de reistijd. zeker als het gezellig word.
begin juli? alleen 1-7juli mogelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef RenRen- het volgende:
Begin Juli, ik ben voorDan ben ik nog niet weg en dan is die hond er ook nog niet.
![]()
Ik ben trouwens wel voor een meet die ook overdag is (Wat gezien het weer wel te doen is, terrasjes pakken oid). Aangezien Groningen (Zwolle ook trouwens) echt zo'n uithoek is. Ik moet 3 uur reizen om er te komen, dus ik ga niet 's avonds alleen voor een drankje erheen.
Assen idem dito.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
groningen kom ik ook wel.. die 18 minuten reizen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |