Van mijn kant ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
Ach, als ik René meet, kan ik echt wel met hem door een deur hoor(van mijn kant tenminste
)
geld sowieso voor mij wel..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.
Me(e)ten is weten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Jotcha het volgende:
Ik zou Jeffrey geloof ik een keer moeten meeten
Ik kom uit Gelderlandquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.
Precies. Je begint al met de bekende bierbril.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja meestal is je indruk stukken beter dan het idee dat je de volgende ochtend van diegene hebt maar boeiend
Ik ook. Even sexy.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel ongeveer hetzelfde irl als op fok
Oh wacht. Ik had je eerste post verkeerd gelezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Anders reageren op internet is heel iets anders dan niemand kunnen vinden in het echt.
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik kom uit Gelderland![]()
Heb ik nu een streepje voor?
Ik niet altijd. Ik ben in het echt niet altijd zo happerig... Vind het op internet wel leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Hyman het volgende:
Ik ben wel ongeveer hetzelfde irl als op fok
Deur vande coffeeshoo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat let jequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Jotcha het volgende:
Ik zou Jeffrey geloof ik een keer moeten meeten
Oh, maar dat is logisch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik had je eerste post verkeerd gelezen. Ik dacht dat je het had over het feit dat mensen anders reageerden op FOK! dan IRL.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Deur vande coffeeshoo?Ja, in het echt blow ik me kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik ook, denk het dus nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik kom uit Gelderland![]()
Heb ik nu een streepje voor?
hmmja, soms ook een roze bril, Die tweeling vond ik altijd best wel knap, maar als ik nu naar ze kijk op foto's heb ik echt zoiets van "boeiend"... eigenlijk waren ze niet eens echt knap.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies. Je begint al met de bekende bierbril.
Vervolgens is iemand een stuk minder geil dan dat ze die avond was.
En als je pech hebt blijkt ze oersaai te zijn als ze nuchter is.
Als je geluk hebt slaap er die nacht een FOK!ker naast je (mits je nog niet voorzien bent).quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet niet, ik denk niet eens dat ik naar een meet zou durven.
Ligt eraan, waar, wanneer, en wie.quote:
Je komt gewoon een dezer dagen eens bij mij in de AH... Dan zeg je het niet, en zeg je vervolgens achteraf: ik heb René gemeetquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet niet, ik denk niet eens dat ik naar een meet zou durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |