Lol. Dan is mijn hele klas anders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.
Zo gaat dat
Heb alleen nog tentamens dit blok en daarna stage+scriptie en klaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier geen last van. Maar gewoon niks van aantrekken.
Typisch iets voor jou.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan je vriend(in) straalbezopen leren kennen.
inderdaad, in die korte tijden dat ik mensen van het HBO hie rin Groningen heb gezien en gekend was het precies zo..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.
Zo gaat dat
wat is daar erg aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan je vriend(in) straalbezopen leren kennen.
Ik vind Lau in het echt veel leuker dan hier af en toequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook deels wel. Op internet reageer je vaak anders. Maarja, als het dan tot een meet komt, en het blijkt goed te gaan, waarom niet?
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook deels wel. Op internet reageer je vaak anders. Maarja, als het dan tot een meet komt, en het blijkt goed te gaan, waarom niet?
Goede discotheken en kroegen gaan altijd dicht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad, in die korte tijden dat ik mensen van het HBO hie rin Groningen heb gezien en gekend was het precies zo..
best kut trouwens, meeste kroegen enzo draaien van dat hiphop of neerlandse muziek, absoluut niet mijn ding.
Er was 1 goede discotheek in Appingedam, maar die is helaas dicht.
Lau heeft een te grote bek op fok die ze in werkelijkheid dan niet waarmaakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind Lau in het echt veel leuker dan hier af en toedaardoor denk ik gewoon aam hoe ze is als ze iets kuts post -bijvoorbeeld- en is dat voor mij minder een probleem
Hoe Mark zich soms profileert op internet... dan denk ik soms: hoop voor je dat hij niet zo is in het echt, tenzij het je smaak is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.
Mark.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe Mark zich soms profileert op internet... dan denk ik soms: hoop voor je dat hij niet zo is in het echt, tenzij het je smaak is...
Je wilt niet weten wat daar allemaal in past hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lau heeft een te grote bek op fok die ze in werkelijkheid dan niet waarmaakt.
Wat is typosch voor Gelderlanders?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ik ben nog nooit echt bezopen geweest, dus dat punt gaat voor mij al helemaal niet op..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand straalbezopen leren kennen waar ik vervolgens iets mee gedaan heb.
Anders reageren op internet is heel iets anders dan niemand kunnen vinden in het echt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.
Epic post is epic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar allemaal in past hoor
Voor mij zeker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.
ja meestal is je indruk stukken beter dan het idee dat je de volgende ochtend van diegene hebt maar boeiendquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Niets, maar toch is de eerste indruk dan heel anders.
Alle meisjes waar ik wat mee heb gedaan, heb ik in nuchtere staat leren kennen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit echt bezopen geweest, dus dat punt gaat voor mij al helemaal niet op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |