Heel vreemd dat jij die vraag dan stelt, en verder eenquote:
Enschede is volgens mij ook wel gemoedelijk, daar in het Oosten. Maar ik zou Eindhoven zeker aanbevelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Ravenous- het volgende:
Hmm hier heb ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht.
Maar maakt het erg uit of ik in Enschede of Eindhoven ga studeren qua nieuwe mensen leren kennen?
Da's wel een leuke grap trouwens, dood gevonden worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Enschede, niet om het een of ander, maar daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Ach, nu ook in mijn klas. Zo'n klasgenote is volgende week woensdag jarig en doet ze haar feestje. Nodigt ze bijna iedereen uit op enkele mensen na en ik val daar ook onder. Als ik me daar iets van aan zou trekken, zou ik wel een kutleven hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet nagaan van wie je iets wel kunt hebben en van wie niet. Als een vriend mij, niet voor de grap, een mongool noemt of whatever, ben ik dat na een uur weer vergeten. Als een onbekende me dat zegt, zeg ik er a wat op terug en b zal ik het wat langer onthouden.
Als je daar op moet gaan letten kan je beter in een kelder gaan wonen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in Enschede woont sowieso 1 *censuur*persoon
Enschede zit je echt in de middle of nowhere.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Enschede is volgens mij ook wel gemoedelijk, daar in het Oosten. Maar ik zou Eindhoven zeker aanbevelen.
Ik denk dat ik binnenkort het centrum maar eens ga checken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Enschede, niet om het een of ander, maar daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Maar ik heb bij Eindhoven altijd een doods idee, dat het vrij karakterloos is... Enschede is denk ik wel wat kleiner. Maar daarentegen is Eindhoven wel weer Brabantquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat Eindhoven gemoedelijker is. Maar dat weet ik niet.
Ja vooral dat laatste ja, achter iemands rug om pratenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, nu ook in mijn klas. Zo'n klasgenote is volgende week woensdag jarig en doet ze haar feestje. Nodigt ze bijna iedereen uit op enkele mensen na en ik val daar ook onder. Als ik me daar iets van aan zou trekken, zou ik wel een kutleven hebben.Vind het alleen een beetje triest dat je dat niet in iemands gezicht zegt.
mwah, Er woont daar een meisje, wat voor ze naar het HBO ging tegen mij heeft gezegd alcohol ranzig te vinden en dat ze het niet drinkt. Schijnt nu dat ze laatst enorm dronken is geweest en haar rolgordijn heeft gesloopt toen ze hem naar beneden wou doen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ga ik het niet redden volgend jaar.....
Joa, mwa. Ik ben er nooit geweest, maar ik heb het idee dat dat best meevalt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Enschede zit je echt in de middle of nowhere.
Ik wil jou echt meeten op schoolquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan drink ik wel voor jou. Zet ik alle lege glazen bij jou neer.
Maar, geef eens een antwoord op mijn vraag, waarbij horen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heel vreemd dat jij die vraag dan stelt, en verder eensmiley post.
Maar ik ben slecht in smiley lezen of zo...
Nieuwsgierigheid naar het onbekende.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, Er woont daar een meisje, wat voor ze naar het HBO ging tegen mij heeft gezegd alcohol ranzig te vinden en dat ze het niet drinkt. Schijnt nu dat ze laatst enorm dronken is geweest en haar rolgordijn heeft gesloopt toen ze hem naar beneden wou doen..
Ik heb niks met Eindhoven. Ik haat Eindhoven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik heb bij Eindhoven altijd een doods idee, dat het vrij karakterloos is... Enschede is denk ik wel wat kleiner. Maar daarentegen is Eindhoven wel weer Brabant
Zo gaat dat ook bij onsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, nu ook in mijn klas. Zo'n klasgenote is volgende week woensdag jarig en doet ze haar feestje. Nodigt ze bijna iedereen uit op enkele mensen na en ik val daar ook onder. Als ik me daar iets van aan zou trekken, zou ik wel een kutleven hebben.Vind het alleen een beetje triest dat je dat niet in iemands gezicht zegt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zou je nog alleen bij mn vriendin in bed laten
Ik snap wat je bedoelt en zo heb ik het ook ervarenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik heb bij Eindhoven altijd een doods idee, dat het vrij karakterloos is... Enschede is denk ik wel wat kleiner. Maar daarentegen is Eindhoven wel weer Brabant
Echt hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
Ah joh boeiend, ik ken mijn vriend door fok.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb wel serieus door FOK! een beter zelfbeeld gekregen, hoe triest dat ook klinkt.
vooral dat laatste vind ik vaak erg kut, dat ging ook zo bij die tweeling, ik had hjun heel graag even gebeld ofzo om alles op te lossen, maar dat wouden ze niet.. 1 keer toch geprobeerd haar te bellen, neemt ze niet op. ze zou me die avond mailen en tja, als ik rond 22.00 ofzo nog niks heb, word je wel wat ongeduldig..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Altijd ben ik bang dat iemand iets over mij vindt en als er gegiecheld wordt ben ik ook altijd bang dat het over mij gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Maar omdat ik het op de een of andere manier toch blijf denken, ga ik mij ook juist als een enorme autist gedragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh jongens, als ik me iets aan zou trekken van wat mensen van me zouden vinden zou ik nooit meer buiten komen.
[..]
Juist andersom, als je ergens bij wílt horen moet je in principe wel uitgaan. Ga je niet uit dan 'ga je nooit uit' en ben je ook niet echt 'gezellig' of zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar, geef eens een antwoord op mijn vraag, waarbij horen?
Als ik een aantal weken niet uitga, dan heb ik mijn vrienden gewoon nog steeds.
Je kan me niet wijsmaken dat dit in Groningen niet het geval is...
quote:En ga je niet naar studentenverenigingfeestjes dan ben je volgens velen ook wereldvreemd.
Dat komt voort uit het feit dat je gepest bent waarschijnlijk. Je daar over heen zetten vergt veel tijd en moeite.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Altijd ben ik bang dat iemand iets over mij vindt en als er gegiecheld wordt ben ik ook altijd bang dat het over mij gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Maar omdat ik het op de een of andere manier toch blijf denken, ga ik mij ook juist als een enorme autist gedragen
Enschede an sich is best een mooie stad, Eindhoven is idd heel kil. ben er 2 keer geweest, maar ik kan me er amper wat van herinneren, behalve dat ze een rotbocht in de ringweg hebben zitten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
Maarja, je hebt een hele vriendengroep om je heen, waarom zou je dan nog ergens anders bij willen horenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist andersom, als je ergens bij wílt horen moet je in principe wel uitgaan. Ga je niet uit dan 'ga je nooit uit' en ben je ook niet echt 'gezellig' of zo.
[..]
Dat had ik eerst ook. Nu heb ik dat minder, ook al heb ik het nog wel wat. Toen ik iets met Mark kreeg, is het enorm verbeterd. Ik heb ook een aantal vrienden (waaronder Blaxje, superheroquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Altijd ben ik bang dat iemand iets over mij vindt en als er gegiecheld wordt ben ik ook altijd bang dat het over mij gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Maar omdat ik het op de een of andere manier toch blijf denken, ga ik mij ook juist als een enorme autist gedragen
Das ook zo iets.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist andersom, als je ergens bij wílt horen moet je in principe wel uitgaan. Ga je niet uit dan 'ga je nooit uit' en ben je ook niet echt 'gezellig' of zo.
[..]
Ja inderdaad en mijn vrienden zeggen ook dat ik gewoon overdrijf maar toch is het lastig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat komt voort uit het feit dat je gepest bent waarschijnlijk. Je daar over heen zetten vergt veel tijd en moeite.
Dat vind ik ook niet triest, als het klikt... waarom zou je zo iemand dan laten lopen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah joh boeiend, ik ken mijn vriend door fok.
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maarja, je hebt een hele vriendengroep om je heen, waarom zou je dan nog ergens anders bij willen horen?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan je vriend(in) straalbezopen leren kennen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet triest, als het klikt... waarom zou je zo iemand dan laten lopen?
Als je studievertraging op wil lopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Das ook zo iets.
Is het nou verstandig om bij een studentenvereniging te gaan of niet?
Ik krijg het idee dat er alleen contactgestoorden bij zitten
Ja, zo denk ik dus ook, maar ach, als je iemand op internet vindt kun je het niet in het echt zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet triest, als het klikt... waarom zou je zo iemand dan laten lopen?
Hier geen last vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.
Zo gaat dat
Is ook deels wel. Op internet reageer je vaak anders. Maarja, als het dan tot een meet komt, en het blijkt goed te gaan, waarom niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik dus ook, maar ach, als je iemand op internet vindt kun je het niet in het echt zeggen ze wel eens.
Lol. Dan is mijn hele klas anders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.
Zo gaat dat
Heb alleen nog tentamens dit blok en daarna stage+scriptie en klaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier geen last van. Maar gewoon niks van aantrekken.
Typisch iets voor jou.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan je vriend(in) straalbezopen leren kennen.
inderdaad, in die korte tijden dat ik mensen van het HBO hie rin Groningen heb gezien en gekend was het precies zo..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo gaat dat
wat is daar erg aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan je vriend(in) straalbezopen leren kennen.
Ik vind Lau in het echt veel leuker dan hier af en toequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook deels wel. Op internet reageer je vaak anders. Maarja, als het dan tot een meet komt, en het blijkt goed te gaan, waarom niet?
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ook deels wel. Op internet reageer je vaak anders. Maarja, als het dan tot een meet komt, en het blijkt goed te gaan, waarom niet?
Goede discotheken en kroegen gaan altijd dicht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad, in die korte tijden dat ik mensen van het HBO hie rin Groningen heb gezien en gekend was het precies zo..
best kut trouwens, meeste kroegen enzo draaien van dat hiphop of neerlandse muziek, absoluut niet mijn ding.
Er was 1 goede discotheek in Appingedam, maar die is helaas dicht.
Lau heeft een te grote bek op fok die ze in werkelijkheid dan niet waarmaakt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind Lau in het echt veel leuker dan hier af en toedaardoor denk ik gewoon aam hoe ze is als ze iets kuts post -bijvoorbeeld- en is dat voor mij minder een probleem
Hoe Mark zich soms profileert op internet... dan denk ik soms: hoop voor je dat hij niet zo is in het echt, tenzij het je smaak is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het onzin. Omdat je op internet iemand vindt, kun je in het echt meteen niemand vinden? Da's bullcrap. Er zullen vast wel leuke jongens hier in de buurt wonen die mij leuk vonden/vinden, maar ik heb nou maar eenmaal iets met Gelderlanders. En ik ga niet iedere week naar Gelderland rijden en daar alles afstruinen.
Mark.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe Mark zich soms profileert op internet... dan denk ik soms: hoop voor je dat hij niet zo is in het echt, tenzij het je smaak is...
Je wilt niet weten wat daar allemaal in past hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lau heeft een te grote bek op fok die ze in werkelijkheid dan niet waarmaakt.
Wat is typosch voor Gelderlanders?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ik ben nog nooit echt bezopen geweest, dus dat punt gaat voor mij al helemaal niet op..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand straalbezopen leren kennen waar ik vervolgens iets mee gedaan heb.
Anders reageren op internet is heel iets anders dan niemand kunnen vinden in het echt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.
Epic post is epic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat daar allemaal in past hoor
Voor mij zeker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee? Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de uitspraak deels wel gegrond is. Op internet reageer ik bijvoorbeeld echt wel anders dan IRL. Op sommige vlakken niet, maar op sommige vlakken ook wel. En ik denk dat dat voor de meerderheid wel geldt.
ja meestal is je indruk stukken beter dan het idee dat je de volgende ochtend van diegene hebt maar boeiendquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Niets, maar toch is de eerste indruk dan heel anders.
Alle meisjes waar ik wat mee heb gedaan, heb ik in nuchtere staat leren kennen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit echt bezopen geweest, dus dat punt gaat voor mij al helemaal niet op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |