vooral dat laatste vind ik vaak erg kut, dat ging ook zo bij die tweeling, ik had hjun heel graag even gebeld ofzo om alles op te lossen, maar dat wouden ze niet.. 1 keer toch geprobeerd haar te bellen, neemt ze niet op. ze zou me die avond mailen en tja, als ik rond 22.00 ofzo nog niks heb, word je wel wat ongeduldig..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, nu ook in mijn klas. Zo'n klasgenote is volgende week woensdag jarig en doet ze haar feestje. Nodigt ze bijna iedereen uit op enkele mensen na en ik val daar ook onder. Als ik me daar iets van aan zou trekken, zou ik wel een kutleven hebben.Vind het alleen een beetje triest dat je dat niet in iemands gezicht zegt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik zou je nog alleen bij mn vriendin in bed laten
Altijd ben ik bang dat iemand iets over mij vindt en als er gegiecheld wordt ben ik ook altijd bang dat het over mij gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Maar omdat ik het op de een of andere manier toch blijf denken, ga ik mij ook juist als een enorme autist gedragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Goh jongens, als ik me iets aan zou trekken van wat mensen van me zouden vinden zou ik nooit meer buiten komen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
Juist andersom, als je ergens bij wílt horen moet je in principe wel uitgaan. Ga je niet uit dan 'ga je nooit uit' en ben je ook niet echt 'gezellig' of zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar, geef eens een antwoord op mijn vraag, waarbij horen?
Als ik een aantal weken niet uitga, dan heb ik mijn vrienden gewoon nog steeds.
Je kan me niet wijsmaken dat dit in Groningen niet het geval is...
quote:En ga je niet naar studentenverenigingfeestjes dan ben je volgens velen ook wereldvreemd.
Dat komt voort uit het feit dat je gepest bent waarschijnlijk. Je daar over heen zetten vergt veel tijd en moeite.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Altijd ben ik bang dat iemand iets over mij vindt en als er gegiecheld wordt ben ik ook altijd bang dat het over mij gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Maar omdat ik het op de een of andere manier toch blijf denken, ga ik mij ook juist als een enorme autist gedragen
Enschede an sich is best een mooie stad, Eindhoven is idd heel kil. ben er 2 keer geweest, maar ik kan me er amper wat van herinneren, behalve dat ze een rotbocht in de ringweg hebben zitten..quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik heb bij Eindhoven altijd een doods idee, dat het vrij karakterloos is... Enschede is denk ik wel wat kleiner. Maar daarentegen is Eindhoven wel weer Brabant
Hahaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
Maarja, je hebt een hele vriendengroep om je heen, waarom zou je dan nog ergens anders bij willen horenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist andersom, als je ergens bij wílt horen moet je in principe wel uitgaan. Ga je niet uit dan 'ga je nooit uit' en ben je ook niet echt 'gezellig' of zo.
[..]
Dat had ik eerst ook. Nu heb ik dat minder, ook al heb ik het nog wel wat. Toen ik iets met Mark kreeg, is het enorm verbeterd. Ik heb ook een aantal vrienden (waaronder Blaxje, superheroquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Altijd ben ik bang dat iemand iets over mij vindt en als er gegiecheld wordt ben ik ook altijd bang dat het over mij gaat terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is. Maar omdat ik het op de een of andere manier toch blijf denken, ga ik mij ook juist als een enorme autist gedragen
Das ook zo iets.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist andersom, als je ergens bij wílt horen moet je in principe wel uitgaan. Ga je niet uit dan 'ga je nooit uit' en ben je ook niet echt 'gezellig' of zo.
[..]
Ja inderdaad en mijn vrienden zeggen ook dat ik gewoon overdrijf maar toch is het lastig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat komt voort uit het feit dat je gepest bent waarschijnlijk. Je daar over heen zetten vergt veel tijd en moeite.
Dat vind ik ook niet triest, als het klikt... waarom zou je zo iemand dan laten lopen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah joh boeiend, ik ken mijn vriend door fok.
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maarja, je hebt een hele vriendengroep om je heen, waarom zou je dan nog ergens anders bij willen horen?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan je vriend(in) straalbezopen leren kennen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet triest, als het klikt... waarom zou je zo iemand dan laten lopen?
Als je studievertraging op wil lopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Das ook zo iets.
Is het nou verstandig om bij een studentenvereniging te gaan of niet?
Ik krijg het idee dat er alleen contactgestoorden bij zitten
Ja, zo denk ik dus ook, maar ach, als je iemand op internet vindt kun je het niet in het echt zeggen ze wel eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet triest, als het klikt... waarom zou je zo iemand dan laten lopen?
Hier geen last vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doel nu eventjes op studiegenoten... De mensen die niet zo vaak naar die aangelegenheden gaan zijn gelijk bestempeld als 'anders'.
Zo gaat dat
Is ook deels wel. Op internet reageer je vaak anders. Maarja, als het dan tot een meet komt, en het blijkt goed te gaan, waarom niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik dus ook, maar ach, als je iemand op internet vindt kun je het niet in het echt zeggen ze wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |