quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, kijk naar de PI van PeZu, hij daagt ons uit
taartquote:
Hij moet zijn mond houden, hij is weer een zinloze discussie aan het starten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, kijk naar de PI van PeZu, hij daagt ons uit
lekkerquote:
klopt ja, twitter is zinloos jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij moet zijn mond houden, hij is weer een zinloze discussie aan het starten.
taart met koffie en grote smintjesquote:
Je hebt nu toch al aardig wat zinnen gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij moet zijn mond houden, hij is weer een zinloze discussie aan het starten.
en daarna handen wassen met kwaaaak?quote:
Echt donder op. Deze discussie hebben we al gehad, wij vinden twitter niet nutteloos, jij wel. Opgelost, slotje.quote:
mwah zwitsal douchjequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daarna handen wassen met kwaaaak?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch al aardig wat zinnen gemaakt
Snel zijn ze, hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ik zit te F5 en de hele tijd, staat dit topic alweer centraal
Kut he zo'n sc bijhouden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ik zit te F5 en de hele tijd, staat dit topic alweer centraal
heb je honger ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt donder op. Deze discussie hebben we al gehad, wij vinden twitter niet nutteloos, jij wel. Opgelost, slotje.
Je bedoelt het debat? Ja, de politici waren gelukkig nog wel enigzins te volgen maar de rest niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch al aardig wat zinnen gemaakt
Hmhm, er is genoeg voor iedereenquote:
Als ik eerlijk ben. Twitter is best nutteloos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt donder op. Deze discussie hebben we al gehad, wij vinden twitter niet nutteloos, jij wel. Opgelost, slotje.
Zo groot ben jij toch niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, er is genoeg voor iedereen![]()
Wij? Als in: weer jij en DW?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Lollermods moeten het gewoon bovenaan laten staanquote:
In de breedte, mop, in de breedtequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de breedte, mop, in de breedte
KOM WE SLAAN ZE!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Lollermods moeten het gewoon bovenaan laten staan
vast welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]ik denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat is?quote:
Dat mag maar er is hier zo'n discussie over geweest die nergens op sloeg. Deze keer dus ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben. Twitter is best nutteloos.
*insert tromgeroffel*quote:
Maaar jij bent het toch met mij eens?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat mag maar er is hier zo'n discussie over geweest die nergens op sloeg. Deze keer dus ook.
en deze keer was er zelfs geen discussie maar een luna die haptequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat mag maar er is hier zo'n discussie over geweest die nergens op sloeg. Deze keer dus ook.
Nee het ging dit keer niet over twitter op FOK! maar twitter op twitter.quote:
Jij moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
en deze keer was er zelfs geen discussie maar een luna die hapte
niet alweeer die discussiequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Blijkbaar niet altijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maaar jij bent het toch met mij eens?
jij moet pi's leren lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon niet zo aanstellen.
Het ging op fok over twitter op twitter?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee het ging dit keer niet over twitter op FOK! maar twitter op twitter.naatje trouwens. Ik vroeg een ding aan naatje en PeZu moest er gelijk weer over gaan drammen.
Lekker logischequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging op fok over twitter op twitter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s.
klopt, jij, degene die ik btw ook quote, had het wel gelijk doorquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik waarschuwde al, luna, dat je naar de PI moest kijken
Och god, die UDUWO SC mentaliteitquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging op fok over twitter op twitter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s.
Ik ben ook degene die het altijd over PIs lezen en gebruiken heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, jij, degene die ik btw ook quote, had het wel gelijk door
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*quote:
ze zal wel ongesteld moeten wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook degene die het altijd over PIs lezen en gebruiken heeft
GMTAquote:
Je sluit maar achteraan in de rij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta aan DeLuna's kant. Maakt me niet uit waar het over gaat.
Dan sta je ook aan mijn kant, eindelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta aan DeLuna's kant. Maakt me niet uit waar het over gaat.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan sta je ook aan mijn kant, eindelijk
Heel veel kusjes, liefs en kudo's voor julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je sluit maar achteraan in de rij!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*
hee dat was gisteren op de tvquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LL heb je nog uitgezocht over faalangst rijexamen enz?
Thanks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*
Ja, zo kun je het ook opvattenquote:
Ja klopt. LL vertelde vandaag dat ze weer met rijlessen wil beginnen maar ze heeft gigantische faalangst dus heb ik haar dat meteen verteldquote:
dan ben je gewoon vrouwquote:
als jij de capslock uit zetquote:
soms hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt. LL vertelde vandaag dat ze weer met rijlessen wil beginnen maar ze heeft gigantische faalangst dus heb ik haar dat meteen verteld
Plaatselijk wel ja, niet non-stopquote:
hoi jijquote:
wat was nou je nieuws danquote:
AAAAAAAAaaaaaaaahhahaaaAAAAquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plaatselijk wel ja, niet non-stop
Ja ik weet het. Vaker niet dan wel enz.quote:
het was dacht ik trevs nieuwsquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vaker niet dan wel enz.
[ afbeelding ]
Voor mij The Prodigyquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/43537977/43
En om nog maar even door te twitteren, dit was voor mij het beste optreden op PinkPop, luna
hoe is het met je de nieuwe aanwinst in fam taartje ?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh
ps ik ga volgend jaar naar the wall live (roger waters tourt)![]()
8 april gelredome, kaarten gaan vrijdag in de verkoop
ja lieverdquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LL heb je nog uitgezocht over faalangst rijexamen enz?
ooh dat is wel sund, de muur gaat opgebouwd worden en natuurlijk afgebroken en enquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook!!!
Maar met de huidige financiele situatie hier kan ik dat ben ik bang wel op mn buik schrijven
Hoe reageerde lovelyman? En ja poepesnoet moet je ook even vragen of het CBR bij jou ook faalangstexaminatoren heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lieverdheb het gevonden maar ga eerst eens kijken wat die rijschool te vertellen heeft (instructeurs zijn opgeleid voor mensen met faalangst/rij-angst) dus ga morgen bellen voor proefles
NEEEEE MAN, Mika was echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HEHEH, ben je nu eindelijk van Mika afgestapt
En hey you en thin ice en mother enquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is wel sund, de muur gaat opgebouwd worden en natuurlijk afgebroken en en
goodbye blue sky live en veel meer moois
welke?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe is het met je de nieuwe aanwinst in fam taartje ?
Ga ik morgen allemaal doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe reageerde lovelyman? En ja poepesnoet moet je ook even vragen of het CBR bij jou ook faalangstexaminatoren heeft
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke?![]()
ohja, en ik ga slapen nu![]()
ja dat worden vele kippenvel momentjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hey you en thin ice en mother en
Slaap lekker lief taartjequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke?![]()
ohja, en ik ga slapen nu![]()
Zo'n proefles is er alleen om te kijken wat je al wel kunt en dus hoeveel lessen ze je aan kunnen gaan smeren he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik morgen allemaal doen
lovelyvriend heeft goedkeuring gegeven (eerst even balans op maken na die proefles uiteraard)
je stapt in en je trekt gewoon met piepende banden de straat uit en dan driftend de bocht omquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik morgen allemaal doen
lovelyvriend heeft goedkeuring gegeven (eerst even balans op maken na die proefles uiteraard)
Hopen dat het niet binnen 2 tellen uitverkocht is danquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
truste mop![]()
[..]
ja dat worden vele kippenvel momentjes
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekker lief taartje![]()
[..]
Zo'n proefles is er alleen om te kijken wat je al wel kunt en dus hoeveel lessen ze je aan kunnen gaan smeren he.
Ik mocht niet driften van mn instructeurquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
je stapt in en je trekt gewoon met piepende banden de straat uit en dan driftend de bocht om
Moshpitsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEEEEE MAN, Mika was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen bij The Prodigy was het publiek echt zo nieuw voor mij
Ik stond ineens middenin een moshpit, geweldig was dat.
ik help het je hopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hopen dat het niet binnen 2 tellen uitverkocht is dan
Ik heb Prodigy bij Lowlands al bestempeld als beste, dat doe ik niet elke keer als ze optredenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEEEEE MAN, Mika was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen bij The Prodigy was het publiek echt zo nieuw voor mij
Ik stond ineens middenin een moshpit, geweldig was dat.
whahaha wat flauw nouquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht niet driften van mn instructeur![]()
Tokio Drift was op tv en 1 dag later moest ik lessen, gingen we een parkeergarage in voor hellingproef enz. Dus toen vroeg ik of ik de film na mocht doen. Hij zei eerst welke? en toen heel verschrikt NEE JE DOET HET NIET!
Toen had ie door dat het om TD ging
Was iets minder leuk toen iemand met zijn dikke poten op mijn tenen ging staan maar achquote:
Dat valt nog mee. Beter dan kapotte wenkbrauwen, gescheurde lippen enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was iets minder leuk toen iemand met zijn dikke poten op mijn tenen ging staan maar ach![]()
![]()
dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was iets minder leuk toen iemand met zijn dikke poten op mijn tenen ging staan maar ach![]()
![]()
of eruit getrokken piercingsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Beter dan kapotte wenkbrauwen, gescheurde lippen enzo
Da's waar. Ik dacht echt dat ik 1000 ellebogen tegen mijn hoofd zou krijgen maar het waren er gewoon 0. Zo mooi was dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3. Placebo, Pendulum en OK GO.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom zijn er maar twee leuke dingen op Lowlands?
Welke lippen zijn er gescheurd dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Bloeden ook niet eigenlijk. Wel brekenquote:
Ik krijg wel altijd klappen tegen m;n hoofd maar ja ik ben ook kleinquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar. Ik dacht echt dat ik 1000 ellebogen tegen mijn hoofd zou krijgen maar het waren er gewoon 0. Zo mooi was dat.
Ik zie er wel een stuk of 5quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom zijn er maar twee leuke dingen op Lowlands?
Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3. Placebo, Pendulum en OK GO.
Voor Pendulum alleen zou ik al 150,- neertellen.
Vies kind.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Welke lippen zijn er gescheurd dan?
Noem ze eens op. Ondanks dat ik het niet eens ben met jouw smaak.quote:
ik betaalde vorig jaar voor sonisphere en ik wou dat pendulum niet was gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3. Placebo, Pendulum en OK GO.
Voor Pendulum alleen zou ik al 150,- neertellen.
ik heb gezien hoe erbij cannibal corpse op waldrock bij zon gast zijn nekpiercing eruit werd getrokken dat bloede als een rundquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Bloeden ook niet eigenlijk. Wel breken
quote:
Waren ze zo crack?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik betaalde vorig jaar voor sonisphere en ik wou dat pendulum niet was gekomen_!
die clip is geniaalquote:
Nastyquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gezien hoe erbij cannibal corpse op waldrock bij zon gast zijn nekpiercing eruit werd getrokken dat bloede als een rund
Ik heb vandaag gedouched en in bad gelegen.quote:
Ja idd, gewoon dat ;t in 1x is opgenomenquote:
ik heb er ook niet zoveel meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NastyBlij dat ik dat nooit gehad ehb. En dat ik niet zoveel piercings meer heb.
netjes gedaan danquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon dat ;t in 1x is opgenomen
Dat zullen ze ook wel een aantal keer over hebben gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon dat ;t in 1x is opgenomen
ja heel bijzonder waren ze niet toen neequote:
Je ziet ;t ook wel, die gast met die rode broek gaat bijna onderuit op 0.58quote:
Ik stond opeens tussen jongens van 1.90 dus in dat geval was ik ook erg klein.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg wel altijd klappen tegen m;n hoofd maar ja ik ben ook klein
Een aantal?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook wel een aantal keer over hebben gedaan
Ik sta altijd tussen de dudes van 1.90quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond opeens tussen jongens van 1.90 dus in dat geval was ik ook erg klein.
058 WEEST WELquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ziet ;t ook wel, die gast met die rode broek gaat bijna onderuit op 0.58
WUST RELLE MUST 058 BELLE!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
058 WEEST WEL: D: D:D
![]()
:D: D: D
: D:
Ja maar toen Pink nog op de schermen te zien was stond ik nog tussen mensen van mijn eigen lengte. En toen begonnen ze met spelen was ik die vriend van me kwijtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta altijd tussen de dudes van 1.90
Goed bezig danquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar toen Pink nog op de schermen te zien was stond ik nog tussen mensen van mijn eigen lengte. En toen begonnen ze met spelen was ik die vriend van me kwijtMaar die vond ik gelukkig al vrij snel weer terug
ja maar vergeleken bij jou is iedereen al snel heel grootquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta altijd tussen de dudes van 1.90
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das leukquote:
trustequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jijinto bdsm dat je rellen teelfoonex vind?![]()
bed
Leuke combi tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jijinto bdsm dat je rellen teelfoonex vind?![]()
bed
Ik wil je wel bellen hoorquote:
Prioriteiten stellen hequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm je probeert wel eens wat
[..]
ik ga zo naar bed
Ik ook, wie :gaan we slopen?quote:
Via msn kan ook wel andersquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik zit nog even in een boeiend gesprek (op msn)
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar vergeleken bij jou is iedereen al snel heel grootVergeleken bij jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is grappig.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Dat kan tot leuke situaties leidenquote:
Ik kwam vd weer erachter dat ik wel 3 cm ben gekrompenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waarom ben ik daar nog niet achter
het is een ingebouwde webcam vd laptopquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan tot leuke situaties leiden
En waarom wist ik datquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam vd weer erachter dat ik wel 3 cm ben gekrompen
De mijne doet het ookquote:[..]u never asked
Welke idioot maakt o.us nou weer mod?quote:
Hoe klein ben je nu?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam vd weer erachter dat ik wel 3 cm ben gekrompen
[..]u never asked
Zo;n ding heb ik ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is een ingebouwde webcam vd laptop
niet pixelwaardig te noemen
Ze kunnen in ONZ nog wel een lollermod gebruiken.quote:
1.66quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe klein ben je nu?
[..]
Zo;n ding heb ik ook.
SWJ past beter in KLB inderdaad.quote:
Eigenlijk is o.us best tof.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke idioot maakt o.us nou weer mod?
Verdomme je bent nog steeds groter dan ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1.66
maar ik geloofter niks van, vond 69 een veel mooier getal
mja ik webcam nooit zo nie weten hoe de kwaliteit is ::D
NU echt weg![]()
Slaap lekker lieverdjes
KLB.quote:
Niks mis met de worm.quote:
Nou moet jij niet liegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme je bent nog steeds groter dan ik.
En ik cam ook nooit.
Ik zie ;m alleen baggeren.quote:
Bijna nooit dan.quote:
SWJ ligt al op één oorquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die verwijderd SWJ nog sneller dan dat ik een goede OP kan verzinnen.
Jij ging zo'n 15 minuten geleden al op bed tochquote:
waar denk je dat ik benquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij ging zo'n 15 minuten geleden al op bed toch
Niet hier, dus thuis in bed vanaf de mobiel, wilde gok.quote:
Moet het?quote:
Ik ga morgen op vakantiequote:
En waar gaan de reizen heen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga morgen op vakantie
En volgende maand weer.
Maakt mij dat een soort Bill Gates?
Texel en Kroatië.quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar gaan de reizen heen?
Denk het nog net niet
Die negeren we ook, dus waarom SWJ dan ook nietquote:
Naat heeft gelijk parasietje, dat is op zich wel een paul uitspraakquote:
Rovinj of Medulin, weet ik niet zeker meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ez, Kroatie is tof. Waar in Kroatie ga je ongeveer heen?
Ik ben vorig jaar in Poreç geweest. Mooie vakantie gehad. Alleen jammer dat ze geen echte stranden hebben maar alleen van die nep strandjes. Rovinj hebben ze een mooi uitgaanscentrum met alles dicht bij elkaar. Medulin ken ik niet zo goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rovinj of Medulin, weet ik niet zeker meer.Maar volgens mij Medulin
Al eerder in Poreç geweest, dus ik moet je gelijk geven. Kroatië is tof.
Inderdaad, dat vond ik ook jammer. En ze zee-egels. Rovinj zijn we toen ook heen geweest, daar zat toch zo'n terrein met allemaal van die kroegjes bij elkaar. Allemaal verschillende muziek enzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Poreç geweest. Mooie vakantie gehad. Alleen jammer dat ze geen echte stranden hebben maar alleen van die nep strandjes. Rovinj hebben ze een mooi uitgaanscentrum met alles dicht bij elkaar. Medulin ken ik niet zo goed.
Hoi ik ga in je tas zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rovinj of Medulin, weet ik niet zeker meer.Maar volgens mij Medulin
Al eerder in Poreç geweest, dus ik moet je gelijk geven. Kroatië is tof.
Ik ook niet. Ik weet wel dat ik weer naar Italie wil.quote:
Ook nog ergens specifiek in Italië?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet wel dat ik weer naar Italie wil.
Ik wil naar zwitserland, en de scandinavische landenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja die zee-egels zijn ook vervelend. Ja dat terrein bedoel ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond ik ook jammer. En ze zee-egels. Rovinj zijn we toen ook heen geweest, daar zat toch zo'n terrein met allemaal van die kroegjes bij elkaar. Allemaal verschillende muziek enzo?
In het zuiden in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ook nog ergens specifiek in Italië?
Samen naar Finland gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil naar zwitserland, en de scandinavische landen
nu eerst tandarts bellen
Wij gaan toch naar Ierland samen? Will opzoeken.quote:
Daar pas jij niet in. En daar zit mijn bier in. Koffer dan misschien?quote:
Oh, dat zou ik ook niet erg vindenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We waren daar met zo'n tourbus, en die moet op tijd weg. Bart heeft ff met die chauffeur staan praten, en voor een paar drankjes wilde hij wel een uurtje later wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die zee-egels zijn ook vervelend. Ja dat terrein bedoel ikStuk of 6/7 verschillende kroegen inderdaad met verschillende muziek. Goed vermaakt daar.
En naar 0 gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zie DW zo ineens 3 vakanties plannen
]http://vimeo.com/11986796[/quote][/url]quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in. En daar zit mijn bier in. Koffer dan misschien?
Trouwens, jij moet deze ff kijken: [url=http://vimeo.com/11986796
Moet ik je meenemen ofzo? Echtelijke vakantiequote:[..]
Oh, dat zou ik ook niet erg vinden
Haha goed geregeldquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We waren daar met zo'n tourbus, en die moet op tijd weg. Bart heeft ff met die chauffeur staan praten, en voor een paar drankjes wilde hij wel een uurtje later weg
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan toch naar Ierland samen? Will opzoeken.
Wat ben je goed!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in. En daar zit mijn bier in. Koffer dan misschien?
Trouwens, jij moet deze ff kijken: http://vimeo.com/11986796
[..]
Oh, dat zou ik ook niet erg vinden
[..]
We waren daar met zo'n tourbus, en die moet op tijd weg. Bart heeft ff met die chauffeur staan praten, en voor een paar drankjes wilde hij wel een uurtje later weg
Plannen is leukquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef eNGine10 het volgende:
Dus jullie gaan in aug naar Italië?quote:
Goed he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef eNGine10 het volgende:
Hij is weg met de Sneekweek. Dat wordt leuk voor mij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat ben je goed!!
[..]
Plannen is leuk![]()
[..]
Dus jullie gaan in aug naar Italië?
Quotefail?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zuip wel voor ruimte.
Ik kijk straks, Spice Girls op de radio![]()
![]()
Hoeft niet hoor. Ik heb nu al te horen gekregen dat ik het volgende zakenreisje mee moet.quote:[..]
Moet ik je meenemen ofzo? Echtelijke vakantie
Dat zijn de bestequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha goed geregeld![]()
Wij hadden hetzelfde de 1e keer. 2de keer gewoon met een taxi gegaan, ging die chauffeur op de achterbank liggen slapen en we moesten hem maar wakker maken als we weer naar huis toe wilden.
Dat wil ze niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jullie gaan in aug naar Italië?
Geen idee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is weg met de Sneekweek. Dat wordt leuk voor mij.
Wanneer gaan we naar Ierland?
Lieve meneerquote:
Pepequote:
Festivals zijn ook leuk!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed he.Ik doe niet aan vakanties eigenlijk, omdat ik er geen geld voor heb. Festivals!
Hoewel wel al 3 jaar het plan staat om naar Venetië te gaan met een homie.
Weet ik veel, nooit uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Quotefail?
En jij past niet in een Eastpak, hoe klein je ook bent.
Waarom? Waarheen? Kan je een stoeipoes meenemen?quote:[..]
Hoeft niet hoor. Ik heb nu al te horen gekregen dat ik het volgende zakenreisje mee moet.
Ik heb er het geld niet voor, en in augustus al helemaal niet.quote:[..]
Dat zijn de beste
[..]
Dat wil ze niet.
Ik heb nog 60,- ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ik ben atm net zo arm als jij.
Ik ga naar de zwarte cross, meer niet denk ik. En sowieso een week lang zuipen in augustus hequote:Op donderdag 3 juni 2010 09:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Festivals zijn ook leuk!Alhoewel ik een weekje weg toch net wat relaxter vind. Gewoon een hele week niks hoeven te doen, heerlijk.
Maar ik doe van allebei een beetje. Ga ook een stuk of 3/4 festivals bezoeken, al zullen dat wel andere als jou zijn
1300 uurquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieve meneer![]()
Hoe laat word je gekraakt?
Doe ook maar niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik veel, nooit uitgeprobeerd.
Omdat datacenter. Nog niet bekend. Prolly notquote:[..]
Waarom? Waarheen? Kan je een stoeipoes meenemen?
Ook dat. Ik gok dat ik dan ook weer een stuk armer benquote:[..]
Ik heb er het geld niet voor, en in augustus al helemaal niet.
hoezewiezewassewat?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Posten in het oranjegekte topic levert ook al wanhopige fokkers op
Waarom niet?quote:
Darnit!quote:[..]
Omdat datacenter. Nog niet bekend. Prolly not
Ik weet het wel zeker.quote:[..]
Ook dat. Ik gok dat ik dan ook weer een stuk armer ben
Ik krijg dinsdag weer geld bijquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet te geloven maar je bent rijker dan mij
(ik wacht op mijn geld namelijk)
Kreeg een pm stond in dat iemand me had zien posten daar en mijn ondertitel was geniaal en de andere gebruikelijke wanhopige vragenquote:
ooh fok gewoonquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kreeg een pm stond in dat iemand me had zien posten daar en mijn ondertitel was geniaal en de andere gebruikelijke wanhopige vragen
Het zou fijn zijn als ik mijn geld natuurlijk VOOR het weekend krijg.. ik ga zaterdag naar Ikea en zondag utrechtquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg dinsdag weer geld bij
Maar dit weekend moet ik geld uitgeven.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als ik mijn geld natuurlijk VOOR het weekend krijg.. ik ga zaterdag naar Ikea en zondag utrecht
Ik kreeg ook een pm over mijn S&G fotoquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kreeg een pm stond in dat iemand me had zien posten daar en mijn ondertitel was geniaal en de andere gebruikelijke wanhopige vragen
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
op een zaterdag naar de ikea wat dapper
Je moest eens weten wat voor stoer wijf ik benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fokquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een pm over mijn S&G fotoMooie foto, daar zou ik wel eens mee willen spelen...
Ik : Met die foto? Succes!
En op ignore
Ghehe ja uitprinten en kraanvogel van vouwenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een pm over mijn S&G fotoMooie foto, daar zou ik wel eens mee willen spelen...
En op ignore
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja uitprinten en kraanvogel van vouwen
Hoi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En op ignore
Verrek ja jij bent een schorpioenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoi.
Wat doe je vanavond?![]()
Groetjes,
Een wanhopig schorpioentje.
Niets mis met schorpioenenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verrek ja jij bent een schorpioen![]()
Ik heb LL bij mij thuis op de bank gehadquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:58 schreef eNGine10 het volgende:
Ik wist niet dat er foto's waren LL, bedankt dat je het hier nog even meldt![]()
Niet mis met schorpioenenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verrek ja jij bent een schorpioen![]()
quote:
Ik en schorpioenen gaat gewoon niet goedquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik en schorpioenen gaat gewoon niet goed![]()
oa mn ex is schorpioen
We houden het toch al een tijd vol.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik en schorpioenen gaat gewoon niet goed![]()
oa mn ex is schorpioen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb LL bij mij thuis op de bank gehad
De foto of de enige echte?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt al best veel fokkers op de bank gehadquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True maar op een of andere manier gaat het altijd mis. Geen idee eigenlijk of weegschalen botsen met schorpioenen. Deze weegschaal wel iigquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
we zijn toch niet allemaal hetzelfde
Hoi Os.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoi.
Wat doe je vanavond?![]()
Groetjes,
Een wanhopig schorpioentje.
Wij gingen voor de 25 jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We houden het toch al een tijd vol.![]()
* Ezechielk scheidingspapieren maar vast aanvraagt ;'(
Succesquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu moet ik weg want ik moet naar de dokter en ik ben al laat
Sterkte wijffiequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
The one and only, IRL.quote:
Hmm dat is beter dan een Geitquote:
Rust in vrede liefje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |