Die negeren we ook, dus waarom SWJ dan ook nietquote:
Naat heeft gelijk parasietje, dat is op zich wel een paul uitspraakquote:
Rovinj of Medulin, weet ik niet zeker meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ez, Kroatie is tof. Waar in Kroatie ga je ongeveer heen?
Ik ben vorig jaar in Poreç geweest. Mooie vakantie gehad. Alleen jammer dat ze geen echte stranden hebben maar alleen van die nep strandjes. Rovinj hebben ze een mooi uitgaanscentrum met alles dicht bij elkaar. Medulin ken ik niet zo goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rovinj of Medulin, weet ik niet zeker meer.Maar volgens mij Medulin
Al eerder in Poreç geweest, dus ik moet je gelijk geven. Kroatië is tof.
Inderdaad, dat vond ik ook jammer. En ze zee-egels. Rovinj zijn we toen ook heen geweest, daar zat toch zo'n terrein met allemaal van die kroegjes bij elkaar. Allemaal verschillende muziek enzo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Poreç geweest. Mooie vakantie gehad. Alleen jammer dat ze geen echte stranden hebben maar alleen van die nep strandjes. Rovinj hebben ze een mooi uitgaanscentrum met alles dicht bij elkaar. Medulin ken ik niet zo goed.
Hoi ik ga in je tas zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rovinj of Medulin, weet ik niet zeker meer.Maar volgens mij Medulin
Al eerder in Poreç geweest, dus ik moet je gelijk geven. Kroatië is tof.
Ik ook niet. Ik weet wel dat ik weer naar Italie wil.quote:
Ook nog ergens specifiek in Italië?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet wel dat ik weer naar Italie wil.
Ik wil naar zwitserland, en de scandinavische landenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja die zee-egels zijn ook vervelend. Ja dat terrein bedoel ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond ik ook jammer. En ze zee-egels. Rovinj zijn we toen ook heen geweest, daar zat toch zo'n terrein met allemaal van die kroegjes bij elkaar. Allemaal verschillende muziek enzo?
In het zuiden in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ook nog ergens specifiek in Italië?
Samen naar Finland gaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil naar zwitserland, en de scandinavische landen
nu eerst tandarts bellen
Wij gaan toch naar Ierland samen? Will opzoeken.quote:
Daar pas jij niet in. En daar zit mijn bier in. Koffer dan misschien?quote:
Oh, dat zou ik ook niet erg vindenquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We waren daar met zo'n tourbus, en die moet op tijd weg. Bart heeft ff met die chauffeur staan praten, en voor een paar drankjes wilde hij wel een uurtje later wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja die zee-egels zijn ook vervelend. Ja dat terrein bedoel ikStuk of 6/7 verschillende kroegen inderdaad met verschillende muziek. Goed vermaakt daar.
En naar 0 gaanquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zie DW zo ineens 3 vakanties plannen
]http://vimeo.com/11986796[/quote][/url]quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar pas jij niet in. En daar zit mijn bier in. Koffer dan misschien?
Trouwens, jij moet deze ff kijken: [url=http://vimeo.com/11986796
Moet ik je meenemen ofzo? Echtelijke vakantiequote:[..]
Oh, dat zou ik ook niet erg vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |