Och god, die UDUWO SC mentaliteitquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging op fok over twitter op twitter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s.
Ik ben ook degene die het altijd over PIs lezen en gebruiken heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, jij, degene die ik btw ook quote, had het wel gelijk door
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*quote:
ze zal wel ongesteld moeten wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook degene die het altijd over PIs lezen en gebruiken heeft
GMTAquote:
Je sluit maar achteraan in de rij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta aan DeLuna's kant. Maakt me niet uit waar het over gaat.
Dan sta je ook aan mijn kant, eindelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta aan DeLuna's kant. Maakt me niet uit waar het over gaat.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan sta je ook aan mijn kant, eindelijk
Heel veel kusjes, liefs en kudo's voor julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je sluit maar achteraan in de rij!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*
hee dat was gisteren op de tvquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LL heb je nog uitgezocht over faalangst rijexamen enz?
Thanks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*
Ja, zo kun je het ook opvattenquote:
Ja klopt. LL vertelde vandaag dat ze weer met rijlessen wil beginnen maar ze heeft gigantische faalangst dus heb ik haar dat meteen verteldquote:
dan ben je gewoon vrouwquote:
als jij de capslock uit zetquote:
soms hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt. LL vertelde vandaag dat ze weer met rijlessen wil beginnen maar ze heeft gigantische faalangst dus heb ik haar dat meteen verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |