quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, kijk naar de PI van PeZu, hij daagt ons uit
taartquote:
Hij moet zijn mond houden, hij is weer een zinloze discussie aan het starten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, kijk naar de PI van PeZu, hij daagt ons uit
lekkerquote:
klopt ja, twitter is zinloos jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij moet zijn mond houden, hij is weer een zinloze discussie aan het starten.
taart met koffie en grote smintjesquote:
Je hebt nu toch al aardig wat zinnen gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij moet zijn mond houden, hij is weer een zinloze discussie aan het starten.
en daarna handen wassen met kwaaaak?quote:
Echt donder op. Deze discussie hebben we al gehad, wij vinden twitter niet nutteloos, jij wel. Opgelost, slotje.quote:
mwah zwitsal douchjequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en daarna handen wassen met kwaaaak?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch al aardig wat zinnen gemaakt
Snel zijn ze, hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ik zit te F5 en de hele tijd, staat dit topic alweer centraal
Kut he zo'n sc bijhouden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ik zit te F5 en de hele tijd, staat dit topic alweer centraal
heb je honger ofzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt donder op. Deze discussie hebben we al gehad, wij vinden twitter niet nutteloos, jij wel. Opgelost, slotje.
Je bedoelt het debat? Ja, de politici waren gelukkig nog wel enigzins te volgen maar de rest niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch al aardig wat zinnen gemaakt
Hmhm, er is genoeg voor iedereenquote:
Als ik eerlijk ben. Twitter is best nutteloos.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt donder op. Deze discussie hebben we al gehad, wij vinden twitter niet nutteloos, jij wel. Opgelost, slotje.
Zo groot ben jij toch niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, er is genoeg voor iedereen![]()
Wij? Als in: weer jij en DW?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:
Lollermods moeten het gewoon bovenaan laten staanquote:
In de breedte, mop, in de breedtequote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de breedte, mop, in de breedte
KOM WE SLAAN ZE!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Lollermods moeten het gewoon bovenaan laten staan
vast welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]ik denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat is?quote:
Dat mag maar er is hier zo'n discussie over geweest die nergens op sloeg. Deze keer dus ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben. Twitter is best nutteloos.
*insert tromgeroffel*quote:
Maaar jij bent het toch met mij eens?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat mag maar er is hier zo'n discussie over geweest die nergens op sloeg. Deze keer dus ook.
en deze keer was er zelfs geen discussie maar een luna die haptequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat mag maar er is hier zo'n discussie over geweest die nergens op sloeg. Deze keer dus ook.
Nee het ging dit keer niet over twitter op FOK! maar twitter op twitter.quote:
Jij moet je gewoon niet zo aanstellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
en deze keer was er zelfs geen discussie maar een luna die hapte
niet alweeer die discussiequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Blijkbaar niet altijdquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maaar jij bent het toch met mij eens?
jij moet pi's leren lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon niet zo aanstellen.
Het ging op fok over twitter op twitter?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee het ging dit keer niet over twitter op FOK! maar twitter op twitter.naatje trouwens. Ik vroeg een ding aan naatje en PeZu moest er gelijk weer over gaan drammen.
Lekker logischequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging op fok over twitter op twitter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s.
klopt, jij, degene die ik btw ook quote, had het wel gelijk doorquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik waarschuwde al, luna, dat je naar de PI moest kijken
Och god, die UDUWO SC mentaliteitquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging op fok over twitter op twitter?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
p.s.
Ik ben ook degene die het altijd over PIs lezen en gebruiken heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, jij, degene die ik btw ook quote, had het wel gelijk door
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*quote:
ze zal wel ongesteld moeten wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook degene die het altijd over PIs lezen en gebruiken heeft
GMTAquote:
Je sluit maar achteraan in de rij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta aan DeLuna's kant. Maakt me niet uit waar het over gaat.
Dan sta je ook aan mijn kant, eindelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:38 schreef Stoeprand het volgende:
Ik sta aan DeLuna's kant. Maakt me niet uit waar het over gaat.
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan sta je ook aan mijn kant, eindelijk
Heel veel kusjes, liefs en kudo's voor julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je sluit maar achteraan in de rij!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*
hee dat was gisteren op de tvquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LL heb je nog uitgezocht over faalangst rijexamen enz?
Thanks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Je bent gewoon in een kutbui. *geeft bemoedigend klopje op schouder*
Ja, zo kun je het ook opvattenquote:
Ja klopt. LL vertelde vandaag dat ze weer met rijlessen wil beginnen maar ze heeft gigantische faalangst dus heb ik haar dat meteen verteldquote:
dan ben je gewoon vrouwquote:
als jij de capslock uit zetquote:
soms hehquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja klopt. LL vertelde vandaag dat ze weer met rijlessen wil beginnen maar ze heeft gigantische faalangst dus heb ik haar dat meteen verteld
Plaatselijk wel ja, niet non-stopquote:
hoi jijquote:
wat was nou je nieuws danquote:
AAAAAAAAaaaaaaaahhahaaaAAAAquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plaatselijk wel ja, niet non-stop
Ja ik weet het. Vaker niet dan wel enz.quote:
het was dacht ik trevs nieuwsquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vaker niet dan wel enz.
[ afbeelding ]
Voor mij The Prodigyquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/43537977/43
En om nog maar even door te twitteren, dit was voor mij het beste optreden op PinkPop, luna
hoe is het met je de nieuwe aanwinst in fam taartje ?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh
ps ik ga volgend jaar naar the wall live (roger waters tourt)![]()
8 april gelredome, kaarten gaan vrijdag in de verkoop
ja lieverdquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
LL heb je nog uitgezocht over faalangst rijexamen enz?
ooh dat is wel sund, de muur gaat opgebouwd worden en natuurlijk afgebroken en enquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook!!!
Maar met de huidige financiele situatie hier kan ik dat ben ik bang wel op mn buik schrijven
Hoe reageerde lovelyman? En ja poepesnoet moet je ook even vragen of het CBR bij jou ook faalangstexaminatoren heeftquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lieverdheb het gevonden maar ga eerst eens kijken wat die rijschool te vertellen heeft (instructeurs zijn opgeleid voor mensen met faalangst/rij-angst) dus ga morgen bellen voor proefles
NEEEEE MAN, Mika was echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HEHEH, ben je nu eindelijk van Mika afgestapt
En hey you en thin ice en mother enquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is wel sund, de muur gaat opgebouwd worden en natuurlijk afgebroken en en
goodbye blue sky live en veel meer moois
welke?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe is het met je de nieuwe aanwinst in fam taartje ?
Ga ik morgen allemaal doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe reageerde lovelyman? En ja poepesnoet moet je ook even vragen of het CBR bij jou ook faalangstexaminatoren heeft
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke?![]()
ohja, en ik ga slapen nu![]()
ja dat worden vele kippenvel momentjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hey you en thin ice en mother en
Slaap lekker lief taartjequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke?![]()
ohja, en ik ga slapen nu![]()
Zo'n proefles is er alleen om te kijken wat je al wel kunt en dus hoeveel lessen ze je aan kunnen gaan smeren he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik morgen allemaal doen
lovelyvriend heeft goedkeuring gegeven (eerst even balans op maken na die proefles uiteraard)
je stapt in en je trekt gewoon met piepende banden de straat uit en dan driftend de bocht omquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga ik morgen allemaal doen
lovelyvriend heeft goedkeuring gegeven (eerst even balans op maken na die proefles uiteraard)
Hopen dat het niet binnen 2 tellen uitverkocht is danquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
truste mop![]()
[..]
ja dat worden vele kippenvel momentjes
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Slaap lekker lief taartje![]()
[..]
Zo'n proefles is er alleen om te kijken wat je al wel kunt en dus hoeveel lessen ze je aan kunnen gaan smeren he.
Ik mocht niet driften van mn instructeurquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
je stapt in en je trekt gewoon met piepende banden de straat uit en dan driftend de bocht om
Moshpitsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEEEEE MAN, Mika was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen bij The Prodigy was het publiek echt zo nieuw voor mij
Ik stond ineens middenin een moshpit, geweldig was dat.
ik help het je hopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hopen dat het niet binnen 2 tellen uitverkocht is dan
Ik heb Prodigy bij Lowlands al bestempeld als beste, dat doe ik niet elke keer als ze optredenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEEEEE MAN, Mika was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen bij The Prodigy was het publiek echt zo nieuw voor mij
Ik stond ineens middenin een moshpit, geweldig was dat.
whahaha wat flauw nouquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht niet driften van mn instructeur![]()
Tokio Drift was op tv en 1 dag later moest ik lessen, gingen we een parkeergarage in voor hellingproef enz. Dus toen vroeg ik of ik de film na mocht doen. Hij zei eerst welke? en toen heel verschrikt NEE JE DOET HET NIET!
Toen had ie door dat het om TD ging
Was iets minder leuk toen iemand met zijn dikke poten op mijn tenen ging staan maar achquote:
Dat valt nog mee. Beter dan kapotte wenkbrauwen, gescheurde lippen enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was iets minder leuk toen iemand met zijn dikke poten op mijn tenen ging staan maar ach![]()
![]()
dat hoort er nou eenmaal bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was iets minder leuk toen iemand met zijn dikke poten op mijn tenen ging staan maar ach![]()
![]()
of eruit getrokken piercingsquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Beter dan kapotte wenkbrauwen, gescheurde lippen enzo
Da's waar. Ik dacht echt dat ik 1000 ellebogen tegen mijn hoofd zou krijgen maar het waren er gewoon 0. Zo mooi was dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3. Placebo, Pendulum en OK GO.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom zijn er maar twee leuke dingen op Lowlands?
Welke lippen zijn er gescheurd dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Bloeden ook niet eigenlijk. Wel brekenquote:
Ik krijg wel altijd klappen tegen m;n hoofd maar ja ik ben ook kleinquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's waar. Ik dacht echt dat ik 1000 ellebogen tegen mijn hoofd zou krijgen maar het waren er gewoon 0. Zo mooi was dat.
Ik zie er wel een stuk of 5quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:57 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom zijn er maar twee leuke dingen op Lowlands?
Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3. Placebo, Pendulum en OK GO.
Voor Pendulum alleen zou ik al 150,- neertellen.
Vies kind.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Welke lippen zijn er gescheurd dan?
Noem ze eens op. Ondanks dat ik het niet eens ben met jouw smaak.quote:
ik betaalde vorig jaar voor sonisphere en ik wou dat pendulum niet was gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3. Placebo, Pendulum en OK GO.
Voor Pendulum alleen zou ik al 150,- neertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |