ik heb gezien hoe erbij cannibal corpse op waldrock bij zon gast zijn nekpiercing eruit werd getrokken dat bloede als een rundquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Bloeden ook niet eigenlijk. Wel breken
quote:
Waren ze zo crack?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik betaalde vorig jaar voor sonisphere en ik wou dat pendulum niet was gekomen_!
die clip is geniaalquote:
Nastyquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gezien hoe erbij cannibal corpse op waldrock bij zon gast zijn nekpiercing eruit werd getrokken dat bloede als een rund
Ik heb vandaag gedouched en in bad gelegen.quote:
Ja idd, gewoon dat ;t in 1x is opgenomenquote:
ik heb er ook niet zoveel meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NastyBlij dat ik dat nooit gehad ehb. En dat ik niet zoveel piercings meer heb.
netjes gedaan danquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon dat ;t in 1x is opgenomen
Dat zullen ze ook wel een aantal keer over hebben gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, gewoon dat ;t in 1x is opgenomen
ja heel bijzonder waren ze niet toen neequote:
Je ziet ;t ook wel, die gast met die rode broek gaat bijna onderuit op 0.58quote:
Ik stond opeens tussen jongens van 1.90 dus in dat geval was ik ook erg klein.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg wel altijd klappen tegen m;n hoofd maar ja ik ben ook klein
Een aantal?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook wel een aantal keer over hebben gedaan
Ik sta altijd tussen de dudes van 1.90quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik stond opeens tussen jongens van 1.90 dus in dat geval was ik ook erg klein.
058 WEEST WELquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ziet ;t ook wel, die gast met die rode broek gaat bijna onderuit op 0.58
WUST RELLE MUST 058 BELLE!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
058 WEEST WEL: D: D:D
![]()
:D: D: D
: D:
Ja maar toen Pink nog op de schermen te zien was stond ik nog tussen mensen van mijn eigen lengte. En toen begonnen ze met spelen was ik die vriend van me kwijtquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta altijd tussen de dudes van 1.90
Goed bezig danquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar toen Pink nog op de schermen te zien was stond ik nog tussen mensen van mijn eigen lengte. En toen begonnen ze met spelen was ik die vriend van me kwijtMaar die vond ik gelukkig al vrij snel weer terug
ja maar vergeleken bij jou is iedereen al snel heel grootquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta altijd tussen de dudes van 1.90
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das leukquote:
trustequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jijinto bdsm dat je rellen teelfoonex vind?![]()
bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |