Ik heb in geen enkele aflevering horen zeggen dat ze zo zwaar gereformeerd zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Verbal het volgende:
Waarom stond grefootje nu weer te janken?
V.
Staat wel ergens in een interview van een tv gids ofzo.. Heb ooit iets voorbij zien komen hier maar weet niet meer wat precies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb in geen enkele aflevering horen zeggen dat ze zo zwaar gereformeerd zijn.
Ik heb sowieso niks over geloof gehoord.
ja, in een interview ergens, maar niet in de uitzendingquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Staat wel ergens in een interview van een tv gids ofzo.. Heb ooit iets voorbij zien komen hier maar weet niet meer wat precies.
Ze hadden nog openstaande rekeningen en teveel aan de keuken uitgegeven volgens mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Daar is geen geld voor? Ze hebben toch dat geld gewonnenOF heeft de rest dat al verbrast?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Leuk die 2 chagerijnen met de makelaar.
True.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, in een interview ergens, maar niet in de uitzending
Ja, en dan klagen als het koud is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
Zo, gaat Martine nou die bittergarnituur naar boven sjouwen?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
Zo, gaat Martine nou die bittergarnituur naar boven sjouwen?![]()
Tuurlijk.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook al af; al die herrie mag nu wel 's nachts?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef Verbal het volgende:
Hoezo mag er nu wel 's nachts worden doorgewerkt
V.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef June. het volgende:
Echt wat een helden die Monique en Maarten. Ze verdienen het echt om te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |