martine en Dennis gewonnen. De koppels gaven elkaar allemaal een 1.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Puala het volgende:
Zo, schakel net pas in. Cijfers gemist, hoe is dat gegaan?
Ik heb in geen enkele aflevering horen zeggen dat ze zo zwaar gereformeerd zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:11 schreef Verbal het volgende:
Waarom stond grefootje nu weer te janken?
V.
Staat wel ergens in een interview van een tv gids ofzo.. Heb ooit iets voorbij zien komen hier maar weet niet meer wat precies.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb in geen enkele aflevering horen zeggen dat ze zo zwaar gereformeerd zijn.
Ik heb sowieso niks over geloof gehoord.
ja, in een interview ergens, maar niet in de uitzendingquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Staat wel ergens in een interview van een tv gids ofzo.. Heb ooit iets voorbij zien komen hier maar weet niet meer wat precies.
Ze hadden nog openstaande rekeningen en teveel aan de keuken uitgegeven volgens mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Daar is geen geld voor? Ze hebben toch dat geld gewonnenOF heeft de rest dat al verbrast?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Leuk die 2 chagerijnen met de makelaar.
True.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, in een interview ergens, maar niet in de uitzending
Ja, en dan klagen als het koud is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
Zo, gaat Martine nou die bittergarnituur naar boven sjouwen?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:31 schreef Enfermera het volgende:
Zo, gaat Martine nou die bittergarnituur naar boven sjouwen?![]()
Tuurlijk.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook al af; al die herrie mag nu wel 's nachts?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef Verbal het volgende:
Hoezo mag er nu wel 's nachts worden doorgewerkt
V.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef June. het volgende:
Echt wat een helden die Monique en Maarten. Ze verdienen het echt om te winnen.
Varkens zijn geen dingenquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Vette varkens doen niet anders toch? Al zijn die roze dingen die in de modder ploeteren nog slimmer dan zij volgensmij
Echt hequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef amaranta het volgende:
Zo, nu laten ze even alle klusopnamen van de afgelopen maanden zien.
saaai boring
Beessies danquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Varkens zijn geen dingen
En ja, ze zijn met gemak slimmer dan Martine.
V.
Ja, een varken is een edel dier en heeft een hoofd en benen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Varkens zijn geen dingen
En ja, ze zijn met gemak slimmer dan Martine.
V.
Vergeleken met een hoop mensen wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, een varken is een edel dier en heeft een hoofd en benen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:37 schreef Smikke het volgende:
Je kunt ook te fanatiek zijn, zeg. Ik heb werkelijk nog niets sympathieks uit de mond van Monique gehoord de afgelopen weken. Wat een naar ding.
Alles ís slecht afgewerkt..quote:
Ja he, er moet nog zoveel gedaan worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Alles ís slecht afgewerkt..
Voglens mij nooit zo slecht als deze keer
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:41 schreef dronkeykong het volgende:
Nou die Michel moet geld bij leggen om dit pand aan de man te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |