En op de 3e en 4e ook niet. De enige die ik zou kopen is die van M&Mquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:
in het appartement van de dames wil je toch niet wonen...
grote keuken, kleine woonkamer, alles moet je overschilderen...
Ik geloof dat ik in geen enkele van die appartementen zou willen wonen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:
in het appartement van de dames wil je toch niet wonen...
grote keuken, kleine woonkamer, alles moet je overschilderen...
Dan mogen ze nog wel ff hun keuken betegelen ofzo. Of zo'n plaat erachter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:50 schreef Mylene het volgende:
Ik lach me suf als Henk en Linda er uiteindelijk met de hoofdprijs vandoor gaan.
Wacht maar als Dennis en Co erachterkomen dat er niet veel meer gaat gebeuren met hun appartement.quote:
Daar is het wachten opquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar als Dennis en Co erachterkomen dat er niet veel meer gaat gebeuren met hun appartement.
Oh ja, dat laatste was wel zo ontzettend gay.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:58 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar is het wachten op![]()
En natuurlijk het poeder moment van Dennis
Nou ja, gesprek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Haha, dat gesprek tussen Nienke en Michel!
Ze hebben elkaar allemaal een 1 gegeven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Puala het volgende:
Zo, schakel net pas in. Cijfers gemist, hoe is dat gegaan?
Iedereen gaf elkaar een 1quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Puala het volgende:
martine en Dennis gewonnen. De koppels gaven elkaar allemaal een 1.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:10 schreef Puala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |