Precies. Onbegrijpelijk dat ze het voor gravel niet gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Szura het volgende:
Waarom zetten ze niet toch gewoon hawk-eye in op gravel?
Bij zo'n baan vol met vegen is het soms toch amper te zien of die bal nou in was of niet?
Ben er niet blij mee. Melzer wint misschien zes games tegen Nadal. Djokovic kan nog wel winnen van Nadal denk ik.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die bal was uit geweest Djoko.
Idioot.
We hebben het net over Hawk-Eye en dan gebeurt dit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Szura het volgende:
Tering wat een passing
0-30, nog niet afgelopen hoor
Hij geeft hem uit. En dáárom moet er dus hawk-eye op gravel
Enorm close.quote:
Ja, maar waarom het risico nemen op een foute call en spelers de mogelijkheid ontzeggen om een caal aan te vechten. Als er een jaar lang nooit succesvolle challenges zijn op gravel zou je het daar misschien kunnen afschaffen, maar prober het op z'n minst. Al moet ik wel zeggen dat die umpires erg scherp zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef Outlined het volgende:
ze slepen toch regelmatig zou je zeggen: -> er zoiuden dus weinig afdrukken moeten zijn
Dan krijg je situaties dat de afdruk perfect zichtbaar is en hawk-eye anders besluit. Dat wil de ATP natuurlijk niet hebben, dat men aan dat dubieuze systeem gaat twijfelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies. Onbegrijpelijk dat ze het voor gravel niet gebruiken.
Dit kan zelfs jij toch niet menen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef XL het volgende:
[..]
Dan krijg je situaties dat de afdruk perfect zichtbaar is en hawk-eye anders besluit. Dat wil de ATP natuurlijk niet hebben, dat men aan dat dubieuze systeem gaat twijfelen.
maar Djokovic is geen haar beter dan Melzer hoor... in principe allebei kansloos tegen Nadal
Dat klinkt wel logisch ja. Altijd weer politiek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef XL het volgende:
[..]
Dan krijg je situaties dat de afdruk perfect zichtbaar is en hawk-eye anders besluit. Dat wil de ATP natuurlijk niet hebben, dat men aan dat dubieuze systeem gaat twijfelen.
Misschien niet, maar Djokovic heeft wel zeven keer gewonnen van Nadal. Maar goed, andere tijden misschien.quote:maar Djokovic is geen haar beter dan Melzer hoor... in principe allebei kansloos tegen Nadal
Ik las "nadal tikt djoko en melzer met zijn neus van de baan"quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef Outlined het volgende:
nadal tikt djoko en melzer met 2 vingers in zijn neus van de baan
Misschien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef kevin_ het volgende:
Mannen zijn morgen vrij dus genoeg tijd om te herstellen.
Zeker wel en Melzer bewijst het zometeen... Dat jij nog steeds in Djokovic gelooft is veel dommerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit kan zelfs jij toch niet menen.
Jij moet eens een bril kopen. En ophouden met die kutgrappen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las "nadal tikt djoko en melzer met zijn neus van de baan"
Nou, jij doet ook niet gezellig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij moet eens een bril kopen. En ophouden met die kutgrappen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Zeker wel en Melzer bewijst het zometeen... Dat jij nog steeds in Djokovic gelooft is veel dommer
Djokovic gaat tegen Nadal net zo laf de bal in het spel proberen te houden... dat kan hij gewoon minder goed dan Nadal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Dat Djokovic nu enorm aan het klooien is en wellicht gewoon gaat verliezen betekent nog niet dat het niet voor iedereen duidelijk is dat je met Djokovic een veel grotere kans heb op een redelijke partij tegen Nadal dan met een Melzer.
Hoe groot schat je zijn kans in?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic in deze vorm (al is het bijna geen vorm meer te noemen, het is ondertussen zijn standaard..) heeft inderdaad net zoveel kans als Melzer.
Maakt niks uit mijns inziens.
20%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
20%Heeft Melzer van Djokotron gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Twee linkshandige spelers tegenover elkaar in de halve finale!
Hier kreeg ik weer hoop.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ken jij nog twijfel, jojo?quote:
Nadal heeft pas na tweeenhalve set in de gaten dat ie tegenover een lefty staat....tja, dan is het te laatquote:
Moet je je voorstellen dat Melzer RG wint. Dat mensen dan jaren later nog steeds zeggen: "Wie zeg je?"quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nadal heeft pas na tweeenhalve set in de gaten dat ie tegenover een lefty staat....tja, dan is het te laat!
Meer twijfel dan toen Fed nog in het toernooi was. Als Soderling in de finale staat tegen Rafa, en hij staat ze zo beestachtig hard in te slaan, dan denk ik niet dat Rafa daar tegen bestand is. Het ijkpunt is daarbij de wedstrijd van vorig jaar, waarvan we natuurlijk nooit kunnen beoordelen in welke mate Rafa z'n blessure of mentale weerbaarheid op dat moment meespeelde.quote:
Ik denk inderdaad dat Soderlinn hem aankan. Als Soderling iop zijn best is, slaat hij iedereen van de baan EN hij heeft laten zien dat hij dat gewoon drie sets volhoudt als het nodig is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Meer twijfel dan toen Fed nog in het toernooi was. Als Soderling in de finale staat tegen Rafa, en hij staat ze zo beestachtig hard in te slaan, dan denk ik niet dat Rafa daar tegen bestand is. Het ijkpunt is daarbij de wedstrijd van vorig jaar, waarvan we natuurlijk nooit kunnen beoordelen in welke mate Rafa z'n blessure of mentale weerbaarheid op dat moment meespeelde.
Ja, beter dan drie keer 6-2 tegen Berdych in elk geval.quote:Bewust hoop ik op Soderling - Rafa finale, omdat Rafa het, in mijn ogen, veel moeilijker kan krijgen waardoor de eventuele overwinning lekkerder smaakt
Hoe weet je dat nou als het onbewust is.quote:. Onbewust hoop ik dat Berdych Soderling verslaat, zodat Rafa een eitje heeft en z'n 8ste GS op kan eisen.
7equote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Meer twijfel dan toen Fed nog in het toernooi was. Als Soderling in de finale staat tegen Rafa, en hij staat ze zo beestachtig hard in te slaan, dan denk ik niet dat Rafa daar tegen bestand is. Het ijkpunt is daarbij de wedstrijd van vorig jaar, waarvan we natuurlijk nooit kunnen beoordelen in welke mate Rafa z'n blessure of mentale weerbaarheid op dat moment meespeelde.
Bewust hoop ik op Soderling - Rafa finale, omdat Rafa het, in mijn ogen, veel moeilijker kan krijgen waardoor de eventuele overwinning lekkerder smaakt. Onbewust hoop ik dat Berdych Soderling verslaat, zodat Rafa een eitje heeft en z'n 8ste GS op kan eisen.
Eerst nog de halve finales btw, Berdych staat ze ook al een langere periode goed te raken, en als Melzer speelt zoals vandaag tegen Djoko en Rafa haalt niet een hoog niveau............ dan weet je nooit wat er kan gebeuren.![]()
quote:
Ik zit ook een keer op te letten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
8e? Volgens mij wordt het dan zijn 7e. Hij heeft 4 keer RG, 1 keer Wimbledon en 1 keer de AO.
Ja, na een edit...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook een keer op te letten.
Dat vind ik wat raar om te lezen. Als Fed op z'n best was geweest, had hij dan verloren? Als Rafa op z'n hoogste niveau speelt, dan weet ik niet of hij verliest van Soderling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Soderlinn hem aankan. Als Soderling iop zijn best is, slaat hij iedereen van de baan EN hij heeft laten zien dat hij dat gewoon drie sets volhoudt als het nodig is.
[..]
leven nb en jmdp dan nog?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef Norrage het volgende:
Altijd een leuke vraag: Wie is er het best op een superdag als alles goed gaat? Ik denk dat Fed en Nalbandian dan bij verre bovenaan staan, puur omdat ze het meest veelzijdig zijn. Als je even supergoed alles raakt, dan gaat het om finesse enzo...
Zijn een paar personen die dan bij uitstek ernstig indrukwekkend zijn...Safin is er ook eentje, die partij van Gulbis tegen Robredo heb ik ook gezien...Ook Berdych heeft die dagen...Soderling of Del Potro, of Djokovic...die zijn te eenzijdig....en zelfs nadal....
Jmdp heeft een polsblessure. Dus die is er wss pas weer bij na Us Open. En dan is hij al zijn punten verloren, met een beetje pech buiten de top 8 en kan hij dus ook niet zijn World Tour Final punten verdedigen en dan mag hij onderaan de ladder weer beginnen, wel gebruikmakend van zijn beschermde ranking natuurlijk. Helaas is er dan wel de mogelijkheid van jmdp vs federer ofzo in ronde 2quote:
beetje het Thomas Johansson gevoel wat je dan krijgtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat Melzer RG wint. Dat mensen dan jaren later nog steeds zeggen: "Wie zeg je?"
Thomas Musterquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat Melzer RG wint. Dat mensen dan jaren later nog steeds zeggen: "Wie zeg je?"
Nee hoor, dat had ik al staan toen jij het postte. Met die edit had ik alleen maar "x" vervangen door "keer". Vraag maar na bij de mods.quote:
Helemaal mee eens. Als je kijkt naar het verschil in mentale hardheid tussen Nadal en Berdych wint Berdych die partij nog niet als je hem een 6-0 6-0 2-0 voorsprong geeft. Dan choket hij het denk ik nog weg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Alle hoop op Soders-Rafa in de finale, anders wordt het erg saai vrees ik.
Nee, het klopt weer niet wat ik schrijf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat raar om te lezen. Als Fed op z'n best was geweest, had hij dan verloren? Als Rafa op z'n hoogste niveau speelt, dan weet ik niet of hij verliest van Soderling.
[..]
valt ook wel weer mee hoor....bv dit jaar nog een 7-6 3e set van Fedje gewonnen om maar wat te noemne...en een choker is op zich niet echt, hij is meer iemand die te weinig zijn echte niveau haalt in een wedstrijd...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als je kijkt naar het verschil in mentale hardheid tussen Nadal en Berdych wint Berdych die partij nog niet als je hem een 6-0 6-0 2-0 voorsprong geeft. Dan choket hij het denk ik nog weg.
Melzer-Berdych in de finale lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Alle hoop op Soders-Rafa in de finale, anders wordt het erg saai vrees ik.
quote:Federer waardig kampioen
PARIJS - Op de avond van zijn gevoelige nederlaag tegen Robin Söderling op Roland Garros toonde Roger Federer zich een waardig kampioen. Slechts enkele uren nadat hij op het centre-court in Parijs was onttroond als titelhouder, kwam de Zwitserse nummer één van de wereld keurig netjes opdagen bij het jaarlijkse Diner der Kampioenen van de Internationale Tennis Federatie.
Bij die jaarlijkse huldiging van de officieuze wereldkampioenen was vanzelfsprekend ook de Nederlandse rolstoeltennisster en Telesport-columniste Esther Vergeer aanwezig. En Federer wilde maar wat graag op de foto met de vrouw die al meer dan tien jaar met vaste (fore)hand de scepter over het rolstoeltennis zwaait.
en telesport columnistequote:
Ja, in een Masterstoernooi, maar dat zegt me niet zoveel want daar verliest hij tegenwoordig nogal vaak. |De AO zegt me wel iets en daar stond hij twee sets voor en misschien nog een break in de derde en daar liet hij het afweten. Ik wil niet zeggen dat een Masterstoernooi niks voorstelt, alleen dat ze voor Federer niet zo belangrijk zijn, waardoor hij er steeds vaker verliest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
valt ook wel weer mee hoor....bv dit jaar nog een 7-6 3e set van Fedje gewonnen om maar wat te noemne...en een choker is op zich niet echt, hij is meer iemand die te weinig zijn echte niveau haalt in een wedstrijd...
Serieus? Waarom dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Melzer-Berdych in de finale lijkt me ook wel wat
quote:
Ja, wat ik dan wel leuk zou vinden is dat het twee spelers zijn die nooit in een GS-finale hebben gestaan en die het enorm graag willen winnen. Nadal wil natuurlijk ook winnen maar zo'n eerste titel voor hen is toch anders.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef Outlined het volgende:
[..]
voor de buitenwereld complete nobody's
Waarom vind je Soderling een klootak? Ik gun het hem wel. Berdych gun ik het ook. Melzer gun ik het niet want die ken ik amper. Nadal gun ik het altijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:21 schreef Norrage het volgende:
Ik gun het Berdych het meest trouwens van deze groep....Ik ben voor Berdych!! Soderling en zo heel cool hoor, maar Soderling is gewoon een klootzak
Oke, goed punt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef KneiterS het volgende:
Soderling is een klootzak omdat die dit jaar opgaf in Ahoy terwijl ik 50 euro had betaald voor een kaartje!
Youzhny gaf op, Söderling wonquote:
Of is dit zo'n Federer-Fan hapdangrap?quote:
quote:
Nee, ik nam aan dat het klopte.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:52 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Of is dit zo'n Federer-Fan hapdangrap?
Oke, wat gebeurde er toen? Zijn imitatie van Nadal?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:10 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
klopt, want ik was daar ook, maar Soderling is een lul vanwege Wimbledon 2007
yepquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oke, wat gebeurde er toen? Zijn imitatie van Nadal?
Ik vond het niet zo gek hoor. Nadal neemt heel erg vaak te veel tijd. En dat gepluk aan die broek van hem vind ik geen gezicht dus daar hoef je wat mij betreft geen 'respect' voor te hebben.quote:
mee eens, Nadal die zo bezig is met zijn dingetjes dat ie pas ziet als ie op wil gooien dat Söderling bij zijn bankje staat, beetje failquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:18 schreef Szura het volgende:
Waarom is ie daarom een klootzak?
Dat was juist geniaal, die hele partij trouwens.
Ja, en 1 zo'n waarschuwing vind ik altijd wat laf. Alsof hij daarna geeneen keer te veel tijd meer neemt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:38 schreef rooneyelst het volgende:
gister kreeg die ook al een warning wegens het teveel tijd nemen voor het serveren. Vind dat je die jongen best wel strenger mag aanpakken.
Ik ook niet.quote:Ook bij het begin van de wedstijd staan de scheidsrechter en Almagro bij het net te wachten op Nadal en gaat die even op ze dooie gemak 36flesjes uit ze tas halen en 1 voor 1 open maken slokje eruit nemen en op zijn speciale plekje neerzetten...
Vind ik ook niet echt getuigen van respect.
hoeveel tijd heb je überhaupt tussen punten door? waar ligt de grens?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en 1 zo'n waarschuwing vind ik altijd wat laf. Alsof hij daarna geeneen keer te veel tijd meer neemt.
[..]
Ik ook niet.
25 seconden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
hoeveel tijd heb je überhaupt tussen punten door? waar ligt de grens?
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef Salamando het volgende:
en je hebt dus 25 seconden vanaf het moment dat het vorige punt beëindigt is?
en waarom wordt dit dan niet gewoon gehandhaafd?quote:
Ik vermoed omdat de umpires het te veel gedoe vinden om het steeds in de gaten te houden. Voor de meeste spelers zal het nauwelijks nodig zijn. Maar ik vind altijd dat je bij tennis heel veel hersteltijd krijgt Net als die rust tussen games. Ik neem zelden pauze tussen games. Ik speel natuurlijk op een totaal ander niveau, maar ik vind het soms wat overdreven. Het is bijvoorbeeld 5-4. Dan krijg je anderhalve minuut pauze Vervolgens is het 6-4. Dan krijg je twee minuten pauze.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
en waarom wordt dit dan niet gewoon gehandhaafd?
mee eens, straks begint Eurosport ook nog tussen de punten door reclame te mieterenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat de umpires het te veel gedoe vinden om het steeds in de gaten te houden. Voor de meeste spelers zal het nauwelijks nodig zijn. Maar ik vind altijd dat je bij tennis heel veel hersteltijd krijgt Net als die rust tussen games. Ik neem zelden pauze tussen games. Ik speel natuurlijk op een totaal ander niveau, maar ik vind het soms wat overdreven. Het is bijvoorbeeld 5-4. Dan krijg je anderhalve minuut pauze Vervolgens is het 6-4. Dan krijg je twee minuten pauze.Ik vind dat het de boel maar ophoudt. En ik vind dat ze al genoeg hersteltijd hebben tussen de punten door.
Als Nadal speelt hebben ze daar alle tijd voor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
mee eens, straks begint Eurosport ook nog tussen de punten door reclame te mieteren
I dont know Nadal too well but hes probably a nice guy, Soderling says. In a five-set match, you play maybe 500 points and I had to wait for him 499 times. He had to wait for me to change rackets once and he said something. Of course I was frustrated.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:42 schreef KneiterS het volgende:
Soderling is een klootzak omdat die dit jaar opgaf in Ahoy terwijl ik 50 euro had betaald voor een kaartje!
en daarbij won hij dit jaar het toernooi?!quote:
4-4 nu, onder meer door twee dubbele fouten van Dementieva, waaronder op BP tegen.quote:
Ja, dit gaat toch nergens over.quote:
Sod wilde hem waarschijnlijk ook even duidelijk maken dat hij moest wachten, helemaal vrij uit gaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:38 schreef kevin_ het volgende:
[..]
I dont know Nadal too well but hes probably a nice guy, Soderling says. In a five-set match, you play maybe 500 points and I had to wait for him 499 times. He had to wait for me to change rackets once and he said something. Of course I was frustrated.
-Soderling regarding this incident
Duidelijker.
Dat dus, ik was 2 tellen buiten en zie ineens een ranzig mens met gravel op d'r mond lachend om zich heen kijkenquote:
Begint een obsessie te worden. Ze heeft een Mauresmo-achtig toernooi nodig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Nee!! Elena![]()
Mijn lievelingsster. Vanochtend nog wel vol vertrouwen dat ze deze week haar langverwachte eerste grandslamtitel zou kunnen halen
Waarom gaat Sod dan niet vrijuit? Het staat hem toch volkomen vrij om te laten merken dat het hem enorm stoort dat Nadal hm steeds laat wachten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef Outlined het volgende:
[..]
Sod wilde hem waarschijnlijk ook even duidelijk maken dat hij moest wachten, helemaal vrij uit gaat
Sod dus niet. Kan natuurlijk niet in iemands hoofd kijken geef ik toe.
Sorry dat ik het vraag, maar op wat voor soort kanaal zit jij te kijken?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus, ik was 2 tellen buiten en zie ineens een ranzig mens met gravel op d'r mond lachend om zich heen kijken
Dat geloof ik nooit. Die kuitblessure zal heus wel dusdanig zijn geweest dat ze sowieso wist dat ze het maar twee sets vol zou houden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:24 schreef kevin_ het volgende:
Ze heeft er geen zin meer in, geen blessure, niks.
Dan kan je niet zo blijven rennen zoals ze deed de hele 1e set. En ten tweede laat je het dan behandelen en of krijg je een pilletje tegen de pijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat geloof ik nooit. Die kuitblessure zal heus wel dusdanig zijn geweest dat ze sowieso wist dat ze het maar twee sets vol zou houden.
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
Er zal vast iets geweest zijn. Ik heb Dementieva zelden zien opgeven..
Onzin. Er zal heus wel vooraf zijn overlegd met de fysiotherapeut dat ze het maar twee sets zou rekken. En tegen een kuitblessure helpt een pilletje echt niet hoor. Daarnaast staat Dementieva bekend als een sportieve speelster die zelden opgeeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dan kan je niet zo blijven rennen zoals ze deed de hele 1e set. En ten tweede laat je het dan behandelen en of krijg je een pilletje tegen de pijn.
Dit was ook sinds de Australian Open 1999 haar 46ste Grand Slamtoernooi op rij waar ze aan deelnamquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
Er zal vast iets geweest zijn. Ik heb Dementieva zelden zien opgeven..
Godzijdank voor haar heeft ze wel een gouden plak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Nee!! Elena![]()
Mijn lievelingstennisster. Vanochtend nog wel vol vertrouwen dat ze deze week haar langverwachte eerste grandslamtitel zou kunnen halen
Dan speelt je de wedstrijd niet eens en riskeer je geen verdere schade.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin. Er zal heus wel vooraf zijn overlegd met de fysiotherapeut dat ze het maar twee sets zou rekken. En tegen een kuitblessure helpt een pilletje echt niet hoor. Daarnaast staat Dementieva bekend als een sportieve speelster die zelden opgeeft.
Dan kan dit ook afgedaan worden als onzin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onzin. Er zal heus wel vooraf zijn overlegd met de fysiotherapeut dat ze het maar twee sets zou rekken.
Een 0-6 6-0 6-0 kan ook nog relatief veel tijd in beslag nemen. Standen zeggen niet allesquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:40 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Dan kan dit ook afgedaan worden als onzin.
Ze kan beter 6-0 0-6 6-0 winnen dan 7-6 7-6.
Zeker niet maar Sod deed het op een nogal plagerige manier (denk ik dus). Dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom gaat Sod dan niet vrijuit? Het staat hem toch volkomen vrij om te laten merken dat het hem enorm stoort dat Nadal hm steeds laat wachten?
Ze heeft de beste vorm op het moment.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef danusz1986 het volgende:
Zie ik het nou goed. Is Sam Stosur favoriet bij de bookies?
Ze gaat het toernooi dan ook winnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef danusz1986 het volgende:
Zie ik het nou goed. Is Sam Stosur favoriet bij de bookies?
Mooi om te zien idd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:12 schreef Norrage het volgende:
Wie had een jaar geleden gedacht dat Stosur misschien RG ging winnen....Vorig jaar was ze de verassing van het toernooi, nu is het al bijna vanzelfsprekend dat ze het gaat winnen!
Wel grappig, ze stond altijd in de schaduw van Molik...in Australie...toen raakte Molik geblesseerd en vanaf dat moment is Stosur opgekomen. Fantastisch succesverhaal
Heerlijk dat rellen zeg tomme.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berdych - Soderling ....
Wie er ook wint, dit filmpje geeft aan dat het lachen kan worden
"heerlijk, dat rellen" (volgens Drasss dan)quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Salamando het volgende:
Wat zegt Berdych eigenlijk tegen Nadal daar? en Nadal tegen Berdych
Hehe, ik ga niet happenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:28 schreef Outlined het volgende:
[..]
"heerlijk, dat rellen" (volgens Drasss dan)
Niet zo veel denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Salamando het volgende:
Die actie kon niet echt door de beugel, tenzij het publiek héél onsportief was.quote:
Iets Tjechisch. Ik spreek een heel beetje Tjechisch en volgens mij zei hij "Vak you."quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Salamando het volgende:
Dat zie je dan goed. Als ze NL praatte, kon het zelfs niet zien of liplezenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets Tjechisch. Ik spreek een heel beetje Tjechisch en volgens mij zei hij "Vak you."
Ook zijn spel, maar ook die reactie..het publiek was echt zo ongelooflijk erg toen...ik heb die wedstrijd nog live gekeken, was te genant voor woorden...gingen ze Berdych uitfluiten als ie een ace sloeg en keihard (maar dan ook echt gemaakt) klappen bij dubbele fouten en zo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die actie kon niet echt door de beugel, tenzij het publiek héél onsportief was.
(Of bedoel je qua spel?)
Dan vind ik het meer dan terecht van zijn kantquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook zijn spel, maar ook die reactie..het publiek was echt zo ongelooflijk erg toen...ik heb die wedstrijd nog live gekeken, was te genant voor woorden...gingen ze Berdych uitfluiten als ie een ace sloeg en keihard (maar dan ook echt gemaakt) klappen bij dubbele fouten en zo.
Die heeft er al een paar hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Norrage het volgende:
Jankovic gaat ook echt nooit een grand slam winnenZo'n Clijsters figuur, maar dan erger....
Denk 't ook niet nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:46 schreef Norrage het volgende:
Jankovic gaat ook echt nooit een grand slam winnen![]()
Je hebt wel iets gemist. In een halve finale op een grand slam iemand zo weg spelen zie je niet vaak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:52 schreef Outlined het volgende:
GSM Stosur
6-1 6-2
Jammer dat ik het niet gezien heb, in de laatste set wint ze 6 games op rij
Doet me aan Björn Borg denken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
de enige vrouw die spin aan snelheid kan koppelen.
Ik denk dat Stosur Schiavone gaat geven. Ze is ook zwaar favoriet op Betfair. Stosurs backodds zijn 1.25, die van Schiavone 4.8.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Stosur won niet zo lang geleden een finale van een WTA-toernooi met 7-5 6-1 van Schiavone, H2H nu 4-1. Zwaar favoriet dus, eens kijken hoe ze daar mee om kan gaan.
Ben er ook bang voor. Zou het denk ik wel leuker vinden als Schiavone wint, maar goed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:00 schreef kevin_ het volgende:
Lelijke finale wordt dit. Schiavone mag blij zijn als ze een paar games kan pakken.
Jeroen Pauw?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Drassss het volgende:
Wat doet die pauw daar bij de Nos stream?
Wat het ook was, ik schrok me de tyfus.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:04 schreef Drassss het volgende:
Wat doet die pauw daar bij de Nos stream?
Bij de dames? Dementieva vind je toch wel een goeie tennisser?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ben ik de enige die helemaal niets heeft met de vier halve finalisten en het derhalve ook niet kan schelen wie er wint?
Doe eff normaal zeg. Ik noem de naam van Björn Borg uit respect omdat het de grootste topspinspeler uit de geschiedenis is.quote:
Ik doe niet aan damestennis.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:14 schreef Outlined het volgende:
[..]
Bij de dames? Dementieva vind je toch wel een goeie tennisser?
Bjorn Borg is geen vrouwquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe eff normaal zeg. Ik noem de naam van Björn Borg uit respect omdat het de grootste topspinspeler uit de geschiedenis is.
Dat jij niet op de hoogte bent van de tennis-historie geeft je nog niet het recht om te gaan schelden.
Maar het zegt misschien iets over je discussie-niveau.
Dat meen je nietquote:
Ik vind Melzer wel een toffe kerel, maar dat komt meer omdat ik op vakantie in Oostenrijk ooit ergens een tennisbaan ging huren met een maatje en toen naast Melzer op het park stondquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:13 schreef Chriz2k het volgende:
Ben ik de enige die helemaal niets heeft met de vier halve finalisten en het derhalve ook niet kan schelen wie er wint?
Dat soort spelers zijn van alle ondergronden op gravel nog het meest leuk om naar te kijken lijkt me.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verder is het idd nogal een "meeeh" gevoel bij de overige 3. Berdych en Soderling spelen 3 klappen-punt tennis. Op zich wel geinig, maar niet op gravel imo.
Wel hoor, en ook in de finale heel vaak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt wel iets gemist. In een halve finale op een grand slam iemand zo weg spelen zie je niet vaak.
Op hardcourt en tapijt vind ik juist ...quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn van alle ondergronden op gravel nog het meest leuk om naar te kijken lijkt me.
Dat zijn het allemaal van die überkorte rally's, op gravel valt dat nog wel wat mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Op hardcourt en tapijt vind ik juist ...
dankjewel federer-fanquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
OOP voor morgen.
Let op: de begintijd is morgen 13.00 uur, dus een uur eerder dan de afgelopen dagen!
En dan zou ze volgens Kevin er geen zin meer in hebbenquote:Dementjeva onzeker voor Wimbledon
PARIJS - Elena Dementjeva moet mogelijk afzeggen voor Wimbledon nadat ze met een blessure moest opgeven in de halve finale tegen de Italiaanse Francesca Schiavone op Roland Garros. De Russische tennisster bleek te veel last te ondervinden van een kuitblessure.
„Ik weet nog niet of ik kan deelnemen aan Wimbledon”, verklaarde Dementjeva in Parijs. „Ik laat in ieder geval het grastoernooi van Eastbourne schieten vanwege deze blessure.”
De Russische ondervond voor het eerst problemen met haar linkerkuit in haar partij in de tweede ronde tegen de Spaanse Anabel Medina Garrigues. „Zelfs gewoon lopen doet pijn. Ik heb alles geprobeerd: pijnstillers, ontstekingsremmers, tape. Het werd me vandaag te veel.”
Telesport
Graag gedaan.quote:
Oke, maar wat ik niet snap is dat ze zegt dat ze zelfs niet zonder pijn gewoon kan lopen. Hoe heeft ze dan kunnen rennen alsof er niks aan de hand was. Dan moet ze enorm veel pijn hebben gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan zou ze volgens Kevin er geen zin meer in hebben
Kennelijk, dat kan toch. Ze was iig helemaal kapot ervan. Dat doe je niet als er niets aan de hand is. Dan wil je gewoon door, no matter what it costs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oke, maar wat ik niet snap is dat ze zegt dat ze zelfs niet zonder pijn gewoon kan lopen. Hoe heeft ze dan kunnen rennen alsof er niks aan de hand was. Dan moet ze enorm veel pijn hebben gehad.
Ik geoof haar ook wel. Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat iemand loopt en rent alsof ze helemaal in orde is terwijl achteraf blijkt dat ze met heel veel pijn heeft gespeeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Kennelijk, dat kan toch. Ze was iig helemaal kapot ervan. Dat doe je niet als er niets aan de hand is. Dan wil je gewoon door, no matter what it costs.
Gelijk heb je. Als een van ons in de finale of halve finale van een belangrijk toernooi staat, geef je ook niet zo snel op. Ik vind het wel triest voor haar. Ze is er helemaal kapot van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:19 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Kennelijk, dat kan toch. Ze was iig helemaal kapot ervan. Dat doe je niet als er niets aan de hand is. Dan wil je gewoon door, no matter what it costs.
Zo leek het toch ouwe gek. Wonderbaarlijk dat ze de hele set nog zo hard kon lopen naar iedere bal. Ik doelde dus meer op feit dat ze het mentaal niet meer aan kon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan zou ze volgens Kevin er geen zin meer in hebben
same herequote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef Norrage het volgende:
kut waarom is sods berdych nou zo vroegdie wil ik juist zien..die andere partij vinnik niet boeiend.
omdat ze vanavond nog de verjaardag van Nadal gaan vieren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:24 schreef Norrage het volgende:
kut waarom is sods berdych nou zo vroegdie wil ik juist zien..die andere partij vinnik niet boeiend.
Het is nog vroeg voor de mensen daar. Zal rond 2 uur wel langzaam vollopen en bij de partij van Nadal zal het wel volle bak zijn.quote:
Reken er maar niet op dat je die veel gaat zien in deze potquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:20 schreef nightcowboy het volgende:
Het is nog even wachten op lange rally's.
Iedereen denkt dat Rafa - Melzer DE pot is maar dat is natuurlijk gewoon Sod - Berdych. De onwetenden . . .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:11 schreef Szura het volgende:
wtf zijn die tribunes nog leeg
Met zo'n stilte wordt dit ook niet DE pot...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Outlined het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat Rafa - Melzer DE pot is maar dat is natuurlijk gewoon Sod - Berdych. De onwetenden . . .
die is toch al 10 jaar ongeslagen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef borisz het volgende:
Ester Vergeer wint de vrouwenroelstoelfinale met 2x 6-0
tuurlijk wel, gewoon voor de 10 jaar ongeslagen dus!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:40 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Zit er toch ook geen uitdaging meer aan
Het is wel dr tiende titel in Parijs. Maar in 2003 en 2004 won ze de titel niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:27 schreef borisz het volgende:
Ester Vergeer wint de vrouwenroelstoelfinale met 2x 6-0
Esther Vergeer (Woerden, 18 juli 1981) is een Nederlands rolstoeltennisster en voormalig rolstoelbasketbalster die anno 2009 sinds 1998 onafgebroken de eerste plaats op de wereldranglijst in het rolstoeltennis bezet. Ze is bovendien ongeslagen in het enkelspel sinds januari 2003.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is wel dr tiende titel in Parijs. Maar in 2003 en 2004 won ze de titel niet.
toch slechts 1 break. Niet slecht als je bagger speelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef TheArt het volgende:
Tering Tomas wat een slechte set.
Vooral de onrust die hij uitstraalt in de rally's, vind ik althans.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:50 schreef Outlined het volgende:
[..]
toch slechts 1 break. Niet slecht als je bagger speelt.
Wat bedoel je, zoveel fouten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:47 schreef Szura het volgende:
6-3 Söderling
Niets doet me hier denken aan een halve finale Grand Slam
Nee, het totale gebrek aan sfeer en het voor meer dan de helft lege stadionquote:
Oke, begint nu een beetje te komen geloof ik. Op dit laatste punt werd enthousiast gereageerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, het totale gebrek aan sfeer en het voor meer dan de helft lege stadion
Tussen sets door heb je bij meeste zenders de reclames zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom komen de cijfers van een set steeds pas na de eerste game van de set erna?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Tussen sets door heb je bij meeste zenders de reclames zitten
Söderling - Berdych staat gewoon onder in beeldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Outlined het volgende:
Head To Head op http://www.atpworldtour.com/ werkt niet[al heel lang niet]
Weet iemand wat die is?
6-4 in het voordeel van Soders.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Outlined het volgende:
Head To Head op http://www.atpworldtour.com/ werkt niet[al heel lang niet]
Weet iemand wat die is?
Inclusief challengers ed ja, dat van mij is ATP en Davis Cupquote:
En die challengers tellen voor mij gewon meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Inclusief challengers ed ja, dat van mij is ATP en Davis Cup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |