Precies. Onbegrijpelijk dat ze het voor gravel niet gebruiken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Szura het volgende:
Waarom zetten ze niet toch gewoon hawk-eye in op gravel?
Bij zo'n baan vol met vegen is het soms toch amper te zien of die bal nou in was of niet?
Ben er niet blij mee. Melzer wint misschien zes games tegen Nadal. Djokovic kan nog wel winnen van Nadal denk ik.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Die bal was uit geweest Djoko.
Idioot.
We hebben het net over Hawk-Eye en dan gebeurt dit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Szura het volgende:
Tering wat een passing
0-30, nog niet afgelopen hoor
Hij geeft hem uit. En dáárom moet er dus hawk-eye op gravel
Enorm close.quote:
Ja, maar waarom het risico nemen op een foute call en spelers de mogelijkheid ontzeggen om een caal aan te vechten. Als er een jaar lang nooit succesvolle challenges zijn op gravel zou je het daar misschien kunnen afschaffen, maar prober het op z'n minst. Al moet ik wel zeggen dat die umpires erg scherp zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef Outlined het volgende:
ze slepen toch regelmatig zou je zeggen: -> er zoiuden dus weinig afdrukken moeten zijn
Dan krijg je situaties dat de afdruk perfect zichtbaar is en hawk-eye anders besluit. Dat wil de ATP natuurlijk niet hebben, dat men aan dat dubieuze systeem gaat twijfelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies. Onbegrijpelijk dat ze het voor gravel niet gebruiken.
Dit kan zelfs jij toch niet menen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef XL het volgende:
[..]
Dan krijg je situaties dat de afdruk perfect zichtbaar is en hawk-eye anders besluit. Dat wil de ATP natuurlijk niet hebben, dat men aan dat dubieuze systeem gaat twijfelen.
maar Djokovic is geen haar beter dan Melzer hoor... in principe allebei kansloos tegen Nadal
Dat klinkt wel logisch ja. Altijd weer politiek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef XL het volgende:
[..]
Dan krijg je situaties dat de afdruk perfect zichtbaar is en hawk-eye anders besluit. Dat wil de ATP natuurlijk niet hebben, dat men aan dat dubieuze systeem gaat twijfelen.
Misschien niet, maar Djokovic heeft wel zeven keer gewonnen van Nadal. Maar goed, andere tijden misschien.quote:maar Djokovic is geen haar beter dan Melzer hoor... in principe allebei kansloos tegen Nadal
Ik las "nadal tikt djoko en melzer met zijn neus van de baan"quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef Outlined het volgende:
nadal tikt djoko en melzer met 2 vingers in zijn neus van de baan
Misschien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef kevin_ het volgende:
Mannen zijn morgen vrij dus genoeg tijd om te herstellen.
Zeker wel en Melzer bewijst het zometeen... Dat jij nog steeds in Djokovic gelooft is veel dommerquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dit kan zelfs jij toch niet menen.
Jij moet eens een bril kopen. En ophouden met die kutgrappen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las "nadal tikt djoko en melzer met zijn neus van de baan"
Nou, jij doet ook niet gezellig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij moet eens een bril kopen. En ophouden met die kutgrappen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:15 schreef XL het volgende:
[..]
Zeker wel en Melzer bewijst het zometeen... Dat jij nog steeds in Djokovic gelooft is veel dommer
Djokovic gaat tegen Nadal net zo laf de bal in het spel proberen te houden... dat kan hij gewoon minder goed dan Nadal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
![]()
Dat Djokovic nu enorm aan het klooien is en wellicht gewoon gaat verliezen betekent nog niet dat het niet voor iedereen duidelijk is dat je met Djokovic een veel grotere kans heb op een redelijke partij tegen Nadal dan met een Melzer.
Hoe groot schat je zijn kans in?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic in deze vorm (al is het bijna geen vorm meer te noemen, het is ondertussen zijn standaard..) heeft inderdaad net zoveel kans als Melzer.
Maakt niks uit mijns inziens.
20%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
20%Heeft Melzer van Djokotron gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Twee linkshandige spelers tegenover elkaar in de halve finale!
Hier kreeg ik weer hoop.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ken jij nog twijfel, jojo?quote:
Nadal heeft pas na tweeenhalve set in de gaten dat ie tegenover een lefty staat....tja, dan is het te laatquote:
Moet je je voorstellen dat Melzer RG wint. Dat mensen dan jaren later nog steeds zeggen: "Wie zeg je?"quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nadal heeft pas na tweeenhalve set in de gaten dat ie tegenover een lefty staat....tja, dan is het te laat!
Meer twijfel dan toen Fed nog in het toernooi was. Als Soderling in de finale staat tegen Rafa, en hij staat ze zo beestachtig hard in te slaan, dan denk ik niet dat Rafa daar tegen bestand is. Het ijkpunt is daarbij de wedstrijd van vorig jaar, waarvan we natuurlijk nooit kunnen beoordelen in welke mate Rafa z'n blessure of mentale weerbaarheid op dat moment meespeelde.quote:
Ik denk inderdaad dat Soderlinn hem aankan. Als Soderling iop zijn best is, slaat hij iedereen van de baan EN hij heeft laten zien dat hij dat gewoon drie sets volhoudt als het nodig is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Meer twijfel dan toen Fed nog in het toernooi was. Als Soderling in de finale staat tegen Rafa, en hij staat ze zo beestachtig hard in te slaan, dan denk ik niet dat Rafa daar tegen bestand is. Het ijkpunt is daarbij de wedstrijd van vorig jaar, waarvan we natuurlijk nooit kunnen beoordelen in welke mate Rafa z'n blessure of mentale weerbaarheid op dat moment meespeelde.
Ja, beter dan drie keer 6-2 tegen Berdych in elk geval.quote:Bewust hoop ik op Soderling - Rafa finale, omdat Rafa het, in mijn ogen, veel moeilijker kan krijgen waardoor de eventuele overwinning lekkerder smaakt
Hoe weet je dat nou als het onbewust is.quote:. Onbewust hoop ik dat Berdych Soderling verslaat, zodat Rafa een eitje heeft en z'n 8ste GS op kan eisen.
7equote:Op woensdag 2 juni 2010 22:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Meer twijfel dan toen Fed nog in het toernooi was. Als Soderling in de finale staat tegen Rafa, en hij staat ze zo beestachtig hard in te slaan, dan denk ik niet dat Rafa daar tegen bestand is. Het ijkpunt is daarbij de wedstrijd van vorig jaar, waarvan we natuurlijk nooit kunnen beoordelen in welke mate Rafa z'n blessure of mentale weerbaarheid op dat moment meespeelde.
Bewust hoop ik op Soderling - Rafa finale, omdat Rafa het, in mijn ogen, veel moeilijker kan krijgen waardoor de eventuele overwinning lekkerder smaakt. Onbewust hoop ik dat Berdych Soderling verslaat, zodat Rafa een eitje heeft en z'n 8ste GS op kan eisen.
Eerst nog de halve finales btw, Berdych staat ze ook al een langere periode goed te raken, en als Melzer speelt zoals vandaag tegen Djoko en Rafa haalt niet een hoog niveau............ dan weet je nooit wat er kan gebeuren.![]()
quote:
Ik zit ook een keer op te letten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
8e? Volgens mij wordt het dan zijn 7e. Hij heeft 4 keer RG, 1 keer Wimbledon en 1 keer de AO.
Ja, na een edit...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook een keer op te letten.
Dat vind ik wat raar om te lezen. Als Fed op z'n best was geweest, had hij dan verloren? Als Rafa op z'n hoogste niveau speelt, dan weet ik niet of hij verliest van Soderling.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Soderlinn hem aankan. Als Soderling iop zijn best is, slaat hij iedereen van de baan EN hij heeft laten zien dat hij dat gewoon drie sets volhoudt als het nodig is.
[..]
leven nb en jmdp dan nog?quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:03 schreef Norrage het volgende:
Altijd een leuke vraag: Wie is er het best op een superdag als alles goed gaat? Ik denk dat Fed en Nalbandian dan bij verre bovenaan staan, puur omdat ze het meest veelzijdig zijn. Als je even supergoed alles raakt, dan gaat het om finesse enzo...
Zijn een paar personen die dan bij uitstek ernstig indrukwekkend zijn...Safin is er ook eentje, die partij van Gulbis tegen Robredo heb ik ook gezien...Ook Berdych heeft die dagen...Soderling of Del Potro, of Djokovic...die zijn te eenzijdig....en zelfs nadal....
Jmdp heeft een polsblessure. Dus die is er wss pas weer bij na Us Open. En dan is hij al zijn punten verloren, met een beetje pech buiten de top 8 en kan hij dus ook niet zijn World Tour Final punten verdedigen en dan mag hij onderaan de ladder weer beginnen, wel gebruikmakend van zijn beschermde ranking natuurlijk. Helaas is er dan wel de mogelijkheid van jmdp vs federer ofzo in ronde 2quote:
beetje het Thomas Johansson gevoel wat je dan krijgtquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat Melzer RG wint. Dat mensen dan jaren later nog steeds zeggen: "Wie zeg je?"
Thomas Musterquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat Melzer RG wint. Dat mensen dan jaren later nog steeds zeggen: "Wie zeg je?"
Nee hoor, dat had ik al staan toen jij het postte. Met die edit had ik alleen maar "x" vervangen door "keer". Vraag maar na bij de mods.quote:
Helemaal mee eens. Als je kijkt naar het verschil in mentale hardheid tussen Nadal en Berdych wint Berdych die partij nog niet als je hem een 6-0 6-0 2-0 voorsprong geeft. Dan choket hij het denk ik nog weg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Alle hoop op Soders-Rafa in de finale, anders wordt het erg saai vrees ik.
Nee, het klopt weer niet wat ik schrijf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat raar om te lezen. Als Fed op z'n best was geweest, had hij dan verloren? Als Rafa op z'n hoogste niveau speelt, dan weet ik niet of hij verliest van Soderling.
[..]
valt ook wel weer mee hoor....bv dit jaar nog een 7-6 3e set van Fedje gewonnen om maar wat te noemne...en een choker is op zich niet echt, hij is meer iemand die te weinig zijn echte niveau haalt in een wedstrijd...quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als je kijkt naar het verschil in mentale hardheid tussen Nadal en Berdych wint Berdych die partij nog niet als je hem een 6-0 6-0 2-0 voorsprong geeft. Dan choket hij het denk ik nog weg.
Melzer-Berdych in de finale lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Alle hoop op Soders-Rafa in de finale, anders wordt het erg saai vrees ik.
quote:Federer waardig kampioen
PARIJS - Op de avond van zijn gevoelige nederlaag tegen Robin Söderling op Roland Garros toonde Roger Federer zich een waardig kampioen. Slechts enkele uren nadat hij op het centre-court in Parijs was onttroond als titelhouder, kwam de Zwitserse nummer één van de wereld keurig netjes opdagen bij het jaarlijkse Diner der Kampioenen van de Internationale Tennis Federatie.
Bij die jaarlijkse huldiging van de officieuze wereldkampioenen was vanzelfsprekend ook de Nederlandse rolstoeltennisster en Telesport-columniste Esther Vergeer aanwezig. En Federer wilde maar wat graag op de foto met de vrouw die al meer dan tien jaar met vaste (fore)hand de scepter over het rolstoeltennis zwaait.
en telesport columnistequote:
Ja, in een Masterstoernooi, maar dat zegt me niet zoveel want daar verliest hij tegenwoordig nogal vaak. |De AO zegt me wel iets en daar stond hij twee sets voor en misschien nog een break in de derde en daar liet hij het afweten. Ik wil niet zeggen dat een Masterstoernooi niks voorstelt, alleen dat ze voor Federer niet zo belangrijk zijn, waardoor hij er steeds vaker verliest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
valt ook wel weer mee hoor....bv dit jaar nog een 7-6 3e set van Fedje gewonnen om maar wat te noemne...en een choker is op zich niet echt, hij is meer iemand die te weinig zijn echte niveau haalt in een wedstrijd...
Serieus? Waarom dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Melzer-Berdych in de finale lijkt me ook wel wat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |