abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:43:08 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82246933
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef BasOne het volgende:

[..]

Laat ze onder werktijden aanvallen, dan heb je dat niet.
Aangezien die mensen vaak vanuit huis werken, doe je dat beter onder schooltijden.
pi_82246964
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk heel erg objectief
gewoon de waarheid en feiten.
onschuldige burgers treiteren en pesten, daar zijn die joodse soldaten erg goed in. vind je het nog gek dat ze een bloedhekel aan die joden krijgen.

nee, ik heb er meerdere van dichtbij meegemaakt. ik vind het een ordinair, wild om zich heen schreeuwend, asociaal en vervelend volk.
pi_82246966
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef paddy het volgende:

[..]

Vraagje, wat is voor jou Palestijns gebied. Is heel Israël Palestijns gebied voor jou?
Ik heb volgens mij al meermalen aangegeven wat Palestijns grondgebied inhoudt: de grenzen van voor 1967.

Oost-Jeruzalem, Westbank, Gaza = Palestina.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:44:48 #129
16715 Mylene
*schatje*
pi_82247014
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:43 schreef Farang het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al meermalen aangegeven wat Palestijns grondgebied inhoudt: de grenzen van voor 1967.

Oost-Jeruzalem, Westbank, Gaza = Palestina.
Okay, dat ben ik wel met je eens.

Alleen wel dat het geweld eerst moet stoppen.
pi_82247023
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:29 schreef Farang het volgende:

[..]

The Pope's justice minister, Cardinal Renato Martino, has sharply criticised Israel's actions and likened the Gaza Strip to a "big concentration camp".

http://news.bbc.co.uk/2/hi/7817019.stm

En stichting Martijn zal ook wel een mening hebben
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:45:08 #131
300256 CarolusV
Plus Ultra
pi_82247026
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef Farang het volgende:

[..]

Je bent niet goed bij je hoofd om een holocaustoverlevende, een nobelprijswinnaar, parlementsleden en allerlei andere prominenten op die schepen "terroristen" te noemen. Als die mensen al terroristen worden genoemd, dan betekent die term niks meer.

Je wilt afrekenen met de Arabische dictatoriale regimes? Toppie, dat wil ik namelijk ook, die kutregimes zijn namelijk niets meer dan smerige puppets van de VS en Israël.
Heb je de videobeelden wel gezien? Fundamentalistische gekken!
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:45:34 #132
16715 Mylene
*schatje*
pi_82247043
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Amnesty international b.v.
http://hrbriefblog.wordpr(...)tions-for-us-policy/
[..]
pi_82247102
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hamas is jarenlang door de VN veroordeeld voor haar terroristische aanvallen op Israelische burgers, vervolgens zijn in 2008/2009 beide partijen (Israel EN Hamas) nogmaals door de VN veroordeeld, Hamas voor het terrorisme en Israel voor het feit dat ze teveel burgers slachtoffer lieten worden in de onderlinge strijd in Gaza.
Bush is met Irak ook veroordeeld door de VN

Dan is beide toch illegaal?
Ik heb volgens mij nergens beweerd dat Hamas hippies zijn, of wel?

Hamas en Hezbollah zijn verzetsorganisaties die in verzet komen tegen de Israëlische bezetter. Dat is hun goed recht, ieder bezet volk heeft het recht om in verzet te komen volgens de internationale afspraken die we hebben gemaakt.

Trap toch niet in die anti-verzetsorganisatiespropaganda. Heb geduld, en over een tijdje zul je het Westen met Hamas zien onderhandelen. Net zoals ze met de Taliban willen onderhandelen, wtf.
pi_82247105
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Heb je de videobeelden wel gezien? Fundamentalistische gekken!
Hebben we het over die relschoppers op de boot?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:48:54 #135
300256 CarolusV
Plus Ultra
pi_82247174
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hebben we het over die relschoppers op de boot?
Ja
pi_82247200
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Dat je je eigen kinderen wil opofferen zodat je zelf aanslagen kan plegen. Mensonwaardig.
Dat moet je aan Israël vertellen. Die staat gebruikt namelijk haar eigen burgers als menselijk schild om andermans gebied te koloniseren en te roven.
pi_82247267
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef CarolusV het volgende:

[..]

Ja
Die zijn moeilijk fundamentalistisch te noemen. Volgens mij waren het geen doorgeflipte moslims.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:51:47 #138
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_82247301
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:38 schreef Mylene het volgende:
Concentratiekamp Gaza.

[ afbeelding ]
A Palestinian woman pays a vendor at a street market in Gaza City on March 19, 2010.

[ afbeelding ]
Palestinian men buy sandwiches from a street vendor at a market in Gaza City on March 19, 2010.

[ afbeelding ]
Palestinians stand in a supermarket aisle in Gaza City, Friday, May 28, 2010. Over the past three years Israel has determined down to the tiniest detail what gets into the Gaza Strip and to its population of 1.5 million. Secret guidelines are used to differentiate between humanitarian necessities and nonessential luxuries, and Palestinians are often baffled by what is let is and what is barred.
http://dossiers.nieuws.nl(...)goederen_toe_in_gaza
quote:
Israël staat goederen toe in Gaza

(Novum/AP) - Israël heeft een commerciële voorraad schoenen en kleding toegelaten tot de Gazastrook. Dat heeft een grenswacht gezegd. Het is sinds 2007 de eerste commerciële lading die Israël toelaat tot het geblokkeerde kustgebied.

Volgens Raed Fattouh zijn zondag tien vrachtwagenladingen toegelaten tot het door Hamas geregeerde gebied. Veel voorraden zouden zijn beschadigd omdat ze al twee jaar in een opslagplaats lagen.

Het was voor het eerst dat Israël weer niet-humanitaire voorraden in de Gazastrook toeliet.

Sinds Hamas in het kustgebied aan de macht kwam is de Gazastrook door een strenge Israëlische en Egyptische blokkade een soort openluchtgevangenis geworden. Aan veel basisgoederen is een tekort en kooplieden gebruiken smokkeltunnels onder de Egyptische grens om goederen in te voeren.
be nice or go away
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:52:04 #139
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82247313
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef BasOne het volgende:

[..]

Tja dat roepen ze wel iedere keer.
Maar ook een terrorist heeft na een dag lang bommen maken behoefte om bij zijn familie aan tafel te schuiven voor het eten en een potje voetbal op tv te kijken.
Dan valt er ineens een Israëlische bom zijn huis binnen en roepen de Israëliërs dat hij zich verschuilde achter kinderen en vrouwen.

Laat ze onder werktijden aanvallen, dan heb je dat niet.

Ik zit hier sowieso al met open mond van verbazing mee te lezen....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_82247336
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die zijn moeilijk fundamentalistisch te noemen. Volgens mij waren het geen doorgeflipte moslims.
De Israëlische media hebben al aangegeven dat het niet om jihadisten ging maar om fanatieke demonstranten.
pi_82247508
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Prosac het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn sarcastische opmerking verkeerd.
Ik bedoelde dat wanneer je actie gaat goedpraten omdat Israel (of wie dan ook) dat zoveel jaar geleden ook al deed, dat je dan bij wijze van een holocaust/etnische zuivering op een bevolkingsgroep gepleegd door Israel/Joden ook goed zou kunnen praten, immers het hen ook overkomen is.
Als we het over de Israëlische misdaden hebben, dan hebben we het over het heden: de blokkade is nog niet opgeheven en drie dagen geleden hebben ze die hulpverleners gedood. De Israëlische terreurstaat heeft zwaarbewapende commando's afgestuurd op een schip waarop met koeienletters stond "HUMANITARIAN AID".

Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd Dresden ook platgegooid en moest Japan 2 nukes koppen. Beide kanten hebben misdaden gepleegd.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:56:10 #142
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82247514
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Farang het volgende:

[..]

De Israëlische media hebben al aangegeven dat het niet om jihadisten ging maar om fanatieke demonstranten.
Zeg maar de marine van de AFA
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_82247532
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:56 schreef BasOne het volgende:

[..]

Zeg maar de marine van de AFA
Ja, precies
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:57:38 #144
78780 deedeetee
pi_82247584
quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat Mylene het idd wat te rooskleurig ziet. Ik vermoed dat Israël hoopt de Palestijnen murw te maken door de gewone artikelen niet door te laten. Ben bang dat schoolspullen en speelgoed daar ook onder vallen. Immers dan raak de ouders door de kinderen, en dat komt hard aan.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:00:18 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_82247716
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat Mylene het idd wat te rooskleurig ziet. Ik vermoed dat Israël hoopt de Palestijnen murw te maken door de gewone artikelen niet door te laten. Ben bang dat schoolspullen en speelgoed daar ook onder vallen. Immers dan raak de ouders door de kinderen, en dat komt hard aan.
Dat geloof ik ook wel hoor. Ik hekel alleen het punt dat de Gazastrook een concentratiekamp enzo is.
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:01:40 #146
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82247774
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef Farang het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij nergens beweerd dat Hamas hippies zijn, of wel?

Hamas en Hezbollah zijn verzetsorganisaties die in verzet komen tegen de Israëlische bezetter. Dat is hun goed recht, ieder bezet volk heeft het recht om in verzet te komen volgens de internationale afspraken die we hebben gemaakt.

Trap toch niet in die anti-verzetsorganisatiespropaganda. Heb geduld, en over een tijdje zul je het Westen met Hamas zien onderhandelen. Net zoals ze met de Taliban willen onderhandelen, wtf.
Wordt jij nu nooit eens moe van jouzelf???
Jij vervalt maar in herhaling en ik raad je het volgende aan, koop eens een ballgag.

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82247909
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Mylene het volgende:

[..]

Okay, dat ben ik wel met je eens.

Alleen wel dat het geweld eerst moet stoppen.
Je redeneert krom. Het geweld stopt pas als de bezetting stopt en niet andersom.

Hoeveel Gandhi's ken jij want alleen zo iemand zou het geweld afzweren (weet je trouwens wat Gandhi's mening was over de holocaust?). Niet de Palestijnen die al decennialang worden onderdrukt.

De Israëliërs gaan namelijk vrolijk door met illegale nederzettingen bouwen. Ze kennen alleen de taal van het geweld zoals Hezbollah heeft aangetoond: Libanon werd bezet en de Israëliërs vertrokken pas nadat de Israëliërs het zat werden om elke dag een bodybag met daarin een dode IDF-soldaat te ontvangen.
pi_82248014
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wordt jij nu nooit eens moe van jouzelf???
Jij vervalt maar in herhaling en ik raad je het volgende aan, koop eens een ballgag.

[ afbeelding ]
Sterk. Ik heb trouwens al een ball gagg, maar dat weerhoudt mij er niet van om te typen.
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2010 @ 19:06:57 #149
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82248032
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef kahaarin het volgende:

[..]

The blockade has also limited access to vital medical care, as supplies are scarce and only 50 percent of people are allowed to leave Gaza to obtain surgery or other medical help.

De andere helft mag wegrotten.

Maar als er medische apparatuur gebracht wordt is dat hèt bewijs dat het geen humanitaire vloot was volgens Colonel Moshe Levy.

Grote god...
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:08:27 #150
78780 deedeetee
pi_82248102
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel hoor. Ik hekel alleen het punt dat de Gazastrook een concentratiekamp enzo is.
Dat is het IMO ook niet. Ik begrijp het standpunt van de Israëli 's ook prima. Tenslotte hebben ze van de Palestijnen tot nu toe nog niks goeds ondervonden. Die hebben zich hun slechte reputatie zelf op de hals gehaald en Hamas maakt het er niet beter op.

De mensen zitten daar opgesloten om te voorkomen dat ze joden vermoorden. En nu zit iedereen daar met de gebakken peren. Kom er nu maar eens uit.

Onbegrijpelijk voor mij dat de Palestijnen zichzelf in zo'n onmogelijke positie hebben laten maunouevreren. Ze zijn daarbij natuurlijk nijver bijgestaan door buitenlanders die er wel schik in hadden om de joden het leven zuur te maken. Niet slim om je zo op te laten jutten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')