abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82240183
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zo te lezen wel ja.
Net of ik voor het einde van Isral pleit. Lul niet slap.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:05:23 #127
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82240193
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef Blik het volgende:

[..]

Ze hadden ook rubberen kogels kunnen gebruiken bijvoorbeeld om een paar activisten tegen te houden...
Die zijn er ook gebruikt, maar schijnbaar was dat niet afdoende. Dus dan maar met scherp.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:05:49 #128
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82240212
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Israel heeft juist gehandeld. Punt uit. Willens en wetens toch doorgaan met dat convooi terwijl Israel reeds gewaarschuwd had te zullen ingrijpen is niet slim. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
En dan ook nog eens die commando's aanvallen, tja, dan ben je idd dom bezig want ze schieten niet met bruine bonen.
Ze hadden juist gehandeld als het gebeurt was in de daarvoor bestemde zones, niet in internationale wateren, dit maakt de hele actie illegaal.

Punt uit
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:06:25 #129
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82240235
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

En vervolgens hebben die commando's alle recht zichzelf te verdedigen.

[ afbeelding ]
Klopt als een rent-a-bus.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:06:52 #130
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_82240257
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Re het volgende:

[..]

die discussie is al geweest, gebleken dat dit niet op het IDF filmpje te zien was maar wel gecommuniceerd als zijnde wapens gebruikt tegen de commando's en met voorbedachte rade meegenomen
Vreemd he? Al die atributen aan boord die bij de uitrusting van zo'n schip horen, je zou bijna denken dat ze aan het varen waren......
be nice or go away
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:07:08 #131
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:07:39 #132
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82240300
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Farang het volgende:

[..]

Net of ik voor het einde van Isral pleit. Lul niet slap.
Zodra iemand enige nuance probeert aan te brengen, heb jij heb over Israel fanboy's. Zoals jij er tegenin gaat, lijkt het alsof je niks anders kan doen dan goedkeuren wat de actievoerders en hamas deden en doen dit toejuichen en alleen maar Israel en alles eromheen afkeuren en boeh roepen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:08:35 #133
75049 BasOne
Spaceship!
pi_82240336
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zodra iemand enige nuance probeert aan te brengen, heb jij heb over Israel fanboy's. Zoals jij er tegenin gaat, lijkt het alsof je niks anders kan doen dan goedkeuren wat de actievoerders en hamas deden en doen dit toejuichen en alleen maar Israel en alles eromheen afkeuren en boeh roepen.
Vergeet niet dat het omgekeerde ook gebeurt
Laboro te salutante
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:09:27 #134
243927 Lolque
woopwoop
pi_82240381
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja nu zullen spotprenten zoals deze in het Midden-Oosten wel gewaardeerd worden, maar andersom...
Mwa ik gok van niet.
De commando's leven allemaal nog, die relnichten met staven en messen daarintegen niet..
kei lief.
pi_82240412
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

De acties van de activisten en Hamas goedkeuren komt alleen maar door de Isralische blokkade en bezetting van Gaza en de rest van het Palestijnse grondgebied.

Ieder volk heeft het recht om in verzet te komen tegen de bezetter.

Ik ben liever voor de onderdrukten dan dat ik me achter de bezetter schaar zoals jij.
pi_82240414
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Israel heeft juist gehandeld. Punt uit. Willens en wetens toch doorgaan met dat convooi terwijl Israel reeds gewaarschuwd had te zullen ingrijpen is niet slim. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
En dan ook nog eens die commando's aanvallen, tja, dan ben je idd dom bezig want ze schieten niet met bruine bonen.
De israelische actie was barbaars, achterlijk en nutteloos. Alle goederen worden inmiddels naar Gaza gebracht (sterker nog, meer schepen zijn onderweg), de internationale gemeenschap heeft een kuthekel aan Israel, mogelijke VN resoluties, de israelische propagandamachines zijn bijna overspannen (lees: CIDI, ADL etc), een paar gewonde commando's in het ziekenhuis. Egypte heeft de blokkade tijdelijk opgeheven.

Wat hebben ze precies bereikt?
pi_82240447
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Farang het volgende:

[..]

Mooi niet dus. De Soedanese president is een crimineel en je zult mij ook nooit hem zien verdedigen terwijl jij de Isralische misdaden aan het verdedigen bent.
Pardon? Waarom wil je mij een mening aanpraten?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82240477
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Re het volgende:

[..]

die discussie is al geweest, gebleken dat dit niet op het IDF filmpje te zien was maar wel gecommuniceerd als zijnde wapens gebruikt tegen de commando's en met voorbedachte rade meegenomen
Nou en dat 'met voor bedachte rade meegenomen' is nogal onzinnig .. het is verplichte nooduitrusting, dat moet je bij je hebben .. en ja, dat kan je als wapen gebruiken, maar of dat inderdaad is gebeurt weten we niet, zeggen kan je immers van alles h? Maar reken maar dat ik zo'n seinpistool ook zou gaan pakken als ik denk dat ik eraan ga. Niet bijster slim tegenover zo'n commando uiteraard, maar al met al een normale menselijke reactie toch, jezelf verdedigen met alles wat je kan vinden?
pleased to meet you
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 16:11:48 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_82240486
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De israelische actie was barbaars, achterlijk en nutteloos. Alle goederen worden inmiddels naar Gaza gebracht (sterker nog, meer schepen zijn onderweg), de internationale gemeenschap heeft een kuthekel aan Israel, mogelijke VN resoluties, de israelische propagandamachines zijn bijna overspannen (lees: CIDI, ADL etc), een paar gewonde commando's in het ziekenhuis. Egypte heeft de blokkade tijdelijk opgeheven.

Wat hebben ze precies bereikt?
Door Israel, netjes.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:12:04 #140
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82240497
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef BasOne het volgende:

[..]

Klopt, al heb ik Hamaslovers nog niet voorbij zien komen gelukkig.

Ik zie genoeg mensen die er middenin zitten, met enige ruk naar Israel of de actievoerders. Helaas verzand de discussie steeds in cirkelredenaties of doordat er ineens weer onwaarheden naar voren komen of zaken die gisteren of eerder vandaag al rechtgezet zijn.

Of er wordt gewoon in het algemeen over het hele conflict gesproken en dingen erbij gehaald. (zelf ook schuldig ) terwijl het eigenlijk over deze actie specifiek zou moeten gaan.

pi_82240517
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door Israel, netjes.
Ja maar dat negeren mensen zoals hij liever want stel je voor dat je een andere kijk op de zaken durft te hebben.
pi_82240534
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Pardon? Waarom wil je mij een mening aanpraten?
Dames en heren, Amos_ is pro-Palestijn en anti-Isral. Hoe durven jullie hem een Isral-fanboy te noemen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:13:39 #143
62913 Blik
The one and Only!
pi_82240568
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Die zijn er ook gebruikt, maar schijnbaar was dat niet afdoende. Dus dan maar met scherp.
Paintballguns of rubberen kogels is een groot verschil
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:14:17 #144
111528 Viajero
Who dares wins
pi_82240611
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Farang het volgende:

[..]

De acties van de activisten en Hamas goedkeuren komt alleen maar door de Isralische blokkade en bezetting van Gaza en de rest van het Palestijnse grondgebied.

Ieder volk heeft het recht om in verzet te komen tegen de bezetter.

Ik ben liever voor de onderdrukten dan dat ik me achter de bezetter schaar zoals jij.
Weet je zeker dat je niet door Israel betaald wordt om de anti-Israel posters zo dom mogelijk te laten lijken? Je roept meer weerstand op dan sympathie met zo'n onbuigzame, blinde houding.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:15:13 #145
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_82240660
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door Israel, netjes.
En heel vreemd, normaliter duurt het tijden voor er iets door wordt gestuurd, ik vind het frappant dat alles nu zo snel wordt gedistribueerd. De reden weet ik natuurlijk niet maar iets zegt me dat ze heel graag een beetje een wit voetje proberen te halen en willen laten zien dat ze zo slecht nog niet zijn.
be nice or go away
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:15:16 #146
111528 Viajero
Who dares wins
pi_82240662
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef BasOne het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad aan beide kanten fanatieke, blinde idioten die hun eigen zaak meer schade doen dan ze doorhebben.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:15:34 #147
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82240676
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik was al tot die conclusie gekomen voordat de VN dat deed.
Ik neem namelijk de moeite een beetje research te doen

Maar als jij denkt dat de actie volkomen legaal was, kan je me ook het wetsartikel laten zien dat het ook legaal was natuurlijk.

Hieruit blijkt dat het illegaal is:
http://www.fas.org/irp/crs/RL31191.pdf
http://www.ilrg.com/subject/lawofwar/13sanremomanual.html
http://www.admiraltylawguide.com/

Ik zal je het lezen van dit besparen, lees mijn vorige posts gewoon
Ben het zo ff kwijt... in thread 12 was nog die link naar dat Smauel verdag of zoiets.
Zit nu achterover te brallen en maak een einde aan de dag. Dus ff geen zin in een zoektocht voor jou
pi_82240683
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Farang het volgende:

[..]

Dames en heren, Amos_ is pro-Palestijn en anti-Isral. Hoe durven jullie hem een Isral-fanboy te noemen.
Nee, ik ben beiden niet. In de israel-palestina zaken ben ik liever neutraal. Beide kanten zijn gewoon fout bezig.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:15:43 #149
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82240688
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ze hadden juist gehandeld als het gebeurt was in de daarvoor bestemde zones, niet in internationale wateren, dit maakt de hele actie illegaal.

Punt uit
Niks punt uit. Men rept nu wel over internationale wateren, maar het EEZ recht is hier ook op van toepassing en daar mag dus ook worden ingegrepen dmv zgn boarding-teams
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82240691
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Viajero het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet door Israel betaald wordt om de anti-Israel posters zo dom mogelijk te laten lijken? Je roept meer weerstand op dan sympathie met zo'n onbuigzame, blinde houding.
Hij heeft anders wel gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')