Die zijn er ook gebruikt, maar schijnbaar was dat niet afdoende. Dus dan maar met scherp.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hadden ook rubberen kogels kunnen gebruiken bijvoorbeeld om een paar activisten tegen te houden...
Ze hadden juist gehandeld als het gebeurt was in de daarvoor bestemde zones, niet in internationale wateren, dit maakt de hele actie illegaal.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Israel heeft juist gehandeld. Punt uit. Willens en wetens toch doorgaan met dat convooi terwijl Israel reeds gewaarschuwd had te zullen ingrijpen is niet slim. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
En dan ook nog eens die commando's aanvallen, tja, dan ben je idd dom bezig want ze schieten niet met bruine bonen.
Klopt als een rent-a-bus.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
En vervolgens hebben die commando's alle recht zichzelf te verdedigen.
[ afbeelding ]
Vreemd he? Al die atributen aan boord die bij de uitrusting van zo'n schip horen, je zou bijna denken dat ze aan het varen waren......quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
die discussie is al geweest, gebleken dat dit niet op het IDF filmpje te zien was maar wel gecommuniceerd als zijnde wapens gebruikt tegen de commando's en met voorbedachte rade meegenomen
Zodra iemand enige nuance probeert aan te brengen, heb jij heb over Israel fanboy's. Zoals jij er tegenin gaat, lijkt het alsof je niks anders kan doen dan goedkeuren wat de actievoerders en hamas deden en doen dit toejuichen en alleen maar Israel en alles eromheen afkeuren en boeh roepen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef Farang het volgende:
[..]
Net of ik voor het einde van Isral pleit. Lul niet slap.
Vergeet niet dat het omgekeerde ook gebeurtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zodra iemand enige nuance probeert aan te brengen, heb jij heb over Israel fanboy's. Zoals jij er tegenin gaat, lijkt het alsof je niks anders kan doen dan goedkeuren wat de actievoerders en hamas deden en doen dit toejuichen en alleen maar Israel en alles eromheen afkeuren en boeh roepen.
Mwa ik gok van niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja nu zullen spotprenten zoals deze in het Midden-Oosten wel gewaardeerd worden, maar andersom...
De acties van de activisten en Hamas goedkeuren komt alleen maar door de Isralische blokkade en bezetting van Gaza en de rest van het Palestijnse grondgebied.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zodra iemand enige nuance probeert aan te brengen, heb jij heb over Israel fanboy's. Zoals jij er tegenin gaat, lijkt het alsof je niks anders kan doen dan goedkeuren wat de actievoerders en hamas deden en doen dit toejuichen en alleen maar Israel en alles eromheen afkeuren en boeh roepen.
De israelische actie was barbaars, achterlijk en nutteloos. Alle goederen worden inmiddels naar Gaza gebracht (sterker nog, meer schepen zijn onderweg), de internationale gemeenschap heeft een kuthekel aan Israel, mogelijke VN resoluties, de israelische propagandamachines zijn bijna overspannen (lees: CIDI, ADL etc), een paar gewonde commando's in het ziekenhuis. Egypte heeft de blokkade tijdelijk opgeheven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Israel heeft juist gehandeld. Punt uit. Willens en wetens toch doorgaan met dat convooi terwijl Israel reeds gewaarschuwd had te zullen ingrijpen is niet slim. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
En dan ook nog eens die commando's aanvallen, tja, dan ben je idd dom bezig want ze schieten niet met bruine bonen.
Pardon? Waarom wil je mij een mening aanpraten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef Farang het volgende:
[..]
Mooi niet dus. De Soedanese president is een crimineel en je zult mij ook nooit hem zien verdedigen terwijl jij de Isralische misdaden aan het verdedigen bent.
Nou en dat 'met voor bedachte rade meegenomen' is nogal onzinnig .. het is verplichte nooduitrusting, dat moet je bij je hebben .. en ja, dat kan je als wapen gebruiken, maar of dat inderdaad is gebeurt weten we niet, zeggen kan je immers van alles h? Maar reken maar dat ik zo'n seinpistool ook zou gaan pakken als ik denk dat ik eraan ga. Niet bijster slim tegenover zo'n commando uiteraard, maar al met al een normale menselijke reactie toch, jezelf verdedigen met alles wat je kan vinden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
die discussie is al geweest, gebleken dat dit niet op het IDF filmpje te zien was maar wel gecommuniceerd als zijnde wapens gebruikt tegen de commando's en met voorbedachte rade meegenomen
Door Israel, netjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
De israelische actie was barbaars, achterlijk en nutteloos. Alle goederen worden inmiddels naar Gaza gebracht (sterker nog, meer schepen zijn onderweg), de internationale gemeenschap heeft een kuthekel aan Israel, mogelijke VN resoluties, de israelische propagandamachines zijn bijna overspannen (lees: CIDI, ADL etc), een paar gewonde commando's in het ziekenhuis. Egypte heeft de blokkade tijdelijk opgeheven.
Wat hebben ze precies bereikt?
Klopt, al heb ik Hamaslovers nog niet voorbij zien komen gelukkig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het omgekeerde ook gebeurt
Ja maar dat negeren mensen zoals hij liever want stel je voor dat je een andere kijk op de zaken durft te hebben.quote:
Dames en heren, Amos_ is pro-Palestijn en anti-Isral. Hoe durven jullie hem een Isral-fanboy te noemen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Pardon? Waarom wil je mij een mening aanpraten?
Paintballguns of rubberen kogels is een groot verschilquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn er ook gebruikt, maar schijnbaar was dat niet afdoende. Dus dan maar met scherp.
Weet je zeker dat je niet door Israel betaald wordt om de anti-Israel posters zo dom mogelijk te laten lijken? Je roept meer weerstand op dan sympathie met zo'n onbuigzame, blinde houding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:10 schreef Farang het volgende:
[..]
De acties van de activisten en Hamas goedkeuren komt alleen maar door de Isralische blokkade en bezetting van Gaza en de rest van het Palestijnse grondgebied.
Ieder volk heeft het recht om in verzet te komen tegen de bezetter.
Ik ben liever voor de onderdrukten dan dat ik me achter de bezetter schaar zoals jij.
En heel vreemd, normaliter duurt het tijden voor er iets door wordt gestuurd, ik vind het frappant dat alles nu zo snel wordt gedistribueerd. De reden weet ik natuurlijk niet maar iets zegt me dat ze heel graag een beetje een wit voetje proberen te halen en willen laten zien dat ze zo slecht nog niet zijn.quote:
Je hebt inderdaad aan beide kanten fanatieke, blinde idioten die hun eigen zaak meer schade doen dan ze doorhebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het omgekeerde ook gebeurt
Ben het zo ff kwijt... in thread 12 was nog die link naar dat Smauel verdag of zoiets.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik was al tot die conclusie gekomen voordat de VN dat deed.
Ik neem namelijk de moeite een beetje research te doen
Maar als jij denkt dat de actie volkomen legaal was, kan je me ook het wetsartikel laten zien dat het ook legaal was natuurlijk.
Hieruit blijkt dat het illegaal is:
http://www.fas.org/irp/crs/RL31191.pdf
http://www.ilrg.com/subject/lawofwar/13sanremomanual.html
http://www.admiraltylawguide.com/
Ik zal je het lezen van dit besparen, lees mijn vorige posts gewoon
Nee, ik ben beiden niet. In de israel-palestina zaken ben ik liever neutraal. Beide kanten zijn gewoon fout bezig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef Farang het volgende:
[..]
Dames en heren, Amos_ is pro-Palestijn en anti-Isral. Hoe durven jullie hem een Isral-fanboy te noemen.
Niks punt uit. Men rept nu wel over internationale wateren, maar het EEZ recht is hier ook op van toepassing en daar mag dus ook worden ingegrepen dmv zgn boarding-teamsquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ze hadden juist gehandeld als het gebeurt was in de daarvoor bestemde zones, niet in internationale wateren, dit maakt de hele actie illegaal.
Punt uit
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet door Israel betaald wordt om de anti-Israel posters zo dom mogelijk te laten lijken? Je roept meer weerstand op dan sympathie met zo'n onbuigzame, blinde houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |