De Palestijnen hebben genoeg fouten gemaakt maar dat kwam door de stress van de Israëlische bezetting.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Viajero het volgende:
[..]
Vraagje, hebben de Palestijnen ooit fouten gemaakt of helemaal nooit? Jouw posts zijn compleet eenzijdig. En niet eromheen draaien aub, hebben de Palestijnen ooit fouten gemaakt, al is het maar een heel klein foutje ooit lang geleden, of helemaal nooit?
titel staat tussen aanhalingstekens... maar wat mij betreft zouden wat neutralere TTs ons meer doen focussen op de inhoud ipv de semantics over de TT zelf, voor en tegenstandersquote:
Elsevier officieel genoeg?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef Lolque het volgende:
Ik kan nog steeds niks officieels vinden over dat Anne de Jong een kogel heeft mogen vangen?
quote:Anne de Jong (29) en de 43-jarige Amin Abou Rachid, een Palestijnse Nederlander met een dubbel paspoort, zijn dinsdag door personeel van de Nederlandse ambassade in de gevangenis bezocht. Beiden verkeren in goede gezondheid. De vrouw heeft blauwe plekken opgelopen door een rubberen kogel, nadat het schip waarop zij zich bevond werd geënterd door Israëlische militairen.
Eigenlijk zouden mods gewoon moeten toezien op het handhaven van neutrale titels. 'Israël en het konvooi' zou een geschikte titel zijn voor deze reeks.quote:
Lezen jullie mee Israël-fanboys, jullie moeten jullie houding veranderen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
De blokkade is een grote fout van Israel. Maar nog niet half zo fout als de houding dat er maar een schuldige is aan dit conflict.
Die man zijn droom is inderdaad waarheid geworden. Of je daar blij van moet worden is een ander verhaal, ik heb het niet zo op martelaars.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
wat je eigenlijk wil zeggen is dus dat omdat hij dit wilde hij terecht is doodgeschoten en hij eigenlijk blij zou moeten zijn... of moet ik het anders lezen?
Ja, op de 24 mijls zone bij de blokkadequote:
Mee eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mods gewoon moeten toezien op het handhaven van neutrale titels. 'Israël en het konvooi' zou een geschikte titel zijn voor deze reeks.
Ooh echt? Gisteravond waren het er nog negentien. Maar goed, dat verandert op zich weinig.quote:
Nee. Dat niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
wat je eigenlijk wil zeggen is dus dat omdat hij dit wilde hij terecht is doodgeschoten en hij eigenlijk blij zou moeten zijn... of moet ik het anders lezen?
Ik heb het ook tegen jou. Je bent precies hetzelfde als die Israel fanboys. Echt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Farang het volgende:
[..]
Lezen jullie mee Israël-fanboys, jullie moeten jullie houding veranderen.
nou ja, ik vind het een beetje een diversie van waar het eigenlijk om gaat, dit soort terminologie zie je wel vaker na een controversieel incidentquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Die man zijn droom is inderdaad waarheid geworden. Of je daar blij van moet worden is een ander verhaal, ik heb het niet zo op martelaars.
Druktemakers. Dit was gewoon het laatste nieuws. En het is geen feit, maar een citaat. Sla eens een krant open, daar kom je voortdurend dit soort koppen tegen.quote:
Nee, ik ben niet hetzelfde als die Israël-fanboys. Ik beperk me tot de feiten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik heb het ook tegen jou. Je bent precies hetzelfde als die Israel fanboys. Echt precies hetzelfde.
Het is alleen zo spijtig dat noch jij, noch zij dat begrijpen.
Dat zijn dus die beelden waarvan Re en HAKIM zeiden dat die niet bestonden.quote:
Ik denk dat de motivatie van een van de hoofdpersonen in dit drama toch wel meespeelt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het een beetje een diversie van waar het eigenlijk om gaat, dit soort terminologie zie je wel vaker na een controversieel incident
Zoals ik al zei:quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Farang het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet hetzelfde als die Israël-fanboys. Ik beperk me tot de feiten.
Ja, ik probeer een mod te beinvloeden. En ik heb nooit ontkent dat ik af en toe een grote bek heb. Ik kan mij echter herinneren dat iemand gisteren schreef dat het leeftijdsverschil duidelijk was af te zien aan onze posts. Tsja...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:25 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
sow, en dat uit jouw mond die veel groter open durft te gaan (waar je vorige week nog een ban voor kreeg)
Maar ik begrijp je. Je probeert een mod te beïnvloeden zodat ik een ban krijg.
Ozo.. maar wel gelijk aangrijpen als het de Israëliërs besmeurt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het een beetje een diversie van waar het eigenlijk om gaat, dit soort terminologie zie je wel vaker na een controversieel incident
Is dit geverifieerd waar? Zo ja, brrrrquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:31 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Nee. Dat niet.
Wat ik ermee wil zeggen, en wat jij ook zou moeten inzien, is dat die 3 Turken (en wss wel meer op die boot) zich als martelaars opstelden om de clash met de blokkade aan te gaan.
En dat sluit weer aan bij de beelden van het volgende wat ik al eerder gepost had:
[ afbeelding ]
De gevolgen van die botsing hebben ze vooraf dus aanvaard. Ze zijn inderdaad martelaars geworden.
M.a.w. uitgelokt.
uhmmm leg me geen woorden in de mond...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat zijn dus die beelden waarvan Re en HAKIM zeiden dat die niet bestonden.
Snap jij het?
Ik lees deze topic niet, Ik post gewoon willekeurige video's.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat zijn dus die beelden waarvan Re en HAKIM zeiden dat die niet bestonden.
Snap jij het?
En met die helm van je zie je er geen barst van.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef Farang het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet hetzelfde als die Israël-fanboys. Ik beperk me tot de feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |