abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82234650
Ik ben samen met mijn vriend op zoek naar een studio/appartement, liever een appartement, maar deze lijken nogal onvindbaar. We staan bij twee huurbemiddelaars ingeschreven, maar deze hebben alleen appartementen voor 1 persoon binnen ons budget. Ons budget is niet erg hoog, maximaal 600,- inclusief, mag wat meer zijn. De tijd begint te dringen, maar we hebben nog niets.
Waar zouden we het nog meer kunnen zoeken?
pi_82234909
Camping met stacaravans.
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
pi_82234968
Geweldig.
pi_82234981
Ik kijk hier ook even mee, mijn zoektocht naar een appartement in Arnhem gaat ook niet zoals we hoopte.
All good things are wild and free.
pi_82235052
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik kijk hier ook even mee, mijn zoektocht naar een appartement in Arnhem gaat ook niet zoals we hoopte.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:21:15 #6
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_82235195
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:09 schreef _Loki het volgende:
maximaal 600,- inclusief, mag wat meer zijn.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:23:34 #7
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_82235306
Zijn jullie studenten? Meestel verhuurders hebben het niet zo op studenten.
Verder is "inclusief" bij een appartement niet gangbaar.

Je zal of genoegen moeten nemen met minder, of meer moeten willen betalen, maar een appartement voor 600 inclusief, daar doet menig bijstandsmoeder een dubbele moord voor.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_82235318
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Tiemie het volgende:

[..]

pi_82235465
Moet bij Direct Wonen wel lukken.
Betaal je natuurlijk wel bemiddelingskosten.
pi_82235552
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef error_404 het volgende:

Je zal of genoegen moeten nemen met minder, of meer moeten willen betalen, maar een appartement voor 600 inclusief, daar doet menig bijstandsmoeder een dubbele moord voor.
We zijn inderdaad studenten, en dat was ook een probleem. Sommige willen het ook wel als de ouders garant staan voor de huur, maar dat is ook goed zoeken
pi_82235697
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moet bij Direct Wonen wel lukken.
Betaal je natuurlijk wel bemiddelingskosten.
Dat valt ook nog tegen, heel veel zijn 'recent verhuurd' volgens de website. En om alweer 35 euro inschrijfkosten te betalen zie ik ook niet zitten..
pi_82235866
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef _Loki het volgende:

[..]

Dat valt ook nog tegen, heel veel zijn 'recent verhuurd' volgens de website. En om alweer 35 euro inschrijfkosten te betalen zie ik ook niet zitten..
Reken bij die 35 maar meer, je betaald ook nog bemiddelingskosten, en nog wat als ik me niets vergis, en dan heb je nog geen eens een appartement.
pi_82235945
Meestal is het de huurprijs plus 19% btw ofzo. Dat vind ik ook niet zo'n ramp, als we dan maar iets vinden. Ik wil alleen niet 35 euro betalen en dan maar afwachten of we ook dáár iets krijgen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:45:46 #14
305580 pistoljames
Programmeurt.
pi_82236344
quote:

Hmm, in de particuliere sector bedoel je? Ik betaal namelijk 600 euro kaal + ongeveer 60 euro g/w/l voor een 90m2 (nieuwbouw) appartement in de randstad, via een woning corporatie. Dan moet dat toch zeker te doen zijn in Arnhem?
pi_82236450
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:32 schreef _Loki het volgende:

Ik heb heel goede ervaringen met Direct Wonen.
Werd regelmatig gebeld dat ik iets kon komen bezichtigen.
Ik geloof dat je wel zo'n twee maand huur als bemiddelingskosten moet betalen. Vrij veel, maar ze zijn ook wel actief aan het meedenken en -zoeken.

Uiteindelijk had ik heel veel mazzel waardoor ik iets (veel goedkoper) via Volkshuisvesting kon krijgen, maar anders was het met Direct Wonen ook wel gelukt.
Hebben jij en je vriend niet toevallig woonduur in Arnhem (of omgeving) opgebouwd?
pi_82236845
Oh, jullie zijn dus studenten.
Jullie staan toch wel bij Entree ingeschreven?
Daar zie ik regelmatig (sloop)appartementen (ion Presikhaaf) voorbijkomen waarbij je je inschrijftijd kunt behouden, is dat niet wat voor jullie?
pi_82236857
@ pistoljames, ja dat dacht ik dus ook maar het valt heel erg tegen

@ vergeetmewelletje, dat moet ik dan maar eens overleggen We komen allebei niet uit die buurt maar gaan er wel samen studeren, dus we hebben nog niks vanuit de buurt daar.
pi_82236982
Ik zou me maar snel inschrijven dan (gratis): http://www.studentinarnhem.nl/inschrijven/
  woensdag 2 juni 2010 @ 15:05:27 #19
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_82237297
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:29 schreef _Loki het volgende:

[..]

We zijn inderdaad studenten, en dat was ook een probleem. Sommige willen het ook wel als de ouders garant staan voor de huur, maar dat is ook goed zoeken
Het probleem zit hem vaak niet zozeer in het risico of de huur wel betaald wordt, als meer hoe het appartement gebruikt en onderhouden worden. Simpel gezegd: ze zijn bang dat studenten de boel slopen.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_82238124
Hier inschrijven!

Had je eigenlijk al moeten doen, maar beter laat dan nooit. Zeker als je student bent, is er wel het een en ander mogelijk. Elke week worden er vanaf dinsdag woningen gepubliceerd (ook speciaal voor studenten), daar kun je dan op reageren tot ongeveer twee weken na publicatie. Het aangeboden krijgen van een woning is afhankelijk van de verzamelde inschrijftijd en de eventuele reisurgentie die je toegwezen kan krijgen. De woningnood in Arnhem is bij lange na niet zo groot als bij andere steden, maar voor elke stad geldt: je kunt je beter gisteren dan vandaag ingeschreven hebben. Succes!
pi_82238244
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef error_404 het volgende:

[..]

Het probleem zit hem vaak niet zozeer in het risico of de huur wel betaald wordt, als meer hoe het appartement gebruikt en onderhouden worden. Simpel gezegd: ze zijn bang dat studenten de boel slopen.
Wtf, alsof party animals van 20 met een baan alles heel houden

Oh en a@ Sodium, ik ben nog nét geen 18 dus dat gaat niet
pi_82238332
Moet je daar 18 voor zijn? Ik dacht 16. Enfin, je wederhelft misschien?

EDIT:
quote:
U kunt zich inschrijven bij Entree als u:
- 18 jaar of ouder bent en;
- in het bezit bent van de Nederlandse nationaliteit of een geldige verblijfstitel
Oh! Balen.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 15:31:32 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_82238554
De meeste appartementen gaan mond op mond, dus daar moet je het van hebben. Zoek/maak dus vrienden die al in Arnhem wonen.

Verder heb ik geen tips.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_82238558
Succes. Praktisch onmogelijk. Heb via rrverhuurmakelaars een appartement midden centrum gevonden voor 700 all in en daar mogen we godsgelukkig mee zijn. Wil je niet weten wat we hebben moeten dokken aan bemiddelingskosten
pi_82238601
Oh en bij Entree sta je gemiddeld 7 jaar ingeschreven voor een fatsoenlijke woning. Ik sta 2 jaar ingeschreven en eindig bij de 53 reacties op 46
pi_82239031
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef heaven7 het volgende:
Oh en bij Entree sta je gemiddeld 7 jaar ingeschreven voor een fatsoenlijke woning. Ik sta 2 jaar ingeschreven en eindig bij de 53 reacties op 46
Dat mag wat genuanceerder. Als student kun je via Entree een prima kamer bemachtigen met 0.5/1-3 jaar inschrijftijd (afhankelijk van de tijd waarin je iets zoekt). Met ietsjes meer (en/of veel geluk) heb je een zelfstandige wooneenheid voor studenten. Voor niet-studentenwoningen mag je inderdaad een stuk langer uittrekken.
pi_82239055
Ik ben student.. en ze zoekt geen kamer maar een appartement.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 15:41:59 ]
pi_82239143
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben student..
Hm. Vreemd. Ik zie toch redelijk veel mensen met 2 jaar inschrijftijd een redelijke (onzelfstandige) kamer bemachtigen. Je moet ergens beginnen. Daarbij: eenmaal op een kamer in de stad, gaat het vinden van een appartement via via een stuk sneller.

Uiteindelijk, wat je ook wilt, inschrijven kost je niets. De kans is groot dat je spijt krijgt wanneer je je niet besluit in te schrijven.
pi_82239246
Ik ga vanmiddag iig even DirectWonen bellen, wat ze in de aanbieding hebben voor 2 personen voor ons budget. En dan daar maar inschrijven denk ik.
Ik ken welgeteld één iemand in Arnhem dus mond tot mond wordt lastig
pi_82239376
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Sodium het volgende:

[..]

Hm. Vreemd. Ik zie toch redelijk veel mensen met 2 jaar inschrijftijd een redelijke (onzelfstandige) kamer bemachtigen. Je moet ergens beginnen. Daarbij: eenmaal op een kamer in de stad, gaat het vinden van een appartement via via een stuk sneller.

Uiteindelijk, wat je ook wilt, inschrijven kost je niets. De kans is groot dat je spijt krijgt wanneer je je niet besluit in te schrijven.
Dat sowieso, ik baal echt onwijs dat ik me niet gewoon op m'n 17e heb ingeschreven! Niemand heeft me hier echter op gewezen destijds Eeuwig zonde. Een onzelfstandige ruimte willen we zeker niet trouwens en ik neem aan ts ook niet. Als je gaat samenwonen doe je dat samen en niet met 6 anderen
pi_82239428
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef _Loki het volgende:
Ik ga vanmiddag iig even DirectWonen bellen, wat ze in de aanbieding hebben voor 2 personen voor ons budget. En dan daar maar inschrijven denk ik.
Troost je, ik ken veel mensen in Arnhem en mij is het via via ook niet gelukt Directwonen zuigt trouwens! Ik zou echt www.rrverhuurmakelaars.nl in de gaten houden. Die zijn duur maar werken wel netjes en inschrijven is gratis.
pi_82239732
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat sowieso, ik baal echt onwijs dat ik me niet gewoon op m'n 17e heb ingeschreven! Niemand heeft me hier echter op gewezen destijds Eeuwig zonde. Een onzelfstandige ruimte willen we zeker niet trouwens en ik neem aan ts ook niet. Als je gaat samenwonen doe je dat samen en niet met 6 anderen
Haha, nee. Maar de ervaring leert wel dat doorstromen gemakkelijker is dan starten. Al is telkens verhuizen natuurlijk geen pretje. Kan me trouwens voorstellen dat je baalt dat je je niet direct na je 17e ingeschreven hebt. Dan zou je wel zo'n 3-4 jaar inschrijftijd hebben en das perfect voor als je een zelfstandige eenheid wilt. Maar je zit nu in het centrum, begrijp ik? heb je het uiteindelijk wel getroffen. Plannen om daar te blijven?

@TS: ik weet niet waar je gaat studeren, maar sommige Hogescholen hebben een eigen woningbestand. Wellicht even informeren.
pi_82239843
Ik zou zelfs 8 jaar inschrijftijd hebben! Ben al oud We zitten nu praktisch hartje centrum ja. Voor 700 allin hebben we 60m2 zelfstandig dus dat is best aardig ja! Zeker voor particuliere huur dan. Voorlopig blijven we zitten al blijf ik stug reageren op entree

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 15:57:50 ]
pi_82240065
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:57 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou zelfs 8 jaar inschrijftijd hebben! Ben al oud We zitten nu praktisch hartje centrum ja. Voor 700 allin hebben we 60m2 zelfstandig dus dat is best aardig ja! Zeker voor particuliere huur dan. Voorlopig blijven we zitten al blijf ik stug reageren op entree
Oeps. Damn, acht jaar zou echt ruim voldoende geweest zijn om iets leuks te bemachtigen. Maar helaas, nog even wachten dus. Realiseer je overigens wel dat, wanneer je een zelfstandige (studenten)woning bij Entree aanvaart, je alle wachttijd kwijt bent. Met twee jaar is dat geen drama, maar als je vier of meer jaren hebt opgebouwd, is het goed om de voors en tegens af te wegen.

Overigens: 60m2 voor 700 all in? Das toch netjes!
pi_82240129
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Troost je, ik ken veel mensen in Arnhem en mij is het via via ook niet gelukt Directwonen zuigt trouwens! Ik zou echt www.rrverhuurmakelaars.nl in de gaten houden. Die zijn duur maar werken wel netjes en inschrijven is gratis.
Daar heb ik al een optie gezien, als ie voor 2 personen is iig
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:47:05 #36
52016 Lyssa
music <3
pi_82244850
Ik heb mijn appartement via kamernet gekregen in Arnhem. wel 650 incl. voor 50m2 niet ver van het centrum.
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:09:20 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_82254461
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef _Loki het volgende:
Kijk eens hier: Arnhem #44 - Waar we massaal naar Sonsbeek gaan!
pi_82258476
Hándig, na 5min al een pm binnen
Dankje!
pi_82258798
Laat je ook een woning achter?
pi_82258878
Jazeker, maar dan in Deventer.
pi_82258954
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:24 schreef _Loki het volgende:
Jazeker, maar dan in Deventer.
Hmm nee daar heb ik weer niks aan
pi_82289648
Update: net aangemeld bij DirectWonen, morgen misschien al een bezichtiging!
Dat is snel.
pi_82289742
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:56 schreef _Loki het volgende:
Update: net aangemeld bij DirectWonen, morgen misschien al een bezichtiging!
Dat is snel.
Oh lekker! mag ik vragen wat het je allemaal heeft gekost en gaat kosten bij directwonen?
pi_82290194
Tot nu toe 35 euro inschrijfkosten, dadelijk misschien 1x huurprijs aan bemiddeling. Redelijk duur, maar dat is bij al die bemiddelaars. Dat zijn ook zo goed als de enige mogelijkheden om aan een appartement te komen lijkt het
pi_82290287
Je betaalt idd 1 keer de huurprijs maar pas op want wij betaalden over de huurprijs ook nog eens BTW waardoor we dik 900 euro ofzo hebben gedokt Hou ook rekening met contractskosten en dat soort onzin.
pi_82306601
Jee, zo veel geld om een woning geregeld te krijgen... Je moet je, bij zulke kostenposten altijd af blijven vragen of de diensten die de verhuurder levert in verhouding zijn tot datgeen wat je betaalt. De extra kosten bovenop de bemiddelingskosten (zoals contractkosten en inschrijfgeld) moeten redelijk blijven en mogen volgens artikel 7:264 van het BW geen onredelijk voordeel voor een van de partijen (bv de bemiddelaar) of verhuurder opleveren. Staar je dus niet teveel blind om te voorkomen dat je uitgemolken wordt. Zie ook hier & hier.

Overigens lees ik niet zoveel toffe verhalen over Directwonen...
pi_82309517
Ohjee. Vertel.
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:26:19 #48
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_82309607
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Sodium het volgende:
Jee, zo veel geld om een woning geregeld te krijgen... Je moet je, bij zulke kostenposten altijd af blijven vragen of de diensten die de verhuurder levert in verhouding zijn tot datgeen wat je betaalt. De extra kosten bovenop de bemiddelingskosten (zoals contractkosten en inschrijfgeld) moeten redelijk blijven en mogen volgens artikel 7:264 van het BW geen onredelijk voordeel voor een van de partijen (bv de bemiddelaar) of verhuurder opleveren. Staar je dus niet teveel blind om te voorkomen dat je uitgemolken wordt. Zie ook hier & hier.

Overigens lees ik niet zoveel toffe verhalen over Directwonen...
Dat soort bedrijven verdienen wel érg makkelijk. Ze hebben al 30/40 euro verdient per persoon ZONDER ook maar 1 minuut bezig te zijn geweest voor die persoon.

Zo hebben ze de tactiek om binnen een paar dagen (meestal 1 of 2) een aantal huizen te mailen (of door te bellen) die ze kunnen bezichtigen. Of deze aan de eisen voldoen maakt niet uit, het gaat er om dat de klant het idee heeft snel geholpen te worden.

Daarna hoor je er, zonder actief op iets te reageren, nooit meer wat van.
pi_82309926
Ja ik heb ook echt een hekel aan hoe ze te werk gaan.
Maar ik zie echt geen andere optie..
pi_82315584
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 23:24 schreef _Loki het volgende:
Ohjee. Vertel.
Tja, nu moet je niet altijd klakkeloos af gaan op wat men op internet allemaal zegt (mensen klagen nu eenmaal gemakkelijker dan ze lof spreken), maar ik als ik google op 'direct wonen ervaringen' vind ik enkele positieve, maar vooral veel negatieve ervaringen met het bedrijf. Veel geld en in verhouding weinig service. Uiteindelijk moeten hun werknemers ook ergens van rondkomen, natuurlijk. Zie link, dan kun je zelf even bepalen wat je allemaal gaat lezen

Overigens, Kamernet al geprobeerd?

Link naar google 'direct wonen ervaringen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sodium op 04-06-2010 08:47:32 ]
  vrijdag 4 juni 2010 @ 08:51:18 #51
67725 Dulk
Taweret
pi_82316037
ik heb een paar jaar geleden ook via direct wonen een woning gehuurd en ja dat heeft de eerste maand veel geld gekost,1 maand huur, 1 maal bemiddelingskosten (gelijk aan 1 maand huur) contractkosten (200euro) en btw, al met al was ik iets van 1600 euro kwijt (huur was 600) app 66m² 3kamers
namaste
pi_82317899
Wtf 200 euro contractkosten? ._.''
Dat heb ik nergens kunnen vinden op die website.

Oh ik heb al iets.
"Tevens bent u dan bemiddelingsvergoeding aan Direct Wonen verschuldigd. Deze bedraagt 1 maand huur (inclusief het eventuele voorschot aan bijkomende leveringen en diensten). Tevens is er eventueel sprake van contractkosten."

Eventueel. Wanneer is eventueel?

[ Bericht 69% gewijzigd door _Loki op 04-06-2010 10:30:10 ]
pi_82318677
Dat is bij RR iets van 50 ofzo meen ik me te herinneren maar je betaalt idd OVERAL voor.
pi_82318727
Altijd is eventueel.
pi_82329675
Hier in presikhaaf over lange water staat eensgezinswoning waar 2 bewoners in zitten, zij zoeken nog mede huurders.
Het huis is van de ouders die het niet verkocht krijgen en zo toch de lasten eruit willen hebben.
is dat iets
pi_82329788
Hm, dat is me net te ver van het station vandaan. Ik mag namelijk iedere dag met de trein dus ik zou er graag binnen een minuutje of 5-10 willen zijn
Toch bedankt voor de tip!
pi_82329838
je zit natuurlijk wel dichtbij station presikhaaf.
denk 6 min fiets
pi_82329865
Ik hou het wel even in de gaatjes hier.
zondagskrant komt ook morgen weer die pluis ik ook wel even uit en de lokale supermarkten
pi_82330288
toch he, als ik zo eens op marktplaats struin, staat toch redelijk veel aanbod. zit daar nou niks bij=
pi_82330566
Naast ons is een studio van 43m2 te huur voor ¤550,- allin, met aparte keuken en badkamer. 10 minuten lopen naar centraal.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2010 15:09:13 ]
pi_82331247
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef heaven7 het volgende:
Naast ons is een studio van 43m2 te huur voor ¤550,- allin, met aparte keuken en badkamer. 10 minuten lopen naar centraal.
Linkje?
pi_82331291
Pm me maar, niemand hoeft hier te weten waar ik woon
pi_82331897
Pm is gestuurd!
pi_82342209
Ben je nog wezen kijken naar dat appartement wat ze je aangeboden hadden?

Hoeveel tijd heb je nog? Met andere woorden: wanneer moet je uiterlijk een woning in Arnhem hebben? Anders zou ik toch overwegen om eerst nog even door te zoeken ivp met een bemiddelingsbedrijf in zee te gaan. Als ze echt van die enorm hoge kosten rekenen, lijkt me dat zeer onredelijk. De diensten staan dan niet meer in verhouding met het geleverde. Je kunt mij niet wijsmaken dat het uitprinten van een huurovereenkomst en het laten tekenen ervan ¤200 kost.
pi_82347368
Ik hoop er per 1 juli in te kunnen. Dan moet ik m'n kamer waar ik nu in zit uit.
Later is niet heel erg maar liever niet, want dan moet ik een tijd naar m'n ouders.
pi_82348920
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:09 schreef _Loki het volgende:
Ik hoop er per 1 juli in te kunnen. Dan moet ik m'n kamer waar ik nu in zit uit.
Later is niet heel erg maar liever niet, want dan moet ik een tijd naar m'n ouders.
Oei, das erg snel. Zeker nu de vraag naar kamers groter wordt (nieuwe lichting eerstejaars) zal dat lastig worden. Hoop voor je dat 't lukt.
pi_82350472
probeer het eens op easykamer.nl

heb trouwens geen idee hoe betrouwbaar het is
pi_82357414
quote:
Ik zit hier voor minder dan 600 euro in een grachtenpand 5 minuten lopen van zee, maarja, niet iedereen wil in Friesland wonen (gelukkig)
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef _Loki het volgende:
Hm, dat is me net te ver van het station vandaan. Ik mag namelijk iedere dag met de trein dus ik zou er graag binnen een minuutje of 5-10 willen zijn
Succes dan, 20 minuten fietsen vanaf het station lijkt me heel normaal, maarja...

By the way, direct wonen is prima. Het kost wat, maar het levert snel wat op.

[ Bericht 14% gewijzigd door willempjewever op 05-06-2010 08:59:54 ]
pi_82367673
Nou dat appartement gister was echt héél klein. Dat wordt 'm echt niet.
  Moderator zaterdag 5 juni 2010 @ 16:04:26 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_82367959
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef _Loki het volgende:
Nou dat appartement gister was echt héél klein. Dat wordt 'm echt niet.
hoeveel m2 was het dan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_82400896
25..
ze zei dat het heel handig in te delen was. Niet dus
  Moderator zondag 6 juni 2010 @ 16:55:29 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_82401910
Dat niet heel groot nee... En als het dan ook nog eens niet handig in te delen is, moet je inderdaad maar kijken of je dat wilt
pi_82435179
Nou morgen weer een bezichtiging via RR verhuur, een woning van 43 m² voor 550 inclusief GWL en internet!
Ben benieuwd!
pi_82435295
pi_82515992
Oooh ik heb misschien iets
Niet eentje waar ik voor ging, die was niet heel bijzonder. Vrij klein ook nog.
Die was om de hoek en wat duurder, maar daar konden we ook wel even kijken. Echt, ik was meteen verliefd. Het is per maand ook maar 35 euro duurder per persoon. Duuus morgenochtend meteen bellen en zeggen dat we 'm willen
pi_82547463
Details?
pi_82547748
50m², dakterras van 10-15 m², badkamer met bad én aparte douch, complete keuken, heeel gezellig.
nog meer?

oh en het is waarschijnlijk geregeld als we wat meer info opsturen, ook over mijn vriend want die kon niet mee.
  woensdag 9 juni 2010 @ 13:51:58 #78
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_82547903
Geen zin om het topic door te lezen omdat je een Arnepper bent maar: dit, dit, of dit is misschien iets.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_82548052
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef _Loki het volgende:
50m², dakterras van 10-15 m², badkamer met bad én aparte douch, complete keuken, heeel gezellig.
nog meer?

oh en het is waarschijnlijk geregeld als we wat meer info opsturen, ook over mijn vriend want die kon niet mee.
Dat klinkt echt goed. Voldoende leefruimte, goede voorzieningen en een dakterras! Goed geregeld.
pi_82548204
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef NMGN23 het volgende:
Geen zin om het topic door te lezen omdat je een Arnepper bent maar: dit, dit, of dit is misschien iets.
Oh die op de Groningensingel klinkt perfect, vooral qua ligging
pi_82548479
@ NMGN23,
Wat is daar nou erg aan.
Had je beter niet kunnen reageren, drie posts terug had je kunnen zien dat ik voor 90% zeker iets gevonden heb.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Loki op 09-06-2010 14:11:18 ]
pi_82548525
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef _Loki het volgende:
Wat is daar nou erg aan.
Had je beter niet kunnen reageren, drie posts terug had je kunnen zien dat ik voor 90% zeker iets gevonden heb.
Er zijn nog meer mensen die appartementen zoeken.
pi_82548894
Oh ik had het tegen NMGN23 met z'n '' Arnepper'', sorry als dat niet duidelijk was
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:11:21 #84
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_82548912
quote:
Wat is daar nou erg aan.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef _Loki het volgende:
Oooh ik heb misschien iets
pi_82548977
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef _Loki het volgende:
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:15:27 #86
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_82549182
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef _Loki het volgende:
quote:
drie posts terug

[ Bericht 8% gewijzigd door NMGN23 op 09-06-2010 14:22:11 ]
pi_82549908
Laat maar
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:33:53 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_82550332
Je staat er vast bij op de ernemmep
pi_82550585
Hé bedankt
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 16:26:48 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_82556286
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh die op de Groningensingel klinkt perfect, vooral qua ligging
Niks voor jou, jij wilde toch weg?
pi_82558779
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Niks voor jou, jij wilde toch weg?
Ik wel, maar dan moet vriendlief dat ook willen De aankomende jaren blijf ik gewoon nog een Arnhemmer.
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 17:34:26 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_82559500
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik wel, maar dan moet vriendlief dat ook willen De aankomende jaren blijf ik gewoon nog een Arnhemmer.
[/quote

Nee, maar ik bedoelde ook niet zozeer weg uit Arnhem, maar weg uit t huis waar je nu woont
pi_82562369
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:

[..]

[/quote

Nee, maar ik bedoelde ook niet zozeer weg uit Arnhem, maar weg uit t huis waar je nu woont
Dat sowieso ja!
pi_82604879
Ooh die in Presikhaaf! Het is dat wij vastzitten tot oktober in ons huidige appartement maar tering goeie deal! Hoewel er geen foto's zijn dus weten wat je krijgt doe je nog niet
pi_82604947
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef heaven7 het volgende:
Ooh die in Presikhaaf! Het is dat wij vastzitten tot oktober in ons huidige appartement maar tering goeie deal! Hoewel er geen foto's zijn dus weten wat je krijgt doe je nog niet
Mailtje sturen of ze een brochure op kunnen sturen. Hebben wij gister ook gedaan!
pi_82607466
Nice! Doe ik
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 11:44:30 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_82608551
Iedereen gaat in ene verhuizen!
pi_83673473
*voorzichtig schopje*

Zijn er nog mensen die zelf in Arnhem wonen via een particuliere verhuurder? Ook ik zoek een woning, maar die achterlijk hoge kosten van bemiddelingsbureaus...

Misschien hebben ook andere woningzoekende in Arnhem iets aan de gegevens van particuliere verhuurders (dus níet bemiddelingsbureaus) om eens naar te bellen of ze wat vrij hebben? Ook andere tips zijn natuurlijk welkom!

(Wat ik zoek: 2-3 kamer appartement, voorkeur buitenruimte (klein balkon is al prima), zelfstandig, bij voorkeur max 15 minuten fietsen van centrum (geen zuid). Huur max. 750 ex.)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_83673970
Dat wordt nog best lastig. Je kan marktplaats afspeuren, daar had ik een appartementje gezien maar die was binnen een dag alweer weg, jammer genoeg.
pi_83674528
Mja, lastig dat verwachtte ik al ja

Kijk, op zich... heb ik me er al enigzins bij neergelegd dat er gewoon een flink pak aan kosten bij gaat komen als we iets vinden (bemiddelingskosten etc) - al betekent dat wel dat t nog iets langer duurt eer we ergens in kunnen, want dat geld hebben we nu gewoon niet achter de hand.

Maar intussen.... als ik iets zou vinden zonder dat gezeik... zou dat natuurlijk heel mooi zijn. Ik heb ook via via al wat namen en nrs van verhuurders die ik eens ga proberen. Maarja, moeten ze wel net wat hebben En des te meer tips, des te beter!
// wandelende paradox //
pi_83674905
nogmaals, www.rrverhuurmakelaars.nl heeft regelmatig leuke woningen. Komt die van ons ook vandaan. Wel hoge bemiddelingskosten maar daar doe je niks aan vrees ik.
pi_83680586
rrverhuurmakelaars kijk ik ook regelmatig...
Maar daarnaast vroeg ik me meer af, of er hier mensen iets direct bij de verhuurder huren (ipv via bemiddelingsbureau) en of die mensen toevallig nog namen/telefoonnummers hebben van die verhuurders... in een poging de bemiddelingsbureaus toch te ontwijken!
(lastig I know, maar you can't blame a girl for trying)
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')