abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82239031
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef heaven7 het volgende:
Oh en bij Entree sta je gemiddeld 7 jaar ingeschreven voor een fatsoenlijke woning. Ik sta 2 jaar ingeschreven en eindig bij de 53 reacties op 46
Dat mag wat genuanceerder. Als student kun je via Entree een prima kamer bemachtigen met 0.5/1-3 jaar inschrijftijd (afhankelijk van de tijd waarin je iets zoekt). Met ietsjes meer (en/of veel geluk) heb je een zelfstandige wooneenheid voor studenten. Voor niet-studentenwoningen mag je inderdaad een stuk langer uittrekken.
pi_82239055
Ik ben student.. en ze zoekt geen kamer maar een appartement.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 15:41:59 ]
pi_82239143
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben student..
Hm. Vreemd. Ik zie toch redelijk veel mensen met 2 jaar inschrijftijd een redelijke (onzelfstandige) kamer bemachtigen. Je moet ergens beginnen. Daarbij: eenmaal op een kamer in de stad, gaat het vinden van een appartement via via een stuk sneller.

Uiteindelijk, wat je ook wilt, inschrijven kost je niets. De kans is groot dat je spijt krijgt wanneer je je niet besluit in te schrijven.
pi_82239246
Ik ga vanmiddag iig even DirectWonen bellen, wat ze in de aanbieding hebben voor 2 personen voor ons budget. En dan daar maar inschrijven denk ik.
Ik ken welgeteld één iemand in Arnhem dus mond tot mond wordt lastig
pi_82239376
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef Sodium het volgende:

[..]

Hm. Vreemd. Ik zie toch redelijk veel mensen met 2 jaar inschrijftijd een redelijke (onzelfstandige) kamer bemachtigen. Je moet ergens beginnen. Daarbij: eenmaal op een kamer in de stad, gaat het vinden van een appartement via via een stuk sneller.

Uiteindelijk, wat je ook wilt, inschrijven kost je niets. De kans is groot dat je spijt krijgt wanneer je je niet besluit in te schrijven.