Linkje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef heaven7 het volgende:
Naast ons is een studio van 43m2 te huur voor ¤550,- allin, met aparte keuken en badkamer. 10 minuten lopen naar centraal.
Oei, das erg snel. Zeker nu de vraag naar kamers groter wordt (nieuwe lichting eerstejaars) zal dat lastig worden. Hoop voor je dat 't lukt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:09 schreef _Loki het volgende:
Ik hoop er per 1 juli in te kunnen. Dan moet ik m'n kamer waar ik nu in zit uit.
Later is niet heel erg maar liever niet, want dan moet ik een tijd naar m'n ouders.
Ik zit hier voor minder dan 600 euro in een grachtenpand 5 minuten lopen van zee, maarja, niet iedereen wil in Friesland wonen (gelukkig)quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef error_404 het volgende:
Je zal of genoegen moeten nemen met minder, of meer moeten willen betalen, maar een appartement voor 600 inclusief, daar doet menig bijstandsmoeder een dubbele moord voor.
Succes dan, 20 minuten fietsen vanaf het station lijkt me heel normaal, maarja...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef _Loki het volgende:
Hm, dat is me net te ver van het station vandaan. Ik mag namelijk iedere dag met de trein dus ik zou er graag binnen een minuutje of 5-10 willen zijn
hoeveel m2 was het dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef _Loki het volgende:
Nou dat appartement gister was echt héél klein. Dat wordt 'm echt niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef _Loki het volgende:
50m², dakterras van 10-15 m², badkamer met bad én aparte douch, complete keuken, heeel gezellig.
nog meer?
oh en het is waarschijnlijk geregeld als we wat meer info opsturen, ook over mijn vriend want die kon niet mee.
Oh die op de Groningensingel klinkt perfect, vooral qua liggingquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:51 schreef NMGN23 het volgende:
Geen zin om het topic door te lezen omdat je een Arnepper bentmaar: dit, dit, of dit is misschien iets.
Er zijn nog meer mensen die appartementen zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef _Loki het volgende:
Wat is daar nou erg aan.
Had je beter niet kunnen reageren, drie posts terug had je kunnen zien dat ik voor 90% zeker iets gevonden heb.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef _Loki het volgende:
Wat is daar nou erg aan.
Had je beter niet kunnen reageren, drie posts terug had je kunnen zien dat ik voor 90% zeker iets gevonden heb.
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef _Loki het volgende:
oh en het is waarschijnlijk geregeld als we wat meer info opsturen, ook over mijn vriend want die kon niet mee.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef _Loki het volgende:
quote:
Niks voor jou, jij wilde toch weg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die op de Groningensingel klinkt perfect, vooral qua ligging
Ik wel, maar dan moet vriendlief dat ook willenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niks voor jou, jij wilde toch weg?
Dat sowieso ja!quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan moet vriendlief dat ook willenDe aankomende jaren blijf ik gewoon nog een Arnhemmer.
[/quote
Nee, maar ik bedoelde ook niet zozeer weg uit Arnhem, maar weg uit t huis waar je nu woont
Mailtje sturen of ze een brochure op kunnen sturen. Hebben wij gister ook gedaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:13 schreef heaven7 het volgende:
Ooh die in Presikhaaf!Het is dat wij vastzitten tot oktober in ons huidige appartement maar tering goeie deal! Hoewel er geen foto's zijn dus weten wat je krijgt doe je nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |