Linkje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef heaven7 het volgende:
Naast ons is een studio van 43m2 te huur voor ¤550,- allin, met aparte keuken en badkamer. 10 minuten lopen naar centraal.
Oei, das erg snel. Zeker nu de vraag naar kamers groter wordt (nieuwe lichting eerstejaars) zal dat lastig worden. Hoop voor je dat 't lukt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:09 schreef _Loki het volgende:
Ik hoop er per 1 juli in te kunnen. Dan moet ik m'n kamer waar ik nu in zit uit.
Later is niet heel erg maar liever niet, want dan moet ik een tijd naar m'n ouders.
Ik zit hier voor minder dan 600 euro in een grachtenpand 5 minuten lopen van zee, maarja, niet iedereen wil in Friesland wonen (gelukkig)quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef error_404 het volgende:
Je zal of genoegen moeten nemen met minder, of meer moeten willen betalen, maar een appartement voor 600 inclusief, daar doet menig bijstandsmoeder een dubbele moord voor.
Succes dan, 20 minuten fietsen vanaf het station lijkt me heel normaal, maarja...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef _Loki het volgende:
Hm, dat is me net te ver van het station vandaan. Ik mag namelijk iedere dag met de trein dus ik zou er graag binnen een minuutje of 5-10 willen zijn
hoeveel m2 was het dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef _Loki het volgende:
Nou dat appartement gister was echt héél klein. Dat wordt 'm echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |