en dan staan ze er weer naast en pvda ook..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Ludacriss het volgende:
Zo net op de SP gestemd. Nu hopen op veel zetels!
Je stemt nu eenmaal op een partij om die met zoveel mogelijk zetels in de kamer te krijgen. Als ze dan ook nog regeringsverantwoordelijkheid kunnen gaan nemen zou dat helemaal ideaal zijn, maar die garantie krijg je bij geen enkele partij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef JoaC het volgende:
Eens zien wat wederom 4 jaar oppositie voor effect heeft?
Dat heeft Agnes Kant op haar laatste dag nog eens bewezen. Wat er vanuit de oppositie bereikt kan worden word echt onderschat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je stemt nu eenmaal op een partij om die met zoveel mogelijk zetels in de kamer te krijgen. Als ze dan ook nog regeringsverantwoordelijkheid kunnen gaan nemen zou dat helemaal ideaal zijn, maar die garantie krijg je bij geen enkele partij.
Bovendien kan een partij in de kamer ook invloed uitoefenen.
Precies met haar wetsvoorstellen omtrent de verbetering van de thuiszorg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat heeft Agnes Kant op haar laatste dag nog eens bewezen. Wat er vanuit de oppositie bereikt kan worden word echt onderschat.
D66 deed het laatst ook zo goed in de regering.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:16 schreef JoaC het volgende:
Eens zien wat wederom 4 jaar oppositie voor effect heeft?
In het geval van een paars kabinet zijn we over 4 jaar sowieso de grootste partij aan de linkerkant van de Kamerquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb voor het eerst strategisch gestemd op de PVDA, vind het dit jaar nodig (al heb ik me enigzins om laten lullen door familie). Toch hoop ik dat de SP ook gewoon weer een mooi resultaat neerzet vanavond natuurlijk.
Roemer heeft het geweldig gedaan.
Over 4 jaar (waarschijnlijk eerder) krijgt de SP weer mijn stem!
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Heb voor het eerst strategisch gestemd op de PVDA, vind het dit jaar nodig (al heb ik me enigzins om laten lullen door familie). Toch hoop ik dat de SP ook gewoon weer een mooi resultaat neerzet vanavond natuurlijk.
Roemer heeft het geweldig gedaan.
Over 4 jaar (waarschijnlijk eerder) krijgt de SP weer mijn stem!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef Klonk het volgende:
SP gestemd
lang getwijfeld of ik toch een strategische stem op de PvdA zou doen maar toch mijn hart gevolgd en SP gestemd
Op het moment kan ik ook niks opbrengen. Ik word gewoons stil van het feit dat mensen SP stemmen.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Op het moment kan ik ook niks opbregen. Ik word gewoons stil van het feit dat mensen SP stemmen.
Één pot nat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 16:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
Heb ik ook gedaan........ in 2006
Nu op de PVV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |