Maar dan een paar dagen later zonder problemen weer van stal kunnen worden gehaald. Die BBC verslaggeefster is de afgelopen week al een keer of 3 besproken....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:25 schreef Redux het volgende:
[..]
En elke keer blijkt weer dat als je er dieper in duikt dat die details helemaal niet zo verdacht zijn en ze best logisch te verklaren zijn met aan het eind de conclusie dat die details niet meteen een bewijs voor een complot zijn.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:44 schreef Redux het volgende:
[..]
snotver, je hebt me door, ik werk voor de overheid
Daar is het nu eng stil omdat heel veel al naar Barcelona zijn voor een groot internationaal congres, dus ik gok van nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Misschien werken we wel in het zelfde kantoor
De zelfde hoeveelheid vliegtuigen stond op alert als al jaren het geval was. Binnen NEADS waren dat 2 vliegvelden met elk 2 vliegtuigen. Otis Air National Guard Base (ANGB) in Massachusetts en Langley Air Force Base (AFB), Virginia.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:13 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Of mischien niet alle gevechtsvliegtuigen uit de regio wegsturen naar een oefening. Dat had ook geholpen volgens mij. Vooral met het pentagon vliegtuig dat in de no-fly-zone was.
Het kan natuurlijk dat de terroristen van iemand van binnen defensie te horen hebben gekregen dat er zo een oefening plaats zou vinden en ze hebben daarom dat datum gekozen. Theroretisch mogelijk.
Precies, het was zo'n hectiek, valt nog mee hoe goed de verslaggeving is verlopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is het nu eng stil omdat heel veel al naar Barcelona zijn voor een groot internationaal congres, dus ik gok van niet
Anyway, OT:
Van WTC 7 werd al een tijd verwacht dat het elk moment in zou kunnen storten. Dan vind ik het niet zo gek dat het met al de paniek van die dag ergens een keer iets verkeerd begrepen wordt, of iets in die hoek.
Je moet ook maar eens denken aan alle complottheorieën die er waren geweest als de vliegtuigen wél waren neergeschoten. Alsof iemand dan zomaar had geslikt "maar anders waren ze in het WTC gevlogen."quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waar deden ze niks dan?
En wat hadden ze kunnen doen dan om de aanvallen te stoppen? Voordat ze goed en wel in de gaten houden welke vliegtuigen er weg waren zat die al in de tweede WTC toren of het Pentagon.
Er wordt vaak heel makkelijk gedacht dat die gekaapte vliegtuigen wel even uit de lucht hadden kunnen worden geschoten. Maar dat gebeurd zelfs na 9/11 niet zomaar. Geen enkel land gaat zich eraan wagen om een vliegtuig dat gekaapt is, neer te schieten.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Wombcat het volgende:
Je moet ook maar eens denken aan alle complottheorieën die er waren geweest als de vliegtuigen wél waren neergeschoten. Alsof iemand dan zomaar had geslikt "maar anders waren ze in het WTC gevlogen."
Niet alleen de complot theorien, maar waarschijnlijk heel Amerika had dan overhoop gelegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet ook maar eens denken aan alle complottheorieën die er waren geweest als de vliegtuigen wél waren neergeschoten. Alsof iemand dan zomaar had geslikt "maar anders waren ze in het WTC gevlogen."
Zo gek dat men verwacht dat een ultra ultra ultra reinforced gebouw zomaar pardoes met een lullig vuurtje zou instorten. Waarbij topnotch instituten gevestigd zaten. Hét command center van de stad. Nee maar dat gebouw gaat instorten. Kennelijk is het opeens gewoon geworden omdat paar uurtjes eerder voor het eerst in geschiedenis gebeurde.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is het nu eng stil omdat heel veel al naar Barcelona zijn voor een groot internationaal congres, dus ik gok van niet
Anyway, OT:
Van WTC 7 werd al een tijd verwacht dat het elk moment in zou kunnen storten. Dan vind ik het niet zo gek dat het met al de paniek van die dag ergens een keer iets verkeerd begrepen wordt, of iets in die hoek.
Jammer, ik dacht dat je inhoudelijk op de hoogte was van het wtc gebeuren en in dit geval de wtc7 specifiek. Maar blijkbaar schiet jouw kennis op dit gebied te kort. Is niet erg, maar dan weet ik ook dat ik jou voortaan ook niet meer serieus hoef te nemen in deze discussie.quote:
Convar zegt alleen maar dat het zou kunnen dat er transacties hebben plaatsgevonden. Het is niet zeker dat er zoveel gehandeld is op die dag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:17 schreef polderturk het volgende:
Hierbij wat bewijs waarbij de officiele verhaal gelovers een mond vol tanden van zullen hebben:
Waar het op neer komt is dat op andere dagen, waar er geen ramp was, net zoveel gehandeld werd in die aandelen.quote:Despite the views expressed by the popular media, leading academics, and option market professionals, there is reason to question the decisiveness of the evidence that terrorists traded in the option market ahead of the September 11 attacks. One event that casts doubt on the evidence is the crash of an American Airlines plane in New York City on November 12. According to the OCC Web site, three trading days before, on November 7, the put-call ratio for options on AMR stock was 7.74. On the basis of the statements made about the links between option market activity and terrorism shortly after September 11, it would have been tempting to infer from this put-call ratio that terrorism probably was the cause of the November 12 crash. Subsequently, however, terrorism was all but ruled out. While it might be the case that an abnormally large AMR put-call ratio was observed by chance on November 7, this event certainly raises the question of whether put-call ratios as large as 7.74 are, in fact, unusual. Beyond the November 12 plane crash, an article published in Barron’s on October 8 (Arvedlund 2001) offers several additional grounds for being skeptical about the claims that it is likely that terrorists or their associates traded AMR and UAL options ahead of the September 11 attacks. For starters, the article notes that the heaviest trading in the AMR options did not occur in the cheapest, shortest-dated puts, which would have provided the largest profits to someone who knew of the coming attacks. Furthermore, an analyst had issued a “sell” recommendation on AMR during the previous week, which may have led investors to buy AMR puts. Similarly, the stock price of UAL had recently declined enough to concern technical traders who may have increased their put buying, and UAL options are heavily traded by institutions hedging their stock positions. Finally, traders making markets in the options did not raise the ask price at the time the orders arrived as they would have if they believed that the orders were based on adverse nonpublic information: the market makers did not appear to find the trading to be out of the ordinary at the time that it occurred.
Even een oude post van een andere user hierover opgediept:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:08 schreef VancouverFan het volgende:
Waar het op neer komt is dat op andere dagen, waar er geen ramp was, net zoveel gehandeld werd in die aandelen.
http://911myths.com/html/put_options.html
quote:Op zondag 24 april 2005 07:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
NorthernStar,
Deze posts waren juist heel erg ontopic.
Ik wil er maar mee aangeven dat heel veel mensen - en zelfs ik - in die tijd putopties hadden.
En hieronder zie je waarom:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet was de situatie op de beurs voor 9/11 al hopeloos en een paar dagen voor 9/11 begon de neergaande beweging te versnellen. Veel beleggers kopen op zo'n moment put opties. Het moment van de aanschaf van put-opties is dus ook zonder voorkennis van 9/11 volstrekt logisch.
9/11 was niet de oorzaak van de crash, maar heeft het misschien wat versneld.
Voor mij en veel andere actieve beleggers was dat gewoon een beetje extra 'mazzel' hebben.
Voor het niet uitoefenen van een deel van de putopties heb ik ook wel een verklaring:
In de twintowers zat een aantal effectenmakelaars en een paar van die kantoren zijn, inclusief personeel, bijna compleet weggevaagd.
quote:Op zondag 24 april 2005 14:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
In plaats van anderen na te praten zoals jij doet zou je ook (zoals ik) eigen onderzoek kunnen doen.
Zie hieronder de charts van Nortwest Airlines, Continental Airlines en American Airlines (United Airlines zit helaas niet in m'n database).
Uit die charts is onmiddelijk duidelijk waarom er op 10 September zoveel put opties werden gekocht op American Airlines en niet op bijvoorbeeld Northwest of Continental.
Er wordt een belangrijk horizontaal steunniveau doorbroken en dat is voor veel traders een trigger om aandelen te shorten danwel put opties te kopen. Sterker nog: veel volautomatische trading programmas werken op die manier.
Zelf vind ik gezien het zeer duidelijke verkoopsignaal het volume van 4700 opties helemaal niet excessief. Die paar miljoen winst waarover wordt gesproken stelt ook weinig voor. In mijn eerste post meldde ik dat alleen ikzelf al 30.000 gulden aan de aanslagen heb verdiend.
[ afbeelding ]
Lopen deze discussie al 5 jaar hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even een oude post van een andere user hierover opgediept:
[..]
Langer zelfs.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Lopen deze discussie al 5 jaar hier
Zo blijkt maar weer dat het voor complotgelovers maar 1 verhaal kan zijn. De verhalen op de sites worden niet bijgewerkt met andere informatie dan dat het een complot moet zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:50 schreef Redux het volgende:
En alle punten komen steeds weer voorbij, serieus, onveranderd.
Grappig dat je blijft linkdumpen, maar wederom niet ingaat op hele overtuigende posts van andere gebruiker. Maar houd jezelf maar lekker voor dat je objectief bent. Je leest alleen complot sites en zoekt nooit naar tegenbewijs, je bent een denialist in hart en nieren en geen scepticus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier eentje voor Lavender en de anderen die denken dat de VS haar eigen burgers geen kwaad doet voor haar eigen gewin:
Let op: Titel is misleidend, aangezien deze man het niet over 9 11 heeft maar over een eerdere aanslag op het WTC. Filmpje dateert uit 1983.
Deze is ook wel interessant:
Waar waar waar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Grappig dat je blijft linkdumpen, maar wederom niet ingaat op hele overtuigende posts van andere gebruiker. Maar houd jezelf maar lekker voor dat je objectief bent. Je leest alleen complot sites en zoekt nooit naar tegenbewijs, je bent een denialist in hart en nieren en geen scepticus.
Nee natuurlijk niet. Zelfs met de olieramp zijn er op voorhand al handelingen te zien.quote:De posts van SeLang zijn een mooi voorbeeld dat het een zinloze discussie is hier. Er word onomstotelijk aangetoond dat er geen buitensporige dingen gebeurt zijn op de beurs voor 9/11, maar jaren later gaan die argumenten nog steeds de ronde als bewijs voor het complot. Zo net met een hele boel andere dingen.
Wie er diepgrondig liegen: het Pentagon, White House en uiteraard de prutsers van NIST.quote:Natuurlijk is niet alles verklaard, maar dit soort wishfull thinking of zelfs ronduit liegen (zoals Lambiekje constant doet) schaadt een mogelijk serieuze goede discussie over wat er wel mis is gegaan en kwalijk is. Erg jammer.
ze kunnen ook niet op een dergelijke manier met 99% verpulvering. Zonder explosieven is het een onmogelijkheid.quote:Bijna net zo jammer als MediaCurator die nog steeds niet de moeite heeft genomen om zich te verdiepen in de wet van impact en aangrenzende wetten, maar wel de mond vol heeft dat het bewezen is dat de toren zo niet kan instorten.
Niemand heeft het zo gehouden. Hitte cameras hebben gewoon hotspots van 1000+ naar x weken gespot.quote:Als er dan voor hem zelfs de informatie word aangedragen dan weigert hij het te lezen, want het is toch maar intelectuele interessant doenerij.
Nog een mooi voorbeeld is de plassen gesmolten staal. Ik heb al een keer of acht gevraagd waarom en hoe ze plassen tot wel vijf weken na de ramp gesmolten houden.
Een flink brand!?!! Het was vrijwel direct naar vuurbal uit. Het was al brandmeester. Het was een nietszeggend matig brandje.quote:Tenzij en een energiebron is die het staal continu verwarmt zou het allang gestold moeten zijn. Een punt als dit wordt compleet genegeerd, terwijl ze wel het gesmolten staal blijven aanhalen als bewijs voor rare dingen/inside job. Waarom doen jullie dit? (ja jullie op een hoop gegooid want niemand is er op ingegaan)
Of wat te denken van Lambiekje met zijn continue gespui van prullenbak brandje, terwijl overal te zien is dat het gewoon een flinke brand was.
Dan had het gebouw moeten omvallen. Niet verpulveren. Gek!quote:En ook continu per ongeluk vergeten dat er in het WTC een vliegtuig is gevlogen en bij WTC 7 een hoek van het gebouw ter grote van 18 verdiepingen uit was geslagen.
Het officiele verhaal is een en al bedrog.quote:. Dit soort dingen ontwijkt hij, terwijl hij wel blijft volhouden dat de instorting alleen de brand als oorzaak zou kunnen hebben en dat deze niet groot genoeg was. Puur liegen en bedriegen.
Sorry, maar nu zit je glashard de feiten te ontkennen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:08 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Convar zegt alleen maar dat het zou kunnen dat er transacties hebben plaatsgevonden. Het is niet zeker dat er zoveel gehandeld is op die dag.
En het is ook officieel bevestigd dat dat wel vaker gebeurd dergelijke transacties. Het was helemaal niet abnormaal dat er zoveel in die aandelen werd gehandeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:16 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sorry, maar nu zit je glashard de feiten te ontkennen.
Ga rustig zitten en bekijk die video nog eens. Het is officieel bevestigd dat er 100 miljoen aan transacties hebben plaats gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |