Dit is A-romantisch en eigenlijk best beledigendquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En deze dan
hooglied4v1 Zie, gij zijt schoon, mijn liefste,
o, gij zijt schoon;
uw ogen zijn als duiven,
door uw sluier heen,
uw haar is als een kudde geiten,
die neergolven van Gileads gebergte.
2 Uw tanden zijn als een kudde geschoren schapen,
die opkomen uit het wed,
alle met tweelingen,
en zonder jongen is er geen.
3 Als een scharlaken draad zijn uw lippen
en liefelijk is uw mond.
Als een gespleten granaatappel zijn uw slapen,
door uw sluier heen.
Houd nu even op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En deze dan
o, gij zijt schoon;
uw ogen zijn als duiven,
door uw sluier heen,
die opkomen uit het wed,
alle met tweelingen,
en liefelijk is uw mond.
door uw sluier heen.
Ik zeg niet dat ik denk dat jij het niet kunt, ik zeg dat ik het niet weet...quote:
Romantisch is voor een vrouw denk ik met waxinelichtjes in een restaurant of wat te denken van een gedicht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dit is A-romantisch en eigenlijk best beledigendHaren als een kudde geiten
Waxinelichtjes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Romantisch is voor een vrouw denk ik met waxinelichtjes in een restaurant.
Iedere vrouw is weer anders hequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Romantisch is voor een vrouw denk ik met waxinelichtjes in een restaurant.
Het zou me toch wat zijn als iedere vrouw hetzelfde was zeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Iedere vrouw is weer anders heEr zullen vast vrouwen zijn die dat romantisch vinden.
Prachtigquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En deze dan
o, gij zijt schoon;
uw ogen zijn als duiven,
door uw sluier heen,
die opkomen uit het wed,
alle met tweelingen,
en liefelijk is uw mond.
door uw sluier heen.
Het is al een moeilijk onderwerp voor mij, op veel dingen weet ik geen antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je niet op mijn vrouwelijke standpunten ingaat, Matthijs.
dat verklaart bijna allesquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het is al een moeilijk onderwerp voor mij, op veel dingen weet ik geen antwoord.
Als ik helemaal hoteldebotel ben, zie ik in alles romantiek. Maar als dat er (nog) niet is, zijn waxinelichtjes en voorgedragen gedichten killing.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef matthijs.. het volgende:
Romantisch is voor een vrouw denk ik met waxinelichtjes in een restaurant of wat te denken van een gedicht.
Samen komen we er wel uit!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef matthijs.. het volgende:
Het is al een moeilijk onderwerp voor mij, op veel dingen weet ik geen antwoord.
Ow kom op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik helemaal hoteldebotel ben, zie ik in alles romantiek. Maar als dat er (nog) niet is, zijn waxinelichtjes en voorgedragen gedichten killing.
Heb ik gedaan, maar ik krijg er geen antwoord op zeggen niks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Trashcanman het volgende:
Heb je die vrouwen in je MSN lijst eigenlijk al eens gevraagd waarom ze niet willen afspreken?
Een beetje een rare gedachte, ik weet het, maar ik gooi hem toch maar in de groep.
Maar ik denk toch dat mijn roze bril die waxinelichtjes dan vertederd vervormd tot prachtige druipkaarsen. Alhoewel een lame gedicht die hoteldebotelheid weleens heel snel kan doen omslaan in totale afknapping.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:49 schreef Netsplitter het volgende:
Ow kom op.
Ook wanneer je hoteltebotel bent dan wil je nog veel liever kandelaren zien met kaarsen dan waxinelichtjes....
Dan kan je net zo goed een campingpitje aanzetten.
Het gaat toch om de persoon, iedereen kan een gedicht schrijven dat niet zo romantisch wordt opgevat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik denk toch dat mijn roze bril die waxinelichtjes dan vertederd vervormd tot prachtige druipkaarsen. Alhoewel een lame gedicht die hoteldebotelheid weleens heel snel kan doen omslaan in totale afknapping.
WTF @ Het soort kaarsje dat je aansteekt? Is dat ook al belangrijk!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik helemaal hoteldebotel ben, zie ik in alles romantiek. Maar als dat er (nog) niet is, zijn waxinelichtjes en voorgedragen gedichten killing.
Maar dat gedicht zegt toch juist ook wat over die persoon? Als het krom Nederlands is, van enige humor gespeend of anderszins tenenkrommend, dan geeft dat ook ander beeld van de persoon. Hetzelfde gaat op als dat gedicht totaal ongelegen wordt gebracht. Op een verkeerd moment, in de verkeerde setting.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef matthijs.. het volgende:
Het gaat toch om de persoon, iedereen kan een gedicht schrijven dat niet zo romantisch wordt opgevat.
Is ook. Kaarsen of lichtjes maakt mij weinig tot niks uit, dat zijn ook meer vrouwendingen. Sowieso ... een man met een huis vol sfeer- en geurkaarsen ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef Maanvis het volgende:
WTF @ Het soort kaarsje dat je aansteekt? Is dat ook al belangrijk!
Zo leer ik toch nog wat...
ik vond het leuke aan die waxinelichtjes dat je ze veilig door je hele slaapkamer heen kunt zetten met 50 tegelijk...
daarom een luchtig gedicht op een flauw kaartje, dat kan toch welquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat gedicht zegt toch juist ook wat over die persoon? Als het krom Nederlands is, van enige humor gespeend of anderszins tenenkrommend, dan geeft dat ook ander beeld van de persoon. Hetzelfde gaat op als dat gedicht totaal ongelegen wordt gebracht. Op een verkeerd moment, in de verkeerde setting.
Er kunnen -zeker in een pril stadium- meer dingen mee mis gaan dan dat het goed gaat, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |