TS is het broertje, maar dat heeft hij nog niet door.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Luisteren is geen hoogste prioriteit bij een geliefde. Daar hebben we ook vriendinnen en 'broertjes' voor. We willen alles: sexappeal, mannelijkheid, humor, een beetje gevoeligheid en als ie dan ook nog naar ons gezeur wil luisteren is dat mooi meegenomen. Maar mooier meegenomen is dat hij ons ook zegt dat we zeuren, ipv alleen maar luisteren en meelullen.
Zeur eens niet zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Luisteren is geen hoogste prioriteit bij een geliefde. Daar hebben we ook vriendinnen en 'broertjes' voor. We willen alles: sexappeal, mannelijkheid, humor, een beetje gevoeligheid en als ie dan ook nog naar ons gezeur wil luisteren is dat mooi meegenomen. Maar mooier meegenomen is dat hij ons ook zegt dat we zeuren, ipv alleen maar luisteren en meelullen.
Copycat, je loopt te zeiken. Haal nog eens een biertje voor me en kom naast me zitten op de bank zodat we samen Grey`s Anatomy kunnen afkijken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
En dat maakt me lelijk, ik vind niet dat ik te lief ben matteus23v11 Maar wie de grootste onder u is, zal uw dienaar zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat Copycat zei, je bent gewoon te lief en te aardig.
Gristelijk gedrag jaagt ook weg. Doei!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En dat maakt me lelijk, ik vind niet dat ik te lief ben matteus23v11 Maar wie de grootste onder u is, zal uw dienaar zijn.
Maar wat jij vindt, blijkt dus niet overeen te komen met hoe het in de praktijk werkt. Ook in jouw MSN-praktijk, klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef matthijs.. het volgende:
ik vind niet dat ik te lief ben matteus23v11 Maar wie de grootste onder u is, zal uw dienaar zijn.
Die chick flick? Hell no. Geef me dan maar Robin Hood als film !quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
Wijf met je Grey's Anatomy! Straks wil je ook nog dat ik meega naar Sex and the City.
Kijk, en daar ga je de mist dus mee in. Die teksten zit niemand echt op te wachten hequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En dat maakt me lelijk, ik vind niet dat ik te lief ben matteus23v11 Maar wie de grootste onder u is, zal uw dienaar zijn.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Denk dat je beter eens een goed boek kunt lezen ipv sprookjesboekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En deze danquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef purplerose het volgende:
Die bijbelteksten zijn killing voor de romantiek
Ja, dat was in jaar 0 vast heel geil en romantisch maar er is geen vrouw die daar nog nat van wordt, anno 2010.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
En deze dan
hooglied4v1 Zie, gij zijt schoon, mijn liefste,
o, gij zijt schoon;
uw ogen zijn als duiven,
door uw sluier heen,
uw haar is als een kudde geiten,
die neergolven van Gileads gebergte.
2 Uw tanden zijn als een kudde geschoren schapen,
die opkomen uit het wed,
alle met tweelingen,
en zonder jongen is er geen.
3 Als een scharlaken draad zijn uw lippen
en liefelijk is uw mond.
Als een gespleten granaatappel zijn uw slapen,
door uw sluier heen.
Je wil hem toch niet ontmoeten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je niet op mijn vrouwelijke standpunten ingaat, Matthijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |