Klopt. Knevel heeft altijd zijn eigen agenda.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:15 schreef trololo het volgende:
Het mooie was dat één van de gasten (volgens mij was het Halsema) Knevel er fijntjes op wees dat hij altijd zijn eigen speerpunten in zijn programma naar voren laat komen
Line-up:quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:35 schreef jeroen25 het volgende:
Vanavond Jack van Gelder en Dries van Agt.
And good old Peter. R de vries aan de telefoon..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Line-up:
demissionair minister Ab Klink, voetbalcommentator en -presentator Jack van Gelder, kunstschideres Ank Markus en pianist Hannes Minnaar.
Fijn voor jequote:Op woensdag 2 juni 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn oma is er erger aan toe
Zelf ik ken hem..quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ook sneu voor Jack dat in ieder programma waar hij te gast is eventjes het Bergkamp-fragment moet worden beluisterd.
Van Gelder, VVD toevoegenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Peter R. de Vries: stemt D66, advies D66 Viola Holt: stemt D66, advies D66 Wilfred Genee: stemt VVD/D66, advies ChristenUnie Judith Osborn: stemt VVD, advies GroenLinks Dries Roelvink: stemt VVD, advies PVV Sandra Reemer: stemt VVD, advies D66 Kluun: stemt PvdA, advies PvdD Inge Ipenburg: stemt PvdA, advies GroenLinks Joop Braakhekke: stemt VVD, advies D66 Guido Weijers: stemt GroenLinks, advies GroenLinks Ciska Dresselhuys: stemt GroenLinks/SP, advies Groenlinks Henk Schiffmacher: stemt niet of PvdD, advies PvdD Robert Schumacher: stemt VVD, advies D66
De partij die loopt te mekkeren over één extra vrije dagquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
valt me zwaar tegen van jack van gelder. het leek me wel een vrolijke nergens zorgen over makende vent. uitzuiger. ga toch bij sbs werken, derderangsinterviewer met zijn slijmvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |