Daarom ook niet remmen voor eenden, idiotenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef mstr het volgende:
Of een lesauto die ineens vol in de ankers gaat voor een eend, terwijl ik die niet gezien had en er niet op voorbereid was dat die auto vol in de ankers zou gaan. Stond echt 20 cm achter de lesauto stil.
Nee, maar toch, ze doen het wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom ook niet remmen voor eenden, idioten
Heb me vannacht wel weer heerlijk geërgerd aan mensen die niet snappen wat een spitsstrook is, en Ford Ka rijders (rijdsters waarschijnlijk) die 90 op de snelweg rijden
Ik reed pas 80 toen er een kuikentje overstak, die liep precies tussen de wielen doorquote:
Ook zoiets jaquote:Ik vannacht ook, reed op een vierbaans snelweg en dan blijven mensen op de een na linker of de een na rechter baan hangen terwijl er voor de rest niet anders rijdt. En élke keer weer is het daar raak. Omdat het een tweebaans snelweg is, waar 2 banen bijkomen van rechts, dus dan zijn ze bang om helemaal naar rechts te gaan ofzo.
Maar dan was jij toch niet fout?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef hollander87 het volgende:
En een keer een aanrijding gehad ruim voor de megarotonde in Joure. Bumperklevert achter me aan en ik reed in een busje waardoor hij geen zicht had. 2 a 3 auto's voor me gingen ze ineens vol in de remmen met alarmlichten aan en alle toeters en bellen. Ik rem eerst 2x rustig af zodat die kloothommel achter me op zou zouten en toen moest ik vol in de ankers. Ik haalde het tot mijn voorligger, ik stond nagenoeg stil en toen kwam meneer de klevert in de kofferbak en ik schoot door naar voren. Auto total loss, af laten slepen en daarna van Heerenveen terug naar Utrecht mogen treinen, tof
Ik heb al bijna 3x een eend in m'n grill gehad, een konijn...quote:Op zondag 20 juni 2010 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik reed pas 80 toen er een kuikentje overstak, die liep precies tussen de wielen door
[..]
Ook zoiets jaNou, daar is rechts voorbij rijden bij mij gewoon toegestaan hoor
Onderbouwd met een foto:quote:Op zondag 20 juni 2010 02:43 schreef mstr het volgende:
Godver de godver.
Ik rij vanavond naar m'n werk, ga ik over een heuveltje: PRRRRBRRRGRRRR
Een las van de uitlaat gescheurd net voor de eerste demper.
Dus nu rij ik rond met een auto die klinkt al een gesjonniede Golf en hij trekt op als een Suzuki Alto van 15 jaar geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was niet fout nee maar ik had waarschijnlijk mijn ruimtekussen groter moeten houden, of zoiets. De verzekering heeft alles vergoed en het was al een oud bestelbusje maar toch.... het was niet mijn auto dus ik voelde me goed klote die dag.quote:
Mooi toch. Hele baan vrij voor jezelf.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar toch, ze doen het wel.
Ik vannacht ook, reed op een vierbaans snelweg en dan blijven mensen op de een na linker of de een na rechter baan hangen terwijl er voor de rest niet anders rijdt. En élke keer weer is het daar raak. Omdat het een tweebaans snelweg is, waar 2 banen bijkomen van rechts, dus dan zijn ze bang om helemaal naar rechts te gaan ofzo.
Ja, dat is nog het aller lulligst, maar zolang het jouw fout niet is valt er mee te leven.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:09 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik was niet fout nee maar ik had waarschijnlijk mijn ruimtekussen groter moeten houden, of zoiets. De verzekering heeft alles vergoed en het was al een oud bestelbusje maar toch.... het was niet mijn auto dus ik voelde me goed klote die dag.
Vind ik ook. Het doet me goed om dan in mijn spiegel mensen alsnog naar rechts te zien gaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook zoiets jaNou, daar is rechts voorbij rijden bij mij gewoon toegestaan hoor
Nou, de meesten doen dat niet eensquote:Op zondag 20 juni 2010 19:25 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het doet me goed om dan in mijn spiegel mensen alsnog naar rechts te zien gaan.
Ik wil ook nog wel eens met m'n licht seinen.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:27 schreef Zuunigerd het volgende:
De meesten inderdaad niet. Die kleine zeldzame momentjes dat ze het wel doen, koester ik
Nee, want daar heb je gewoon gelijk een toeterende, seinende mof in je achterbak hangen als je ff niet 150+ rijdtquote:Op zondag 20 juni 2010 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel eens met m'n licht seinen.
Maar als je dan kijkt in Duitsland, daar komt het niet zoveel voor.
Klopt, maar al die mensen die met 90 links blijven plakken is ook niks.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want daar heb je gewoon gelijk een toeterende, seinende mof in je achterbak hangen als je ff niet 150+ rijdt
Zeker een blonde vrouw?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:42 schreef monsterd. het volgende:
Vanochtend reed ik via voorst-apeldoorn naar zwolle toe.. Wordt daar aan de weg gewerkt, dus je mag er maar 50. Nou wil het net zijn dat ik vrij laat zag dat een stoplicht op rood ging een eindje terug, dus technisch gezien was het al rood toen ik er doorheen ging geloof ik. Zag nog een politieauto staan bij het stoplicht. niets aan het hand dacht ik zo. totdat die politieauto dus heel de tijd ineens achter mij rijdt. Ging nog een andere auto inhalen zodat tie achter mij aan kon rijden. Heb die hele weg precies 50 aangehouden en een beetje met zweethandjes in de auto gezeten.. Maarja uiteindelijk gaven ze op
Nee nee, Ben een brunettjequote:
Je bent in ieder geval al een vrouw, dat scheelt.quote:
Nouja, ik weet niet precies of ze wel konden zien dat ik op het laatste moment nog doorreed bij het stoplicht. zag het dus dusdanig laat dat ik toch niet meer kon stoppen. Maarja, zij stonden toen ook stil bij het stoplicht tegenover het stoplicht waar ik stondquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval al een vrouw, dat scheelt.
En blijkbaar hadden ze een goede dag met dat lekkere weer.
Mijn uitlaat is trouwens weer gemaakt.
Dan kunnen ze het vrij lastig zien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet precies of ze wel konden zien dat ik op het laatste moment nog doorreed bij het stoplicht. zag het dus dusdanig laat dat ik toch niet meer kon stoppen. Maarja, zij stonden toen ook stil bij het stoplicht tegenover het stoplicht waar ik stond
Naar vermoeden wel jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het vrij lastig zien.
Toen zijn ze maar achter je aangereden om te kijken of je nog meer gekke dingen deed.
Je gaat de hele tijd lopen spiegelen om te kijken of ze nog achter je rijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar vermoeden wel ja. Kreeg er een beetje een rijles dejavu van. Alsof iemand steeds zit te kijken hoe jij dus rijdt. Zwaar irritant
Jaa...quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gaat de hele tijd lopen spiegelen om te kijken of ze nog achter je rijden.
Ja precies.. Daar zat ik ook al bijna op te wachten. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat zou ik ook doen hoor. Straks mis je het rode licht van de wagen als je willen dat je stopt.
Maar daardoor let je wel een stuk minder op wat er om je heen gebeurd waardoor je juist sneller ene andere fout maakt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat zou ik ook doen hoor. Straks mis je het rode licht van de wagen als je willen dat je stopt.
Was dat tegen mij bedoelt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
Door niet te spiegelen kijk je ook niet om je heen.
Nou ik zou niet overdreven gefocussed zijn op dat hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar daardoor let je wel een stuk minder op wat er om je heen gebeurd waardoor je juist sneller ene andere fout maakt.
Dan is het niet erg, maar je hebt genoeg mensen die van angst gaan lopen focussen op dat ze niets verkeerd doen en op die politieauto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik zou niet overdreven gefocussed zijn op dat hoor
Kijken of er leuke mannen achter je rijden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef monsterd. het volgende:
Ik kijk sowieso altijd wel veel in mijn binnenspiegel
Misschien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijken of er leuke mannen achter je rijden?
Je hapt wel leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Nee, meer om de situatie achter mij ook in de gaten te houden.
Haha, je lokt het anders wel zelf uit he!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hapt wel leuk.
Wat voor een auto rij je?
Weet ik, daarom is het zo leuk dat je hapt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, je lokt het anders wel zelf uit he!![]()
Nissan Micratje!
De kanarie!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef monsterd. het volgende:
Dit is niet de mijne, maar daar lijkt hij wel op; inclusief gele kleur!
[ afbeelding ]
Haha, zeggen ze wel vaker ja! Maargoed, hij doet prima zijn werk en ik weet iig altijd waar hij staat op een parkeerplaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
De kanarie!
Maar die Micra's zijn wel te doen.
Leuk bakkie hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, zeggen ze wel vaker ja! Maargoed, hij doet prima zijn werk en ik weet iig altijd waar hij staat op een parkeerplaats.
en jij rijd in een..?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk bakkie hoor.
Peugeot 206.
En om preices te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, rijdt erg fijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die rijden zeer fijn! Kennis van me rijdt ook in die auto!
Wat vond je om te huilen er aan dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook een tijdje in een 206 gereden. Stuurt heerlijk (en die sportstoelen), maar het schakelen vond ik echt om te huilen eerlijk gezegd....
Rij nu in een Swift uit 2009 van m'n moeder.
Veel te lange slagen en zonder gevoel. Vind ik trouwens bij alle Franse auto's het geval, dus niet alleen bij de 206. Heb ook een tijd in een Twingo (quote:
Dat gevoel valt bij een 206 nog wel mee, bij de 407 die wij hadden was 't veel erger.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Veel te lange slagen en zonder gevoel. Vind ik trouwens bij alle Franse auto's het geval, dus niet alleen bij de 206. Heb ook een tijd in een Twingo () gereden en daar had ik precies hetzelfde.
2 Maandjes ongeveer. Ook al wat kosten gehad aan de auto. plus een rekening van carglass van 90 euro omdat de verzekering weigert te betalen (wa+).. De schadedatum is verkeerd ingevuld, en kan niet worden aangepast. Dus de schadedatum geeft nu een datum aan waarop ik nog niet bij die maatschappij verzekerd was. Ook fijnquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, rijdt erg fijn.
Alleen wel al wat kosten aan gehad.
Hoelang heb jij nu je rijbewijs?
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
2 Maandjes ongeveer. Ook al wat kosten gehad aan de auto. plus een rekening van carglass van 90 euro omdat de verzekering weigert te betalen (wa+).. De schadedatum is verkeerd ingevuld, en kan niet worden aangepast. Dus de schadedatum geeft nu een datum aan waarop ik nog niet bij die maatschappij verzekerd was. Ook fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |